29 Kasım 2009 Pazar

Maa$allah demeden bloga girmeyin..!



éLLa'cIk nazara geldi. Stop.. Hasta yatiyor. Stop.. Ölmez de sag kalirsa geri dönecek. Stop.. Iyi bayramlar diler. Stop.

Telgraf tarzinda bu yazimla idare edin artik.. Araya yazilan her stopta lavaboya gidip kusuyorum cunku ( ögk) tabir-i caizse icim disima cikiyor.. Artik felaket tellalcisi gibi surekli kara haberlerle cikip icinizi sisirmekten ben de rahatsizim ama elden bi sey gelmiyor.


Iki gundur acimmmmmmmm ;( Bayram ganimetlerinden faydalanamiyorum. Börekler cörekler, sutlaclar, sarmalar hepsi yalan oldu, hic birini yiyemedim. Bi insan evladinin basina bu kadar da aksilik gelmez ki yahu. Gribi daha yeni atlatmistim halbuki. Cok kötuyum, yatmaktan o kadar sIkILdIm ki, guc bela buraya attim kendimi.. Araya reklamlar gire gire tamamliycam bu yazimi Allah'in izniyle.. Reklam arasi ne yaptgimi tahmin ediyorsunuzdur, bi kere daha tiksinclesip alenen yazmanin alemi yok demi.. Her neyse..

Kurban bayraminda, nazarin kurbani oldum.. Bayramin ilk gunu gelen gidene köle izauralik yaptigim icin evden cikamadim ama ikinci gun $IkIr $IkIr giyindim el öpmeye gittim. Gitmemle dönmem bir oldu. Aniden rahatsizlandim ( bulanti, kusma, titreme vs.) Anneme göre nazara gelmisim. Aslinda hakli olabilir, ciddi ciddi inanmaya basladim artik nazara, cunku ne zaman birinden bir iltifat alsam ya basima bir sey geliyor, ya da hastalaniyorum.. Ebem hep derdi " nazar deveyi kazana, insani mezara göturur" diye. Valla eskiler ne dese dogru.

Bloga bir göz gezdirdim, herkes zamane bayramlarindan sikayetci. Burdan onlara sesleniyorum beterin beteri var dostlar.. Gurbet elde olsaydiniz ve gideceginiz topu topu bir kac yere de hastalanip gidemeseydiniz, bayram boyunca eve tikinip kalsaydiniz, emin olun suan ki halinize sukrederdiniz.

Hmm bu arada , yine bir dolu mesaj aldim.. Tabiki bir cogu abidik gubidik manili mesajlardi. Milletin parmagida pek kiymetli anacim, iki tusa basip kendi sözlerini yazmaya useniyorlar, copy paste her ne haltsa alinti msji hoooop gönderiyorlar. Ustelik kandillerde de ayni mesajlarin sadece sonunu degistirip kandilin yerine bayramin mubarek olsunu ilistiriveriyorlar, is tamam. Oh ne ala mualla. Cogunu okumuyorum bile, oku oku ardi arkasi kesilmiyor.. kafiye yapmak maksadiyla uyumlu butun terimleri verip veristiriyorlar. Tahtli bahtli, bereketli kerevetli , kutlu mutlu, atli, katli, tatli, kanatli ....... bu böyle devam ediyor. bi ara öyle bunaliyorum ki yeter ulaaaaaan diyip atiyorum telefonu bi köseye.. Kardesim iki kelime yaz, kendin yaz. az olsun öz olsun cok daha kiymetli olur. Bir mesajin suslu olmasindansa icten olmasini yeglerim.. Stop.. ( geliyrum :S )

Celdum.. ( Özumde lazlik yok , tamamen ic gudusel bi haykiris oldu. hI bu lafimdan da alinmasin usaklar, hepsinin cözunun pepegunu öperim, kesileyrum onlara..)

Hastaliktan midir, yoksa blogun 'yeni kayit' butonuna tikirdatmayali cok olusundan midir nedir, yazi yazma yetimi kaybediyorum. Blogger eskisi kadar cazibeli gelmiyor artik bana.. Bir gun izimi kaybettirirsem bilin ki sebebi budur.. Midem fokurduyor yine :(( $imdilik son gunler de yapmis oldugum en iyi seyi yapmaya, yani devrilip yatmaya gidiyorum..


hepinize iyi bayramlar, benim yerime de kavurmalari hüpletin.

Adios, ben kusuos :S

Not : gunun sarkisi icin TIK TIK..

11 yorum:

Çilekli Pasta dedi ki...

çok çok çok geçmiş olsun dikkat et kendine..

é L L a dedi ki...

tsk canim saol.

sentekbizikimiz dedi ki...

çok çok geçmiş olsun.stop.

sentekbizikimiz dedi ki...

efe de diyo ki elemtere fiş kem gözlere şiş. stop.

é L L a dedi ki...

ehehe saolun, stop :p

Kasux dedi ki...

Kendine iyi bak ella sen bizlere lazımsın.Stop:)

stuven dedi ki...

geçmiş olsun. dikkat et kendine.

é L L a dedi ki...

ahh saolun arkadaslar..

Duygu dedi ki...

Çok geçmiş olsuun.. Biran önce iyileşmen dileğiyle...

é L L a dedi ki...

saol duygu tskler

Eylül, dedi ki...

iyileşmen için biran önce n'apmak gerekirki acep??.. geçmişler olsn..