7 Kasım 2009 Cumartesi

zzZZzZZzz



Ne olur zahmet olmazsa,
bu gece de girer misin rüyama?



9 yorum:

SEVGİLERİMLE dedi ki...

Bende aynı duayı ediyorum...inş.gelecek
sevgilerimle...

pearl dedi ki...

Nasıl güzel bir türkü buuu!!! kendimi çok değişik yerlerde buldum birden.Bloğu her açtığımda dinleyeceğimm,çok teşekkür ederim suflecimmm:)kocaman kalplerrr sana

é L L a dedi ki...

bilmukabele efenim :) sevgiler, kalpler benden..

zilandilan dedi ki...

türkünün sesini açtım şuan annemle dinliyoruz :) harika harika harika..

é L L a dedi ki...

bu turkunun ben de cok özel bir yeri vardir. begenmenize gercekten sevindim.

Desperate Housewife dedi ki...

ella yorum yazmaya gelmiştim fark bile etmemişim türküyü ama iyi ki yorum yazmaya gelmişim diyorum şu an!

ayrıca rüyalar canını acıtır insanın :/

é L L a dedi ki...

kimi ruyalar gecici de olsa mutlu ediyor insani.

pearl dedi ki...

Türküyü söyleyen üstadın ismini öğrenebilirmiyim,suflecim mümkünmü??? 2 gündür bu güzelliği dinliyorumm tertemiz bir ses.Cevap verirsen çok mutlu edersin beni.Sevgilerrr

é L L a dedi ki...

[ kardes türküler - bahcada yesil cinar ]pearlcim ;)