2 Ocak 2010 Cumartesi

Gicir gicir bir yil daha geldi. gule gule eskitin.



Selam cemaat-i blogger.

Bi suredir yazmaya firsat bulamiyordum.. esasinda bu fotograflarin bir cogu taslak olarak ne zamandir zulamda post edilmeyi bekliyordu. Kismet buguneymis. Yeni yilin ilk postunun anafikri yeniyildan baska sey olamaz dimi.
Umarim hepiniz keyifli guzel bir yilbasi gecirmissinizdir. Benim ki eh iste kivamindaydi.
Fotograf makinam adi hirsizlar tarafindan calinanca pek fazla resim cekemedim, telefonumla bi kac resim cektim idare edin.

Bu yuzden gecen yil ki resmimi koydum en yukariya..
neyyy sismanmis dediginizi duyar gibi oldum.. hicte bilene ben kilolu degilim buluzun modeli öyleydi :S 1.70 boya 58 kilo cok olmasa gerek.

Asagidakilerde bu yildan göruntuler telden cektiklerim.

Bir ay öncesidinden atilmaya basladi havai fisekler

veee yilbasi gecesideki asagidaki gibi devam etti.



aslinda cok daha görkemli bir göruntu vardi ama telden ancak bu kadarini yakalayabildim.


-20 dereceydi disarsi ama yine de fisek patlatmaktan geri kalmadik..





Yilbasini ablamlarda sevdiklerimizde beraber gecirdik.. Cigköfte , sInIrsIz yiyecek, koyu bir sohbet ve tv programlariyla klasik ama keyifli bir geceydi. Bu yilin bana verdigi en guzel hediye hic suphesiz annemin gelisi oldu.


Indirimler kacar mi. Nerdeyse bir yil yeticek kadar kiyafet stokladim ama gözum yine de doymuyor.. tam bir alisveris hastasiyim, artik evde kiyafet ve kozmetik urunlerini koyacak yer kalmadi.. Biz kadinlar gercekten maymun istahliyiz, aldikca alasimiz geliyor. Biri bizi durdursuuuuunnn :p
Onlari cekip koymaya usendim, zaten pekte hoslanmiyorum alinan seyleri sergilemekten.




Bir ay boyunca etraf yine civil civildi.
Bir seyin altini tekrardan cizemeden edemiycem.. Takip ettigim bir kac blogta sIk sIk noel ve cristmas sözu gecmis.. Bunlar sadece hristiyanlara özgu seylerdir. Yilbasiyla noeli karistirmak (eger hristiyan degilseniz) sadece özentiden ve cahillikten ibarettir bana göre.
Gerek yilbasi agaclari olsun gerek agacin altina hediye koymak olsun, bunlar sadece 25 aralikta yapilan hristiyan adetleridir. Avrupa'da yeni yila girerken bur tur seyler kesinlikle olmaz.. 25 inde biter.
Sirf havali ve sosyetik olmak ugruna hristiyan adetlerini uygulayan ve gavurlara kendilerini rezil edenleri burdan mucuksluyorum :)
Ayricaa Musluman bir ulkede yasiyorsak, turkce konusuyorsak ARTiSTLiK yapmanin alemi yok..!



Bu resimleri de tanitim amacli koyuyorum ;)












Yeniyilda gönlunuzden ne geciyorsa gercek olmasi dilegiyle.. Saglikli, mutlu yillara insaallah..

5 yorum:

sophie'nin dünyası dedi ki...

ben de sana mutlu,umut dolu güzel bir yıl diliyorum... :)

Gia dedi ki...

Mutlu yılllaaaaaaarrrr hersey gonlunce olsun biricigimm .)

Leah dedi ki...

eLLa ben de anlamıyorum bu özentiliği. Açıkçası ben yılbaşı ağacını hiç anlamıyorum. Bizim adetlerimizde böyle bi şey yok ki. Özentilikten başka hiçbir şey değil. iş ticarete de döndü tabi. Oh ne ala memleket.
İnsanların birbirine "Mutlu noeller" demesini hiç anlamıcam sanırım ayın 31inde falan. Amaaann neyse, sevindim birilerinin bunu yazmasına. Herkes bihaber çünkü bu ayrımdan.
Umarım güzel bi yıl geçirirsin eLLa. Sağlıklı, mutlu, huzurlu.

Kasux dedi ki...

mutlu yıllar ella:)en güzelini söyledin bu malların yaptığı sadece artistlik ne noeli ne hali yaww :)

é L L a dedi ki...

*sophie'nin dünyası bilmukabele canim

* Gia seninde gönlunce olsun seker cok tsk ederim.

* Leah'cim ayni göruste olmamiza ben de sevindim.. Agac susleme isi aslinda ilk biz muslumanlardan cikmis. Adak agaclarimizdan esinlenip almislar hristiyanlar. Bi arkadasim öyle demisti. Yine de onlarin tarzi ve susleyis niyeti daha farkli tabi. Özunu unutanlardan olmamak dilegiyle. mutlu yillar.

* Kasux sana da mutlu yillar tskler ;)