15 Aralık 2009 Salı

Lapa lapa kar yagiyor sehrimeee..


Lapa lapa kar yagiyor sehrimde.. Beyaz bir dü$ gibi karLarLa örtundu Stockholm.. Bazen karda bata cika yurumek ve dibimin donmasi sinir etse de beni, hava da suzulen kar taneleri hosuma gidiyor aslinda..


Disarida kar yagiyor. Binlerce kar tanesi ne de guzel suzuluyor gökyuzunde.. Her biri farkli bir yere dusuyor.. Insanin kar olasi geliyor baktikca..

Ellerim cebimde, dilimde yillar öncesinden kalma bir sarki: "Her yer de kar var gönlum senin bu gece"
sora pesin sira " bir kar tanesi ol kon dilimin ucunaaaa" diye potporiye bagliyorum olayi :)



Isveclilerin kar duasi kabul oldu sanirim, yilbasinda kar istiyorlardi, sevinmislerdir.. Her yer yeni yil icin suslenmis vaziyette, etrafta bulunan tum cam agaclari isil isil olmus.. Karla butunlesince , tam bir yilbasi ruhu sardi etrafi..


Kar kadar temiz kar kadar güzel insanlar olmaya calissak olmaz mi?Evet di$ari da kar var ve ben onu cok seviyorum..

simdi disari cikip kartopu oynuycam yigenimle .. adyö.. ;)

13 yorum:

pearl dedi ki...

Kıskanılacak kadar güzel yağmış suflecim senin yerinde olmak isterdim. Karı özleyen bir şehirde yaşayan biri olarak off off!!

paçoznuri ve saz ekibi dedi ki...

gecen gün benimde aklıma çocukken arkadaşlarımla oynadığım kar topu oyunları geldi! niye acaba durup dururken aklıma geldi diye düşündüm! sonra anladım. şimdi burda kar yağsa sokağa çıkıp kartopu oynacağım hiç kimse yok ondan herhalt dedim:(((

stuven dedi ki...

ohh ne güzel benim yerime de oynayın:)

Calypso ^^ Nerry dedi ki...

bizim buraya hala kar düşmedi. :S cok seviyorum bende kar yağmasını bütün pislikleri kapatıyo

Elâlemin akıllısı dedi ki...

bizimkisi hemen eriyor. burdan rabbime sesleniyorum, kaybolmayan kar istiyoruz :D

zeynepin sesi dedi ki...

böle bata çıka yürümek yok mu karda,çok güzel..

é L L a dedi ki...

burdaki kar nisan ayina kadar kalkmaz artik, bu kadar fazla olunca haliyle soguyor haliyle insan kardan.. yerler buz olmasa tam super olucak ama yok iste catpat duse duse bi tarafimi kiracam ama ne zaman bilmem.. :)

sizin yerinize de oynarim kartopu söz :) ilerleyen zamanlarda yilbasi resimlerinide paylascam sizinle, bu yil ki suslemeler muthis.

Siminya dedi ki...

kışı sevmem ama karı izlemek harikadır. ya herşey bi yana kaç dakikadır pencereden karı izleyen o miniminiklere bakıp mausun ucuyla bıcı bıcı yapıyom onlara ya haha :)

fotograf penceresinden dedi ki...

ya ben çok istiyorum kar yağsın yeni yıl yaklaşmışken kartopu oynamak istiyorum bende

é L L a dedi ki...

cok sevimliler dimi :)

é L L a dedi ki...

fotograf penceresinden -10 derece pek oynanmiyor ama ya nefesin kesiliyor :(

sophie'nin dünyası dedi ki...

kar yağıyor bu gece,
öyle beyaz ki şehir...
anlamak bir ömür sürer,
hayat niye kirlenir...
(ezginin günlüğü)

é L L a dedi ki...

bunu da potporime ekledim ;)