19 Ocak 2010 Salı

Gökten Sapır Sapır Herif Yağacak [ El-Hubb ]



Hürmüz ve kocalarini izleyen var mi?
Ben maalesef izleyemedim, henuz Isvec'e gelmedi ama fragmani ve film sarkilarini izleyince bayildim dogrusu..
Hani bundan bi kac hafta evvel eski turk filmlerinin samimiyetinden bahsetmistim ya, sanki bu kez yenilerde bir parcacik olsun kivami tutturabilmis gibi.. Tosun Pa$a , hababam sinifi gibi bir hava sezdim bu filmde de :) Senaryoyu bilmem ama 10 numara oyunculuk sergilemisler..

Hele bu sarkiya bittim :))) El hubb dinle :



Youtube zedeler buraya TIK TIK..

not : 7 tanesinde gözumuz yok bize bi tane yeter :)

5 yorum:

Mia dedi ki...

Ben bugün izleyeceğim çok eğlenceli görünüyor :))

iris dedi ki...

ben de geçen gün izledim... oldukça eğlenceli bir film ve oyuncu kadrosu çok iyi... gerçi keşke olabilseydi de sahne de izleyebilseydik :))

"çok şükür bu gece bu gece yatsıdan sonra
gökten adam
gökten erkek
gökten koca
gökten sapır sapır herif yağacak
gökten şapur şupur herif yağacak
aşk zinciri erir el hubb devri gelir
el hubb derim ben el hubb el hubb
allah gönlümce verir"

Amaltheian dedi ki...

Ben de izledim. Konusu filan degil, ancak kostumler, hareketler, sarkilar, gorsel acidan inanilmaz doyurucu bir film!

é L L a dedi ki...

ben de öyle dusunmustum :)

BahaR dedi ki...

danslarına ölüyorum arkadaşlar :):)