4 Ocak 2010 Pazartesi

hangi hirsiz objektifime zincir vuracakmis sasarim..



Fotograf makinami caldinizda ne oldu , ne oldu ha ne oldu nefersiz hirsizlar..!
Gittim bi tane daha aldim huleyn.. Hem de eskisinden daha iyi olanini , aha bunu..Basin özgurlugumu kimse kisitlayamaz..! zaman a$imina ugrattiniz beni ama olsun yeniden yepisyeni resimlerle susluycem blogumu.. Böylece gunun birinde zaman icerisinde yolculuga cikmak istedigimde, unutulanlari resimlerle animsamak daha keyif verici olucak.
Tam gaz devam..
Annemsiz hayat, pek bi bayat..
Saolsun kankam ve kuzenim yalniz birakmiyorlar beni.. Bugun yemege ciktik, alisveris yaptik vs.. Tipik kafa dagitma metodlarini uyguladik iste..

Alisveris merkezinde kullanilan tema cok hosuma gitti.. meleklerle suslemisler etrafi, gayet yaratici bence..

bakin..




[buyuk boyut görmek icin resimlerin uzerine tiklayin.. ]

Etrafinizdan melekler eksik olmasin ;)

bye.

2 yorum:

YILDIZ dedi ki...

Aman sana bir şey olmadı ya,bak gidenin yerine geliyor yenisi;)

Güle güle kullan,güzel fotolar çek her zaman benim makinem de Ixus serisinden sendeki yeni modeli süper;)))

é L L a dedi ki...

tsk ederim canim