21 Ocak 2010 Perşembe

Kizlar toplanin yamacima, size kaval calacam :p


Son gunlerde en iyi yaptigim sey devrilip yataga fosur fosur uyumak..
Pek fazla ilgilenemiyorum blogla.. Kalsiyum alicakmisim, yorgunlugum bu yuzdenmis.

Bugun amonyak koklamak gibi buyuk bir hata yaptim, az kalsin zehirlenip öteki dunyayi boyluyordum :) Amonyak koklanir mi a-manyak diyenlerin önunde saygiyla egiliyorum.. Olay sabah saatlerinde gerceklemis olmasina ragmen hala genzimde muthis bir yanma var. Burnumun diregi sizliyor. Isin kötusu daha muradimi alamadan ölup gitmek olurdu herhalde.. Kankimin aklina uyduk..
Bu titiz hatuna göre camsilme ilacinin icine bi damla amonyak damlatinca I$Il I$Il yapiyormus cami pencereyi.. Ah aptal kafam hemen de uygulamaya gectim..
Benim kadar dusuncesiz olacaginizi sanmiyorum ama sakin ola benim yaptigimi yapmayin. Yasal bir uyari olarak kabul edin bunu.. Neyse kulagima kupe, koluma bilezik oldu valla bu olay.

Daha sonra ku$lar bir yerlerde indirim oldugunu ötunce genzimdeki yanmayi falan unuttum ben, firladim alisveris merkezine.. ilk defa indirime diye gidipte nerde bir pahali sey varsa ona yapisip gelmedim. Cunku ne zaman indirim olsa, ben o bahaneyle gidip yeni gelen pahali urunleri alir gelirim.. Ama bu kez öyle olmadi. Kisa gunun kârI iste, aferin bana :p

Neyse gelelim asil meseleyeeeeee.....

Mucukslandiniz kuzular..


10 yorum:

cecilia dedi ki...

valla ellacım sevgililer günü için benim de fikre ihtiyacım var, burdan yazan olursa paylaşırız söz mü :)

é L L a dedi ki...

temem anlastik :)

tek yön sectigim tum yollar dedi ki...

ulennn sanki ben alda amonyaki manyak gibi kokla dedim sucu bana atmis hele hele :p

o parlari benimlede paylas kanka ne demisler komsuda piser bizede duser:)

é L L a dedi ki...

ee yuh ben sizden fikir bekliyorum sizde hazira konuyorsunuz ama olmaz ki böyle :( ühüü

Kasux dedi ki...

sevgilinin yaşı kaçsa ona o kadar hediye al ama şöyle 1.yaş günü hediyesi emzik 2.yaş gününe 2 yaşındaki çocuklara özel bişi vs vs bende ekşide okumuştum galiba bu fikri, biraz pahalıya patlıcak ama olsun değişik bişi olmazsa bir fidan al en azından şu hayatta dikili bir fidanınız olur:)

é L L a dedi ki...

hehe fidani kargoyla göndermek bir hayli zor olucak :D

ayşa dedi ki...

iyice koklasaydın amonyağı beynine iyice tesir eder, fikir bulumunu koLayLaştırırdı =)))

é L L a dedi ki...

haha :)) anlasildi kimsenin ciddi anlamda bana fikir verecegi yok :)

nazlıece'ecevit dedi ki...

Bi aralar sevgililer gününe özel bere filan satıyolardı. Çok güzeldi. Manyak çiflere, şeker çiftlere, romantik çiflere gibi isimleri vardı. Umarım bu senede satarlar. Çok güzeldi gerçekten :)

é L L a dedi ki...

yaa guzel fikir ama, yurtdisinda pek öyle seylere rastlamadim ben. hI bi de bizim ki azicik agir abi sevmez öyle seyleri :)

önerin icin cok tskler nazli