23 Ocak 2010 Cumartesi

Turkcenin Yildizlari. [6.Uluslararası Türkçe Olimpiyatları sarki yarismasi]

Milli deger ve yargilarimizin hemen hemen ayaklar altina alindigi su dönemlerde öyle guzel bi sey kesfettim ki, daha önce göremedigim icin kizdim kendime.. Izlerken tuylerimi diken diken yapan bu Turkce Olimpiyatlari 2008 de yapilmis.. O kadar duygulandim ve o kadar onur duydum ki bu organizasyonu ustlenen herkesi cani gönulden tebrik ediyorum..
Onur duydummm....
Böyle köklu bir ulkenin insani oldugum icin her zaman gurur duydum..

Ne Mutlu Türkce ve Türkü sevdalisi olanlara..

Fazla söze ne hacet
Ve iste gönul dostlari..



Türkmenistan



Tacikistan





Endonezya Mehter Takimina bakip utanin gencler, siz ingilizce hipoppa falan özenirken kendi öz kulturunuzu hice sayarken, dunyanin taaa öbur ucundan insanlar bizim özumuzu bizden daha cok sahipleniyorlar..

Tekbirrrrrrrr Ya Allahhhhh ..!!

videolarin devami burdaki yazimda tIk tIk

12 yorum:

Adsız dedi ki...

ne güzel bir organizasyon ve cidden tr yi temsil...

style m dedi ki...

bu olimpiyatlari türkceyi zorunlu ders olarak okutan dünyanin 4 kösesine okullar acan.türklüge tükceye böyle hizmet eden kisinin türkiye ye gelememesi ne aci.

é L L a dedi ki...

kimden bahsediyorsun canim?

style m dedi ki...

biraz siyasete girer blogta siyeset olmaz heheh
cok politik oldu ama.
sen arastir bu okullar kimin hemen bulursun zaten.

é L L a dedi ki...

datlum burda her halti konusabilirsin.. burasi benim cöplugum kimse karisamaz rahat ol ;)

style m dedi ki...

o zaman rahattt olayim.yani bu okul üniversiteler fethullah hocanin kuruluslari.her fikirlerine katilmasamda dogruya dogru.
ülke icin bu kadar hizmet et ama ülkeye gireme cok aci.

é L L a dedi ki...

derin mevzular bunlar

style m dedi ki...

bencede girmeyelim.
ne guzel
blogun var
cikamadim ;D

é L L a dedi ki...

cikma bosver, suraya bi dösek sererim, yatariz iki baci :)

style m dedi ki...

hic sorma bacim uykum geldi.
ya blog dünyasi nasil bir yer sen isvec ben almanya ortak nokta blog.
bindik bir alemete
gedeyoz kiyamete...

style m dedi ki...

zaten izlemeye aldim yani her gün buralardayim ok ;D
hadi ben kacarim .bye

é L L a dedi ki...

yine bekleriz efeem, selametle. ;) alamanyaya kucak dolusu sevgiler.