31 Ocak 2010 Pazar

istiklâl caddesi kadar..


Alnımdan akan ter sana hiç değmedi
Gözümden damlayan yaş denizi bulmadi.

Bir sokak gördüm rüyalarımda gecelerce
Hiç sana çıkmadı.
Sadece yarım saat tutuştuk elele
O saat durmadı.

Düşünüyorum,
Ne kadar sevmiş olabilirim?
Düşünüyorum,
Sen ben gece ve bir yol.
Başka birşey
Yok elimde hafizamda.
Düşünüyorum,
Ne kadar yer etmiş olabilir ?
[İstiklâl caddesi kadar ]

Anları birer birer topladım sakladım.
Tarihin ortasında gelecek aradım.

Hücreme girdin,dokundun hucrelerime
Buluttum,damladım
Cümleler kactı dagıldı dört bir tarafa,
Sadece noktayım.

6 yorum:

cok tuhaf gunluk dedi ki...

=(((
ciddiye almamak lazım, dalga geçmek lazım, aile hariç kimseye değer vermemek lazım.

zeynepin sesi dedi ki...

cümleler kaçtı,dağıldı dört bir tarafa,sadece noktayım.. bu cümleye bittim..

papaz her zaman pilav yemez dedi ki...

'sana çıkmayan sokaklarda yürümek'

é L L a dedi ki...

Düşünüyorum,
Ne kadar sevmiş olabilirim?

... dedi ki...

ilk duydum bende bir hafta filan sürekli dinledim...
evet düşünüyorum, ne kadar sevmiş olabilirim...
insanın isana ettiği en yalan yemin aşk demiş şair... bence insanın kendine ettiği en yalan yemin aşk..(bunu mel'ede yaziimm:))))

é L L a dedi ki...

cok guzelmis sair. paylastigin icin saol.. yaz yaz o da benim gibi depresif takiliyor son gunlerde