29 Ocak 2010 Cuma

Ben takdire $ayan muazzam bir safim..


Cetrefilli yollardan takur tukur yuvarlanip gidiyordum, simdi ise cikmaz bir sokaga girdim.. Cikarabilene ask olsun..

Baslarda bu postu atarken ' ne yazacaksin ki lan éLLa' dedim kendime.. Beynimde öyle cok kelime var ki, aklim cumle toparlayamiycak kadar hizli calisiyor..
mutsuz oldugum zamanlari yeterince farkinda ya$iyorum..

insanın ömrü süresince hayatina girip cikan insan sirkülasyonu bazen o kadar yipratici ki.. Baslarda herkesten farkli sanirsin onlari, yege göge sigdiramazsin, biri bi laf söylese panter kesilir ustune atlarsin ( senin gözunde muhtesem varliklardir cunku onlar.. bu dunyaya ait degilmis gibi), ama sonra bir bakmissin ki foOossSssss diye bi ses geliyor derinden.. Felegin tekeri patlamis, gözunuzdeki imajlari yerle bir olmustur..

Degissin istersin olmaz..! hakettigin degeri görmek istersin, olmaz...!
O zaman kimse senin icin degismiyorsa sen de ugrasmayacaksin degismek icin..

Ben takdire $ayan muazzam bir safim.. Bunu farketmem, baskasi mutlu olsun diye kendimden seve seve ödün verdigim fakat geriye baktigimda beni seylerine takmayan, kandirmaya calisan insanlari farketmemle e$zamanda oldu diyebilirim... Lakin bu cok acikca benim salakligim, nihayetinde insanoglu bu, cig sut emmis..

yavas yavas bazi durumlarda kendimi "neden , neden hep ben ?" diye telef etmek yerine "hayirlisi böyleymis" demeyi ögreniyorum ..

6 yorum:

style m dedi ki...

hayat insanacok sey ögretiyor.insanlarin gözlerinde iclerini görmek cok aci veriyor bazen.
her ask ölümü tadacak...

* baria dedi ki...

ella saçmmasapan bir tabirle betimlersem sanırım bir duygudaşız :S kazık üstüne kazık kardeşim ne oluyor ya! sorarım hatalı acaba biz miyiz?

é L L a dedi ki...

style m evet daha ögrenecek cok seyimiz var gibi görunuyor..

* baria'cim cok afedersin ama biz böyle saf oldukca daha coook kazik yeriz.

tameris dedi ki...

ben gerçekler apaçık ortadayken ve en yakın arkadaşım bana patır patır söylerken kör oldum.hatta sağır,dilsiz.nasılsa değişir dedim,umud ettim ama bir anda yapamıyorum ve seni üzmek istemiyorum dedi adamın biri bana :)saflığıma doymayayım.

é L L a dedi ki...

oy cok agir olmus gercekten tameris. sabir diliyorum sana.

Ayse dedi ki...

Merhaba güzel kardesim, ben almanyadan Ayse. Almanca Moda Sayfam icin Türk okuyuculari ariyorum cünkü bir kac gün sonra türkcede eklicem. Ama türkce okuyucularim olmadan yapmam. Ondan simdi sen bana lasimsin. Eger sayfami takip ve followerde ekleye bilirsen cok cok sevinirim. Seni kocaman öpüyorum.

Ayse