17 Ocak 2010 Pazar

ici gecmis karilar gibiyim

Aman Allah'im kör olduuummmmmmmmm :S
Yok yok sayin okuyucu yesilcam filmlerine dair bir yazi girisgâhi degildi bu sözum. Gözum yaniyoor sevgili godikler.. Tek gözum kapali digeri hafif acik sekilde, cölde su arar gibi klavyede harf arayisi icersindeyim ;( Benim iri mi iri turkan soraya rest ceken gözlerim ( mubalaga yapmadim hIh ) öncelikle kuru soganin gazabina ugradi, sorasinda da titizligin verdigi sevk ile yuzumu yikarken sabunun kurbani oldu.. Kiymetinizi bilin bu halde bile size yazi yetisiriyorum ( ic ses: sanki cokta tIndI ya, millette éLLa yazi yazsa da okusak diyordu )
ic ses o sufleni alirr biiiippp..
Velhasilkelam, yapilan her hangi bir anlatim bozuklugu veya imlâ hatasi olursa görmezden gelin.
Tarkan abimizin sarkisi geldi aklima simdi ;
"Siradan bir aksam ustu durgun bir pazar gunuydu", diye basliyordu sarkiya. Bugun ki arka fon müzüüümüz bu olsun..

Dun kuzenle disarda biraz vakit gecirdikten sora kizlar gecesi yapmaya karar verdik. Ben de kaldi kuzen, tipik kiz muhabbetleri yaptik, " A$k tutulmasi" filmini izledik. Bana kalirsa filmin adi ask tutulmasi degilde 'fenerbahce tutulmasi' veya ' fener aski' gibi bi sey olmaliymis.. Senaristin koyu bir fenerli oldugu o kadar barizdi ki, cimbomlu kuzenle ben pek haz almadik acikcasi filmden. Ama buyuk bir sabirla sonlandirdik filmi :D

Kuzeni dun facebook'a uye yaptik.. Yapilan tum israrlara ragmen ben hala inatla kaydolmuyorum. Facebook'un da bookunu cikarttilar kardesim napim. kimse uzerine alinmasin ama 6 yasindaki cocuklardan tutunda, 90 yasindaki nenelere kadar kaydolunan bir yerin pek bir özelligi kalmiyor gözumde.. Niyetim farklilik yaratmak degil, sadece herkes gider Mersin'e ben giderim tersine.
Ama yine de buyuk konusmamak lazim, kimbilir belki bir gun uye oluruz.

Bugun ki mönümde ( hep menu yerine mönü demek istemisimdir, pek cekici geliyor söylenmesi) guru fasulye var.. Örgu örmeye de basladim.. yegenime atki öruyorum..Ev hanimi olma yolunda emin adimlarla ilerliyorum.. Bir altin gunu yapip, komsularla onun bunun dedikodusunu yapmadigim kaldi..Allah'im neler oluyor bana, biri buyu mu yapti ki :SS
ici gecmis karilar gibiyim, bir an önce silkinip kendime gelmem lazim..

Yok yok ben kesin yaslaniyorum :/ Izninizle istirihate cekiliyorum ( böhum konusmaya da etki etti )
Affidersi..

13 yorum:

Leah dedi ki...

Feysbık artık video paylaşım yeri oldu ya. Ben de kapatmıştım uzun süre önce şu an eksikliğini hissetmiyorum eLLa. Hele daha okuma yazma bilmeyen bi çocuğun profilini gördükten sonra bu konuda hata yapmadığımı anladım. :D

é L L a dedi ki...

sorma ya evet

cecilia dedi ki...

öle valla ama amacına uygun kullanırsam eğlenceli,eş dost uzun zamandır görmediğin arkadaşların insan hafif sevindirik oluyor..:)

é L L a dedi ki...

evet cecilia aslinda o acidan bakinca faideli. :)

tek yön sectigim tum yollar dedi ki...

ici gecik kari heee ulenn benimde icimi gecirme yarin sonra iki ici gecik kari oluruz :)

é L L a dedi ki...

sen gel ben sana adrenalinin en alasini yasatirim tatlim. bangi camping mi ne la ondan yaparik :p bizim binanin catisindan sallandirrim seni pacandan :)al sana heyecan al sana genclik atesi :) ama yok almiyim dersin esktra örgu sislerim de var, sIkIntIya iyi geliyor valla bak

Tenbel Aygun:) dedi ki...

hmm keçmiş olsun canikom:(
bende gecenlerde o filmi izledim pek hoşuma gitdi sayılmaz. nedense son zamanlarda türk filmlerinin senarisi boş( manasız).
facebookda bende yokum ama arkadaşlar inek oyunu-FARM var gel oyna diyolar (bi şeymi demek istiyolar bana :P :D)

tek yön sectigim tum yollar dedi ki...

bende tel kirmami getiriyim bari hehe sen örer ben tel kirarim bol bol campingede tahmin ettigin gibi tesekkur ederim canimmmm hic almayim ulen hava buz gibi catida atlamadan donar kaliriz:)

é L L a dedi ki...

Tenbel Aygun ben ce de bi sey demek istiyorlar, saclarini baslarini yol onlarin.

Elüfüm fena mi sen de sarkit olursun iste :)

Tenbel Aygun:) dedi ki...

olur canikom. onların saçlarina guzel fön çekcem merak etme:D:*

é L L a dedi ki...

:)

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

facebook olayına karşıyım. karşı olmamın tek sebebi yanlış şekilde kullanmamız. türkiye'de youtube.com engellendiği için facebook türkiye için amacından sapmış bir şekilde bol bol video paylaşım sitesi haline geldi ve bu şekilde devam ediyor.

é L L a dedi ki...

evet, cafeleri kahvehanelere cevirdigimiz gibi, facebook'da video paylasim yerine cevirdik :)