6 Aralık 2009 Pazar

Sonun Ba$langici



"Başına ne gelirse gelsin, karamsarlığa kapılma. Bütün kapılar kapansa bile, sonunda O sana kimsenin bilmediği gizli bir patika açar. Sen şu anda göremesen de, dar geçitler ardında nice cennet bahçeleri var. Şükret! istediğini elde edince şük...retmek kolaydır. Sufi, dileği gerçekleşmediğinde de şükredebilendir" der birileri.. Ve kulak verir buna gönul.

Az gittik, uz gittik, dere tepe derken bütün masallarin son buldugu yere geldik. $ahane bir aci cekiyorum. Zoraki guluyorum... Anlatmaya calisiyorken kendimi daha anlasilmaz oluyorum...Üstünü kapatip, üstün körü sevgimin, veresiye vermiyorum kimseye...

Kahpe Bizansli Dimitri olsa derdi simdi:

veresiye vere vere kalmadi kalmadi
Allah canimi almadi almadi :)

Sonun baslangicindayim.. Ya yeniden en basa dönucem, ya da yoluma devam edicem.. Belirsizlik ne yaman sey.. Bol sevincli atlas du$lerini alip elinden, sakliyor göz degmeyen köselere..Bulamiyorsun bir sure..

Hiddetliyim.. Her hiddeti, ana fikrinde a$k olan hikayeye salmayin, kastettigim sey hayatimla ilgili bir dönum noktasi. Iki yol var önumde gitmek veya kalmak. kücücük bir oyunun ici aslinda burasi..ve geberip gidecek olan insanciklar olarak yasamaya cabaliyoruz..

Yarin yeni umutlara gebe, bekleyelim ve görelim kiz mi doguracak erkek mi ;)

$imdi sicak bir cay paklar beni ..


Alideverciii dostlarr....

6 yorum:

elif dedi ki...

insallah herseyin en hayirlisi olucak kankim insallah guzel haberlerle sevincez birlikte umarim, o kucuk patika kocaman ve guzel bi yola vesile olur..seni cokk seviyorum dostum...

meltem dedi ki...

ay ne güzel anlatmışsın umarım senin için en doğru kararı verirsin ve inşallah her şey çok güzel olur

SerpiL dedi ki...

merhabaaaaaaaaaaa:)ne şirin bir blogla karşılaştım ben yazışalım sevgiler

BirSen dedi ki...

Blogumu ziyaret edip yorum biraktigin icin sag ol canim.:)
Yazini okurkende cok etkilendim,gecen sene bu zamanlarda bende ayni $eyleri hissetim.
Senin icin her$eyin en hayirlisini diliyorum!
Sevgiler...

Ayşegül dedi ki...

O iki yoldan hangisini seçersen seç eminim en doğru kararı vermiş olucaksın..
Bu arada donutlar ve kahve kalbimi çaldı =)
sevgiler..

é L L a dedi ki...

elif saol dostum ben de seni cok seviyorum.

meltem'cim insallah ya cok tsk ederim.

SerpiL tsk ederim yazisiriz tabi ;)

Birsen rica ederim, icimden geldi sadece. Iyi dileklerin icin cok saol cok incesin.

Aysegul ayip ediyorsun al senin olsun butun donutlar kahveler ;)destegin icin saol