1 Şubat 2010 Pazartesi

Bugunlerde hamaratligim ustumde..

Kim demis elinden is gelmez , marifetsizin tekiyim diye?
Kim demis bu kiz evde kalir bu gidisle diye..?
Yemek dersen yemek, el isi dersen el isi , titizlik dersen titizlik.. Eee daha ne olsun..
Ideal türk kizi kriterlerine tam anlamiyla uyuyorum vallaha..
Enistem olsa derdi simdi " iyi kizi el över, kötu kizi anasi över " diye ..ben de kendi kendimi övdum, bu durumda hangi kategoriye dahil oluyorum acaba.. ?iyilere mi , kötulere mi?
iyi kizlaaar cenneteeee, kötu kizlar her yereeeee..
Peki éLLa nereye gider?
zaten her yerde yabanciyiz anasini satiyim.. Hic bi yerde yer yok bize.Turkiye'de isvec'li, isvec'te türk..
(Hmm bu arada bugun dogumgunu zat-i muhterem enistemin.. Hediyeydi suydu buydu ayarladik bakalim.. aksama takdim ediciiz..)
iste $efin spesyalitesi.. ( $ef = bendeniz :p)
Tamamen uydurmasyon bi tariftir, taklitlerimden sakinin..! Zehirlenmiyceginize dair noter tasdikli bir onay belgesi yayinlayabilirim arzu ederseniz. :)
Gördugu resmi bi seye benzetemeyenlere, hemen izah ediyim.. Köfte uzerine patetes püresi koydum, uzerine kasar rendeleyip firinladim.. Ve afiyetle mideye indirdik, tavsiye ederim..


Nihayet ki$ bitmeden prensesimin atkisini da bitirme serefine nail oldum..
Cok yakisti , jejesi yer onu.. (jeje= teyze)
Örgu örmek gercekten cok rahatlatici bi sey, bir nevi terapi...
Örerken kendime telkin edip duruyorum "bi ters, bi düz, bi ters bi düz" .. Aslinda hayatta öyle degil mi? Hic kimsenin hayati ya hep duz ya da hep ters gitmez.. Bir duz gider bi ters..
Ben tersimi yasiyorum su siralar.. Düze dönene dek eyvallah..

13 yorum:

Tenbel kız:) dedi ki...

hmmm açıkdım yaaa:( ellerine sağlıq.
kız diyil eeee kızıldı :)(azerilerin dilinden)
MAşallah Maşallah:))

é L L a dedi ki...

ehhum te$kü azerikizi

pearl dedi ki...

Köfteler iştahımı kabarttı nom nommmm!!!Ellerine sağlık sen iyi kızsın iyi kızz eheh:))Atkıda süperr ponpişlerine vuruldum:P

é L L a dedi ki...

*pearl o ponponlar ömrumu yedi zaten.. baya emek isteyen bi sey

papaz her zaman pilav yemez dedi ki...

köfteler güzele benziyor,
ella usuLü köfte diye tarif de yazabilirsin...

é L L a dedi ki...

iyi fikir :) neden olmasin ;)

YILDIZ dedi ki...

Hem yemek,hem ev işi,hem örgü,oohh hamarat kız;))

é L L a dedi ki...

teveccuhunuz efenim :p

sELIFm dedi ki...

EE BEN KANKIMIN BUTUN YEMEKLERI TATMIS BULUNMAKTA OLUP HEPSINE TAM NOT VERMEKTEYIM :)) ELLERINE SAGLIK KANKIM DÖKTURMUSSUN YINE ...

Kasux dedi ki...

ella yapma bunu aclıktan geberirken hemde:)

é L L a dedi ki...

oy Kasux kiyamam ya :(

*sELIFm özlediysen yemeklerimi gelsene bugun bize sister.. ;)

Bucanni dedi ki...

Güzel bir tespit, bir ters bir düz :)

é ℓ ℓ a dedi ki...

:)