10 Aralık 2009 Perşembe

Yettiii beeeeeee, Salon kadini cizgimden kayacam $imdi



Acitasyon yapmaktan nefret ediyorum ama benim su basima gelenler pismis, hatta kizarmis tavugun basina gelmemistir.. Nazar var diyorum size inanmiyorsunuz.. Annem sagolsun etrafimda fIr dönuyor " elem tere fi$ kem gözlere $i$" diye ama okudugu dualarin pek faydasi olmuyor ya da oluyor da yeterli gelmiyor bilemiyorum.. Kursun dökturmek lazim.




Yarin yeni umutlara gebe dedik, yarin oldu geberiyorduk :D Yok arkadas bu pollyannacilik beni bozar.. Vur arabeskin dibine..


Daha önce de bahsetmistim;


- eve hirsiz girdi


- bir trafik kazasindan kil payi kurtuldum, az kalsin tIrIn altinda kaliyordum


- derken islerim konusunda pürüzler cikti ( bu kisim biraz uzun ustun köru gectim.)

- bayramda da rahatsizlandim



Velhasilkelam tam iyilestim, yillik izinde bitti derken i$e basladiktan iki gun sonra hastanelik oldum, ölumden döndum.. Kusmalarim yine basladi ama bu kez daha siddetli durmaksizin devam etti.. Hastaneye kaldirildim apar topar.. Nefes alamadim, gecici felc gibi bi sey gecirdim, ne yuruyebildim, ne konusabildim. Bir ara gercekten öluyorum sandim, dedim ben kesin domuz gribiyim :) Megersem vucut su kaybettigi icin öyle olmus.. Test sonuclarim henuz cikmadi ama, ultrason temiz cikti. Oksijen verdiler, serum taktilar kendime geldim.. Yeni ciktim hastaneden, sukurler olsun ki simdi cok daha iyiyim. Valla yatin kalkin halinize sukredin hastaneye dusmek berbat bi sey, cikarin beni diye ortaligi ayaga kaldirmasaydim hala orda olabilirdim :)


Her iste bir hayir var derler ya , ben de bu vesileyle ne kadar cok sevenim oldugunu anladim.. Zira bir tek benim odam tIkLIm tIkLIm ziyaretcilerle doluydu.. Ama ne gariptir ki, beni en cok sevdigini zannettiklerimde megerse hic sevmeyenlermis. Karagunde belli oluyor kimin gercekten deger verip kimin kaale almadigi.


Yine de $ukur, her $eye $ukur.. $u anda raporluyum kendimi iyi hissettikce gelir yazarim





Ardimdan bi agit söyle ; bilirim sesin güzeldir...


15 yorum:

Leah dedi ki...

Çoook geçmiş olsun canım ya. Sağlık şakaya gelmiyor malesef. Dikkat et kendine. Bütün terslikler üst üste gelse de en dibe vurduğumuz an avuç avuç umutlarla çıkıyoruz gün yüzüne. Hoş kal.

LoLLa dedi ki...

:'(((
kıyamam :(
cok cok gecmis olsun ve bi daha da olmasin :(

" Ardımdan bi ağıt söyle ; bilirim sesin güzeldir..."

ps: abi soyle cumleleri koymayin yaaa acitiyo insanı çok :( "

ps II: ama çokkkk güzel :(

tekrar gecmisler olsun..

LoLLa dedi ki...

hehh bak bakalim belki gelirsin .)
http://daralkardesligi.blogspot.com/

.)

é L L a dedi ki...

Leah'cim cok saol canim, inadina umut edicez artik ;)

LoLLa'm saol gulum bakicam mucuks ;)

stuven dedi ki...

geçmiş olsun boşver başka şeyleri kendine dikkat et...

gorkem dedi ki...

cok cok gecmis olsuuun, umarim hersey eskisi gibi olur en kisa zamanda

é L L a dedi ki...

gecmis olsun demekten bezdiniz biliyorum ama yine de iyi dileklerinize ihtiyacim vardi. saolun kizlar.

YILDIZ dedi ki...

Herşey üst üste gelir bazen arkasından gelecek mutluluk yağmurları için,çile doldurulur,acılar geçer yerini emin ol mutluluklar olur,sadece isyan etme ki bence sadece serzeniş bu,biraz bekle mutluluklar yakındır..


Çok geçmiş olsun,Allah başka hastalıklar vrmsin..

Ebru dedi ki...

çok geçmiş olsun. nasıl da hırpalanmışsındır kimbilir?

é L L a dedi ki...

YILDIZ'cim ne guzel yazmissin, moral depoladin saol.

Ebru tsk ederim. sorma valla, hem de nasil hirpalandim, hala da tam iyilesmis degilim

fotograf penceresinden dedi ki...

geçmiş olsun bu dünyada en zengin insan sağlıklı insan diye boşuna dememişler ama yeni yıl gelirken sana da güzelliklerle dolu bir yıl gelsin

İlk... dedi ki...

aa kıyamam ya neler gelmiş başına...çok çok geçmiş olsun...ya nazar gerçekten var işte...
şükür sağlıkla ilgili bir derdim yok ama şu ara en zor zamanlarımı geçiriyorum bende ve seninde dediğin gibi seven sevmeyen belli oluyor böyle günlerde, en sevdiğin bir bakıyorsun yanında değil :(
umarım hepsi geride kalır hemencik kalkarsın ayağa...muck :)

é L L a dedi ki...

@fotograf penceresinden cok haklisin canim saol, gercekten de en buyuk zenginlik saglik, yatip kalkip sukretmemiz gerek halimize.

@ilk... tsk ederim. evet gercekten nazara inaniyorum ben de. Allah senin de yardimcin olsun, umarim atlatirsin sIkIntIlarini.

meltem dedi ki...

aaaaaaa çok geçmiş olsun valla üzüldüm benim yeni haberim oldu kusura bakma ama şimdi iyisin çok şükür

é L L a dedi ki...

iyiyim meltemcim tsk ederim , saol