13 Ocak 2010 Çarşamba

Alisveris manyaklarina karada ölum yok artik :p


Bir insan her tepesi attiginda alisveris yapmaya kosar mi?
Bendeniz kosar..

ne zaman desarj olmak istesem kendimi alisveris merkezinde eli kolu posetlerle buluyorum..

Bazen bu musrifligimi o kadar abartiyorum ki, cep delik cepken delik geziyorum, ama yine de akillanmiyorum.. Ertesi gun yine sermayeyi calana caputa yatiyorum.

Belli bir raddeden sonra 'ayrani yok icmeye kürkle gider micmaya' sorunsalina bagliyorum olayi :P

Kafamin icinde her an her ruh halime uygun sarkilar calan bir dj'im var benim.. Fonda hep Baris Manco'nun eski bir sarkisini calar bu esnada "acukta baa vir, biraz da baaaa viiirrrr " Vir Allah'im virrrr..

Galiba hemen hemen butun hemcinslerimde var bu durum.. Alisveris yapmanin uzerimizde yarattigi pozitif yönleri saymakla bitmez.. Harcadikca icinin yaglari erir, neyi nerde giyecegini kafanda tasarlerken tatli bir telas sarar icini, kisacasi mutlu olursun vs vs.. Bahanelerimiz bitmez :p


Sirf bu nedenle kadinlar alisveris delisi olarak nitelendirilse de ziyani yok, neden mi?

Alisveris hastasi bizler icin artik cok daha önemli bir gerekce buldum. Elime hepinize aboOoOoooOooww dedirtecek bir bilgi ulasti kizlaaarrr ;) Kulaklarinizi, pardon gözlerinizi iyi acin..

Dünya Kanser Ara$tirma Vakfi'nin ara$tirmasina göre alisveris yapmak kadinlarin kansere yakalanma riskini %40 oraninda azaltiyor. Çünkü alisveris yapan kadin 1 saatlik alisveris süresince ortalama 300 kalori yakiyor. Bu da yilda yaklasik olarak 20.000 kalori eder… Ayni zaman da alisveris esnasinda atilan stresin de sagliklari icin buyuk ölcude yarar sagladigi tespit edilmis.

Zaten biri beni dürtse de alisverise gitsem diye firsat kolluyorum, bu durumda artik beni kimse tutamaz..

Dandili dan dan cekilin hülen yoldaaaaannn...

Bizim oralarda bi laf vardir ; " bu kizi alan aglasin, seyine karalari baglasin " diye. Beni alacak olan zaat-i muhteremde yandi valla :D



( Gunun sarkisi : senden öncekiler demoooooooo hobaaa )

6 yorum:

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

açıkcası o kaloriden daha fazlasını evinde oturup temizlik yapan kadın yada bahçede çalışan kadın harcıyor.
hem bu iki örnekte ceplerinden para gitmiyor vatana millete faydalı bir iş yapmış oluyorlar.

é L L a dedi ki...

he aslinda o da var, ama temizlik yaparken stres atmak yerine stres sahibi olmak gibi bi durum oldugu icin kategoriye eklememis olabilirler :)

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

sizinkisi maksat para harcamak olsun :)

é L L a dedi ki...

yok ya maksat para harcamak degil aslinda o kadar zengin degilim :) sadece ufak seylerle kendini ödullendirip mutlu olmak diyelim ;)

elif dedi ki...

tabi tabi ufak tefek seyler demi kanki...iki bakisla birbirimizi ayartip sonrada ufak tefek seyleri bulmak icin saatlerce gezdigimizi biliyoruz ellam :)

é L L a dedi ki...

hep sen fisekliyorsun beni :p