8 Ocak 2010 Cuma

'Yeni Kayit' butonu cikmazi..


Bu kacinci kez yeni kayit butonuna basipta bombos bakisim bilmiyorum.. Sirf yazmak icin yaziyorum suanda da.. Istersen en basindan okumaktan vazgecebilirsin..

Edebiyat parcalamak, hatta parca pincik etmek gelse de icimden uzerimdeki rehavet engel oluyor buna. Eksi 20 derecelik bir havada civil civil bir halet-i ruhiye icerisinde olmak tuhaf kacardi zaten.

Söylemek isteyipte söyleyemedigim o kadar cok sey var ki.. Ama caresiz icimde tutuyorum.. Sizlere kucuk bir tavsiyede bulunuyum; reelden tanidiklariniza blogunuzun adresini vermeyin.. Neden mi?

Mesela suan da icimden sayip sövmek geliyor ama yapamiyorum.. Aslinda sadece bu cumleyi yazmis olmam bile sorun olabilir..


Her neyse... Yalnizlik kuru bir ayaz gibi öyle isliyor ki icime, konusuyorum iste bos bos...
Zaten hangimiz tam anlamiyla icini dökuyor ki bos sayfalara.. herkeste bir guvensizlik hali.

uff en iyisi zibarip yatmak, yazamiycam bugun..
adyö.

3 yorum:

öykü dedi ki...

Bak o konuda haklısın
blog bıze ozel kalmalı
cunku ıstedıgın gıbı yazma ozgurlugunu kısıtlıyorlar sonra
yazamazsın.

é L L a dedi ki...

ya aslinda istedigim gibi yazarim ama yanlis anlasilma olasiligi cok fazla oluyor.. Daha önce de basima geldi. O yuzden ne ben yanlis anlasilip uzuluyum ne de karsi taraf uzulsun diye, kisitliyorum kendimi yazarken.

Berrin'deniz' dedi ki...

evet kesinlikle kısıtlanıyor özgürlük..çamber daralıyor. benım ıcınde aynı sey gecerlı. ve kendın olmaktan uzaklasmaya baslıyorsun zaman zaman..