14 Kasım 2009 Cumartesi

Ruyalar gercek olsa, her gun ehliyet alirdim.


Yasadigi sIkIntILarI ruyalarina bu kadar cok aksettirebilen kac kisi daha vardir acaba hayatta?

Rüyalar gercek olsa, kimbilir nerede ucariz ya da hangi hayalimiz gerceklesirde basrolü oynariz...?
Gözlerimin ardinda görduklerimi kaydeden bir kamera olduguna inaniyorum cogu zaman.. Yok yok , hafiza gibi bi sey degil bu.. Film gibi bi sey..
benim basrolunu oynadigim film bu aralar pek bir aksiyonlu..Gece olupta uykuya daldigim an perde kalkiyor ve film gösterime giriyor.. Ama ruyada, gercekte yasanilandan daha egzantirik ve urkutucu bi sekilde sergileniyor her sey.. Garip dimi..

Son gunlerde film brezilya dizisine döndu, seri halinde her gun ayni ruyanin bi gelismis seklini göruyorum :) daha bir ek$In dolu.. Ehliyet kurslarini artik ne kadar bilincaltima yerlestirdiysem ruyalarimda hep araba kullandigimi göruyorum.. Muthis bir trafikte araba kullanirken, yanimda ehliyet hocamin olmadigini farketip panige kapiliyorum.. yalniz basima hayatta kalma mucadelesi verip debeleniyorum.. ecel terleri dökup yanimdan gecen arabalari sollamaya calisiyorum. Ama öyle böyle bir trafik degil bu, arabalar resmen uzerime ucuyor.

hayir yani ruyami unutmayipta kaleme alsam, harika bir polisiye film senaryosu cikardi..



Bknz: sekil A' da görulen sahneyle birebir uyuyor duslerim..

Millet ruyasinda kusun kanadinda ucar, bulutlarda gezer, gökkusagindan kayar , bense yallah $oför modundan cikamiyorum..

$u film bitse de yenisi baslasa.. Ben artik romantik komedi izlemek istiyorum...

3 yorum:

ayşa dedi ki...

ben küçükken çok görürdüm bu kabusu, babamla arabadayız gidiyoruz ve birden babam yok oluyor ben arabayı sürmek zorunda kalıyorum. Bu çok ürkütücü gerçekten, seninde dediğin gibi hayatta kalma mücadelesi :S hele ki çocuksan olayın ürkütücü yani kat ve kat artıyor..

é L L a dedi ki...

bilmez miyim :)

mét7 dedi ki...

Lost Highway filmini çağrıştırdı bana rüyan.