11 Aralık 2009 Cuma

Parizyenden müjdee sizeeee :)

* Felaket uzerine felaket yasiyorduk son gunlerde.. En nihayetinde yuzumuzu gulduren seylerde olmaya basladi. Bunlardan en önemlisi DTP (demokratik terörist partisi)' nin kapatilmasi oldu.. Ba$indaki serefsizlere de siyaset yasagi geldi.
Zaten dunyada terörizme resmen ve alenen destek veren bir partiye hic bir ulke gözyummazdi..
-ki birakin alenen yapilan destegi, ima yoluyla bile böyle bi duruma musade edilmemeliydi.- DTP demokrasiyi bahane ederek haddini fazlasiyla asmisti. Anayasamiz en dogru karari verdi, onur duydum..
Bunu kutlamamiz gerek ;)




* Kurtlar vadisi out, Ezel in.
Vadinin pabucu dama atildi, simdi Ezel dizisi moda oldu.. Ezel'deki Ramiz dayinin ögutleri internette tiklanma rekoru kiriyormus.. Adam hakkini veriyor bu isin, gercekten etkileyici..

değişmek zordur yeğenim
ama bazen… aynı adam olmak daha zordur
hayat öyle yüklenir ki üstüne
durduğun yerde çatır çatır çatırdarsın

bazen öyle acır ki için değiştin sanırsın şimdi dersin… şimdi her şeyi yapabilirim…
bazen hayat seni öyle zorlar ki yeğenim yolun başında kimdin…. unutursun.

bu kisim cok hosuma gitti, hele bir tane daha sözu vardi ki akillara zarar:

“kaderimiz olan aşka değil de aşkıyla kaderimizi değiştirene içelim!”

iste bu lafa harbiden icilir.. ( icki degil yahu cay :p)



* Hastaligim bugun daha iyi, bana "gecmis olsun" yazmaktan sizlere gIna geldi biliyorum, bu yuzden hemencecik iyilesmeye calisiyorum :p
hI yilbasi indirimleride baslamis, enerji toplayip alisveris magazalarina dogru topuklamam lazim ;)

Mutlu haftasonlari dilerim efenim.. Esen kalin.

15 yorum:

Mavi Kuş dedi ki...

İlk etapta bende oh be nihayet dedim sevindim ama sonra gelicek şehit haberlerinde artış olma olasılığı yada sokakların karışma ihtimali beni korkuttu.

é L L a dedi ki...

Korkunun ecele faydasi yok canim. Inceldigi yerden kopsun, biz bu vatan icin ölmeye de öldurmeye de haziriz.

Mavi Kuş dedi ki...

Karşımızdaki korkak olmasa vur kaç yapmasa hazırız da.Ah ah.

é L L a dedi ki...

analar vardir it dogurur, analar vardi kurt dogurur..

pearl dedi ki...

Suflem DTp kapatılsa ne olacak ki,yine dönüp dolaşıp bir şekilde başka bir parti adı altında sızacaklar.Bu böyle sürüp gidecek gibi geliyor bana ki tayyip olduğu sürece başımıza daha neler gelecek bilinmez.Amann neyse hiç sevmiyorum bu konuları konuşmayı.Rahatsızlığının geçiyor olmasına çok sevindim insanı sersem gibi yapıyor malesef.En yakın zamanda seni alışveriş kulvarlarında görmek dileğiyle:))Ezel'de hakkını veriyor haaaa!!!

é L L a dedi ki...

pearl maalesef öyle canim, Allah sonumuzu hayir etsin.

guzel dileklerin icin saol, enerji toplayim kosacam zaten magzalara :p

SerpiL dedi ki...

ya alemsin he.demokratik terorist partisi:))

stuven dedi ki...

evet kapatıldı kapatılmasına da inşallah bu bir çözüm olur...

Elâlemin akıllısı dedi ki...

yahu ne ezelmiş, bi ben izlemiyorum herhalde :)

Berrin'deniz' dedi ki...

vuuu ramiz dayı buraya yumruk havaya :))
bende severek takip ediyorum ezel'i..

hele o son cümle, bende ona içiyorum :))

Kasux dedi ki...

bencede ne ezelmiş yahu inada izlemicem lan!dtp kapatılcağına akp kapatılsaydı eminim daha az kayıp verirdik adamlar hala bir açılımdır tutturmuşlar gidiyor hayır açılımıda açamdılar bi türlü kimse ne bok olduğunu bilmiyor ya sinirime dokunuyor.Anca amerikanın köpekliğini yapsın bizimkiler.çok bekleriz dahaa çokk

é L L a dedi ki...

ehuueheh haklisiniz valla :)

Onuncu Köyün Adamı dedi ki...

Bende bayıldım o sözlere.:)

İbrahim Ortaç dedi ki...

açık kalınca cereyan yapıyo da, kapatınca da bi işe yarıcanı sanmam. dağdaki bataklığı kurutmadan, şehirdeki sineklerle mücadele edilmesi zor. ağzı olan değil ama söyleyecek sözü olan konuşsun edebiyle. millet ona da bişi demez ama silahla devletin başına sorun çıkaranın sorunu da silahla çözülür bence...

é L L a dedi ki...

dogru söze ne denir.