3 Ocak 2010 Pazar

Benim annem bir melek..



Dun itibariyle annemi Turkiye'ye yolcu ettim. 2 ay suren ziyaretinde ona yeniden eskisi gibi alismistim.. Evin ici bombos kaldi sanki, yeri o kadar belli ki.

Eve geldigimde kapiyi acip beni karsilayan, giderken ugurlayan ve her seyden önemlisi her zaman, her konuda, her durumda ve kosulda bana destek olan birinin varligi cok huzur vericiydi.

Eksikligi doldurulamiyor.. Kolum kanadim kirildi sanki..
Bu hayatta bizi karsiliksiz seven, yaptiginiz her hatayi affeden tek kisi annelerimizdir.
Hic kimse sizi anneniz kadar cok sevemez. bunu unutmayin..

Sizin annenizi bilmem ama, benim annem gercekten bir melek..

7 yorum:

YILDIZ dedi ki...

Ellacığım Allah kavuştursun.

çok doğru diyorsun,hiçbir karşılık beklemeden kendilerini paralıyor.Anlamak için anne olmak gerek sanıyorum.

é L L a dedi ki...

saol YILDIZ'cim tsk ederim

elif dedi ki...

canim Allah kavustursun insallah hayirlisiyla uzulme nolurrrrrrrr

é L L a dedi ki...

amin sister saol

Adsız dedi ki...

gi<li alla kavuştursun:)

Koşan Kaplumbağa dedi ki...

aaa senin annendemi:=) bnm annemde yanıma geldi ve 20 gün kalıp gitti evi bok götürüo ölesine alışmıştı anneme...:D aee tabi bende:D

é L L a dedi ki...

yaa sorma ben de tam bunun hakkinda yazi yazcaktim.. cesit cesit yemekler yapiyordu, simdi makarnaya talimiz :) yemek bilmedigimden degilde usengecligimden.