18 Aralık 2009 Cuma

Tu dey iz e gud dey ( ingi-lazcam superdir :p)



Guzel bir gun gecirdim bugun.. Moda olmus ya maddeleyerek yazmak biz de modaya uyalim da kro blog damgasi yemeyelim demi..


* Uzerine bastigi cilegin ayaginin altinda pirtlamasiyla, fare ezdigini zanneden bir kadinin ciglik cigliga kalmasi cok gulunc oluyormus :) bizzat yasadim gördum..



* Havyar havyar dedikleri sosyetenin özel yemek diye uydurdugu ama özunde bildiginiz balik bokundan baska bi sey olmayan yiyecekmis :D sevmedim. Demek ki neymis öyle her moka özenilmemeliymis.


* Hristiyan biriyle sakin domuz yenilmeli mi, yenilmemeli mi tartismasina girmeyin.. domuz kendi pisligini yiyen bir hayvan oldugu icin , onu yiyenlere de bu huy bulasmis olmali ki ne bulursa yiyorlar. Dikkat edin sizi de isirip yiyebilirler.. ben ucuz kurtuldum ;)



* Noel dedikleri sey esasinda 25 araliktir.. Noel masasi duzenlenir, hediyeler acilir.. Ve bu durum yalnizca hristiyanlara özel dini bir gundur. Ulkemizde havali olmak adina, cok sey bildigini zanneden ama özunde hic bi sey bilmeyen insanlar noelle yilbasini hala karistiriyorlar.. Özentiye son verin artik. Noel degil yilbasidir bizim kutlyacagimiz sey.. Tarkan abimiz ne demis " baskasi olma kendin ol böyle cok daha orjinalsin " ;)




* Isvec usulu somon füme sahane, onu yemek bahane.. ölmeden yiyin


* teyzemde aksam yemegine davetliydik, hayata kusen midem tekrar yasama döndu biraz bugun.. Bol kalorili besinler mideye indirildi..


* Baylar, siz siz olun kadinlarin bulundugu ortamda tek basiniza oturmayin.. Cok antipatik oluyorsunuz.. Birakin karilari basbasa rahat etsinler...


* eger biri sizi kirdiysa veya kötuluk ettiyse, ona öfkeli tepkile vermeyin, bilakis iyi davranin. iyiliginizle ezin onu, daha cok koyar emin olun.


* Aneyin gunleri sayili.. Memlekete dönmeden bilgisayari ögrettim, abakus gibi zekasi var, hemen kavradi. Yakinda hac(k)er ana olur basimiza :) zeka yönunden kime cektigimi anlamis bulunmaktayim öhöm :) Tavsiyeye gelince eger annenize pc ögretecekseniz, bicok seyi göze almalisiniz, cunku gizli yaptiginiz bi sey de o söyle bu böyle ondan söyle söyle oldu felan filan diye kivramiyorsunuz, yemiyor cunku :) ona göre..


* asiri vitaminsiz ve kalsiyumsuzmusum.. 20 yil geriye gittim. Etrafimda elinde sutuyle ve binimum besin maddeleriyle dolasan bi hatun mevcut.. cocuklugum geliyor aklima böhüm.

* antimedyatik bir insanim. Babutsanin "yanayim yanayim" sarkisinin hiti tedavulden kalkmis ben öyle kesfediyorum :) gec oldu ama guzel oldu bee..cok sevdim ki.



* böönlük bu kadar. iyi geceler cemaat-i blogger.

15 yorum:

fotograf penceresinden dedi ki...

noel değil yılbaşı kesinlikle
iyi geceler...:)

Ayşegül dedi ki...

İyi geceler demek için biraz geç oldu. O yüzden
Günaydın ve iyi hafta sonları.. =)
Keyifle okudum post'unu..
Sevgiler..

kankin elif:p dedi ki...

catlak:) ulen sen balik yermiydin bide önerior baya gelisme var baskiya devam Hacer anam baya ilerleme kaydetmis:) noeli deil ama yilbasini kutlayaakmiiii:)))

é L L a dedi ki...

Ayşegül'cum tsk ederim sana da iyi haftasonlari

é L L a dedi ki...

la kanka ben balik severim, hamsiye tonbaligina bayilirim, sen bilmiyon mu. kutlayalim konser yalan olucak bu gidisle zaten. gel bizde kal.

Kasux dedi ki...

şahsen ben zaten noeli değil yeniyılın gelişini kutluyoruz daha doğrusu bu baheneyle yılda bir kerede olsa sorumlu insan olma özelliğini atıyorum.balık olayına gelince tamda zamanında yazdın bu yazıyı dimi zaten canım çok çekiyor yapan olsa bide ahhhh!!soğuktan g.tümü kaldırıp dışarı bile çıkamıyorum ya neyse:)

BirSen dedi ki...

Yazini zevkle okudum...cok ho$tu.;)
Yilba$i konusuna bende kesinlikle katiliyorum!
Sevgiler...

é L L a dedi ki...

Kasux prd ya caninin cekecegini dusunemedim :)evet yilbasi bi nevi stres atma gunu bizim icin

BirSen tsk ederim. sevgiler benden de.

YILDIZ dedi ki...

İyileştiğine sevindim,afiyetle güzel mamaları höpürdettiğine de;)))

İsveç usulü somon fümeyi çok merak ettim..Somon fümeyi çok severim,İsveç usulü nasıl acaba??

İyi hafta sonları

é L L a dedi ki...

YILDIZ'cim tsk ederim, cok incesin..

isvec usulu buglama tarzinda ve daha fazla pismisi oluyor, baligin derisini de aliyorlar, normalden cok daha yumusak oluyor. isi biraz daha yogun. Biliyorsunuz ki iskandinav ulkelerinin somonu meshurdur.. Cok iri olur, kocaman.. norvercin isvecin.. bol miktarda da bulunur. belkide bunun da payi vardir özel olmasinda.

é L L a dedi ki...

bunun gibi http://www.curious.nu/images/220.jpg

modamakyajveben dedi ki...

noel i yılbaşıyla karıştırıp,çam ağacının altına hediye bırakıp 1 ocak günü çocuğunun eşinin dostunun açması bekleyip,kendini entellektüel sanan,ama özünde hiçbirşeyden haberi olmayıp,hava atmaya çalışan insan tiplerine sinir oluyorum.hatta aynı konuyu 2 gün önce annemlerle telde konuşmuştum.sende okuyunca,aynı düşünceleri paylaşan bi insan görünce çok sevindim.
balığıda bayıla bayıla yemiştim.ohhh miss:)

é L L a dedi ki...

evet canim kesinlikle , o hediye olayina iyice bi sinir oluyorum.agac altina koymakta neyin nesi, görgusuzluk sadece baska bi sey degil.bu arada afiyet olsun ;)

YILDIZ dedi ki...

Enfesmiş bu arada somon;))

é L L a dedi ki...

afiyetler olsun efem :)