22 Aralık 2009 Salı

Kanka sen bana kurban ol emi :))

'Sister sen bu satirlari okurken ben cok uzaklarda olucam'

diye nostaljik bir giris yapip duygu seline bogmak isterdim seni ama icimdeki kazulet buna musade etmiyor.. Tutturdun yaz yaz diye ilham perim gelmiyor istee.
Ilhamiiiiiiii nerdesin gözu körolasicaaaa .. Bu arada tanistiriyim ilhami benim ilham perimin adi.

Bugun birazcik hazira konup can dostum guzel insanin sIkIntIsIni benim bayildigim iki insanla aticam.. Bu ikilinin hastasiyim :) Sister bu sarki senin icin..Ben baktikca guluyorum , sen de gul emi.. öptum mincirdim.. ;)




Not :youtubeden izleyemeyenler buraya tiklasin

Murvet sim:

uzaklara kacma benden
git git git git
cok sey istemem ki senden
git git git git
bitsin artik bu hasret birazcik merhamet et
git git git giiiitttttttttttt

öp beni öp beni öööööpppp
uzaklardan
sev beni sev beni sev
yaklasmadannn
öp beni beni öp beni öp isirmadan
sev beni sev beni sev
cooooook uzaktan

Sadri alisik:

Bir sey isteme benden
gel gel gel gel
hoslanmiyorum ki senden
gel gel gel gel
istememse veremem ben sIkIya gelemem
gel gel gel anaaaaam geel

ahahahaha bayiliyorum size ya :D

4 yorum:

kankan dedi ki...

sen varya pisss kanka nolcak bencillige bak basliga bi bak hele zaten direk gulmeye basladim :))) saol kankim devamini bekliyoruz ilhami yok ilhamiyeyi cagiriyimmi :)

é L L a dedi ki...

laa ne bencilligi nankör iste, ben onu eglendirmeye ugrasiyorum o ne diyor hIh.. devami gelicek ilhami gelirse :))

Kasux dedi ki...

bütün izlediğim müzikkalerden daha iyiydi ama bu filmi hiç izlememiştim sağol ellacım:)

é L L a dedi ki...

sen de saol canim :)