11 Ocak 2010 Pazartesi

Bacim da artik bilokcu olmus tey tey..



Blogspot yöneticilerinin beni ödullendirmesi lazim, bedavadan reklamlarini yapiyorum.. Burdan duyurulur artik bele$e calismam :p

En sonunda blogumu anlata anlata kankaminda kanina girdim..

Artik o da aramizda.. Iyi karsilayin arkadasimi, sonra vay efendim ben duymadim, vay efendim ben görmedim demeyin.. Kiz gelir gelmez kacmasin :p

Iste kardes bilokun yepisyeni mekani " dursun zaman "..

Bugune dek göbegimiz bitisik gezdik, beraber okuduk, beraber calistik, beraber yedik ictik mictik, beraber agladik beraber gulduk.. Bir tek blog aleminde ayri dusmustuk ki, onu da telafi edelim dedik..

Rast gelsin sister..

6 yorum:

elif dedi ki...

alemsin kanka tey tey kismi beni baya guldurdu :) blog acma destegiyle birlikte reklamin icinde tesekkur ederim bi burasi eksikti burdada birlestik :)))

é L L a dedi ki...

ehhum rica ederim sister , göbegimiz bir kesilmis bizim, biz ayrilamayiz :p

tom's diner dedi ki...

izlemeye başladık efendim (:

é L L a dedi ki...

öhhum tsk ederiz :)

Aygun dedi ki...

merhaba.blogunu bugun gordum ve cok beyendim.sanki kendimi okumuw gibi oldum yaaa ayni ruh halindeymiwiz:D cok mutlu oldum:) daha mutlu ve guzel gunler diliyorum:*

é L L a dedi ki...

begenmene sevindim Aygun'cum , ne zaman istersen blogumun kapisi sana acik. :p