3 Şubat 2010 Çarşamba

Kroyum emme hava ben dee :p


$u ahir ömrumde hic kimse bana legen hediye etmek gibi bir incelikte bulunmamisti.. Bugun is yerimde legen hediye ettiler herkese, ne kadar mes-ud oldum anlatamam :) Nurtopu gibi 3 tane legenim oldu..Aslinda almiycaktim ama herkes nerde beles oraya yerles politakasina uyarken benim burun kivirip anarsistlik etmem olmazdi.. Eve gelirken posete de koymadim elimde sallaya sallaya getirdim.. Halimde pek bi sala$ti bugun. Yani otursam bi köseye, koysam önume legeni bozuk para yagmuruna tutarlardi beni. Kisa yoldan zengin olur köseyi dönerdim zannumca.. :) hI ayrica cokta islevli bir meretmis bu, kar yuzumu yuzume üfürürken iyi bi korunma gereci oldu ahaha :) kendime inanamiyorum artik ya :))) rezilim biliyorum.

Yasitlarim elinde poset bile tasimayi klas sarsici bir sey gibi görurken ben legen getirdim dusunun artik durumumun ehemmiyetini.. Normalde beni uzaktan görenler icin hanim hanimcik, hatta yer yer havali bir hatun gibi görunsemde özumde Turkan Sorayin Cengi Naciye rolunun ruhunu tasiyormusum meger..
"zilleri taaaak calkalaaaa, kocama selammm madiden huhuuuu " diye bir sarkisi vardi hatta. hah iste tam o havadayim :)

Kasmiyorum artik , " aaaayy sosyeteye rezil oldum ayol " diyen kokos karilara da kIL oluyorum.. Evet banalim ben, ve banalligimle mutluyum :D
accuk depresyona girdim gibi bi hava seziyorum ama , derhal girdigim yerden cikiciiim merak etmeyin.. Zira derbeder gibi dolanmak bana yakismiyor..
*bitkisel hayata girdim semiz otu gibi yasiyorum
Her sey yoluna girer duzelir insallah sabret diyenlere cok pis dalarim.. teselli etmeye calisanlari cizerim..! O kadar cok duydum ki bu sözleri artik bayginlik geldi, lutfen diyirem..

Gunluk falima göz gezdirdim astrologlarin bile kasti var bana arkadas.. inanmazsan baaak buraya ..

Ruhum bukalemun gibi renk degistiriyor.. Bi an cok bunalim takilirken aniden icim kipir kipir oluveriyor.. Mesela suan acayip halay cekesim var..

haydin gencler halaya duruyoruzz.. tey teyy teyyy :p

19 yorum:

sELIFm dedi ki...

kanki alemsin legenden girdin halaydan ciktin :))legeni halayin basindaki mendil niyetine sallasin nasil olsa cok amacli bi gercti :)))

é L L a dedi ki...

hee iyi fikir.. ha bi de bi ara gel de icine oturup kaydirak kayalim la :) eglenceli olar.

sELIFm dedi ki...

icinde sIkisipta ikinci duduklu tencere vakasi gecirmeyelim sonra :)))

é L L a dedi ki...

korkma plastik bu ben bahce makasiyla keserim sIkI$Irsan :) felaket tellalciligi yapma bi

sELIFm dedi ki...

heee yaa sonunu dusunen kahraman olamaz ozaman :p

é L L a dedi ki...

yeah.. laheyaaaaaaa o zaman :p

cok tuhaf gunluk dedi ki...

ahahahau emin ol depresyona giren biri böyle komik yazamaz =)))

cok tuhaf gunluk dedi ki...

" Ben olmayınca bu güller, bu serviler yok. / Kızıl dudaklar, mis kokulu şaraplar yok. / Sabahlar, akşamlar, sevinçler, tasalar yok. / Ben düşündükçe var dünya, ben yok o da yok. " Ö.Hayyam
negzel dimi =)))

Kasux dedi ki...

hahahaha yarıldım laaa:D

cecilia dedi ki...

ne rezilliği şekerim yani hiçmi leğen görmemişler amann iyi yapmışsın ben neler taşımadımki işten eve :) ama erkek arkadaş da sağolsun yetiyor hemen :)

é L L a dedi ki...

* cok tuhaf gunluk icimi rahatlattin ya :) artik yavas yavas siyiriyor olmamdan korkuyordum ben de. bu arada yaziya bayildim. arsivimde bas köseye kaydedicem. moral oldu saol.

*Kasux :D

* cecilia' cim turkiye de normal karsilaniyor da isvec'te legeni hayatinda ilk kez görenler bile olabiliyor :D tuhaf tuhaf baktilar bana hehe :)

style m dedi ki...

ella cok merak ettim su legeni bizi bi tanistirsaydin ;D

é L L a dedi ki...

:) resmini cekmeye usendim. öyle fazla buyuk bi sey degil, icinde bulasik yikanacak buyuklukte kirmizi renkte ;)

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

poşet taşımak ve klas sarsılması mı?
dumur denizinde açıklara kulaç atıp atıp gelmeme neden oldun.
o leğeni alacaktın eğimli bir sokakda hafif buzlanma sonucunda içine oturup kaymaya başlayacaktın :)

é L L a dedi ki...

evet var gercekten öyleleri, bizzat tanidim kendilerini..
kayma konusuna gelince aklimdan gecmedi degil hani :)

Profösör dedi ki...

Bir zeybek oyunu da oynanabilir yeri geldiğinde.

é L L a dedi ki...

mumkundur..

Adsız dedi ki...

Kendi web sitemde böyle bir şey sonrası istedim ve bu bana bir fikir verdi. Sağ olsun.

Adsız dedi ki...

hеllo there and thаnk уou foг уour infоrmation – I've definitely picked up anything new from right here. I did however expertise several technical points using this web site, since I experienced to reload the web site many times previous to I could get it to load correctly. I had been wondering if your web hosting is OK? Not that I am complaining, but slow loading instances times will sometimes affect your placement in google and can damage your high-quality score if advertising and marketing with Adwords. Anyway I'm addіng thiѕ RSЅ to my email
аnd can look out for a lоt morе of yοur
respective fаscinating cοntent. Ensure thаt you update this again very soоn.
Feel free to visit my weblog :: Www.youtube.com