11 Şubat 2010 Perşembe

Sakatlandim, gecici olarak servis dI$IyIm :(


Hayatim boyunca hic bir zaman dakik bir insan olmadim.. Yumurta kapinin agzina geldigi anda, son dk ya birakirim her isimi.. Her sabah i$e giderken otobusun veya metronun gelmesine ramak kala yetisirim.. Ve buna ragmen ise hemen hemen her gun gec kalirim, Allah'tan $efim, hesap soracak biri yok basimda.. Yoksa ayvayi yemistim..


Saatimi yine her zaman ki gibi yarim saat önceye kurdum, ancak uyanabiliyorum. Her bes dk da bir ertelenip calarak ,güzelim uykuyu hep en tatli yerinde bölen ve dünyanin en rahatsız edici seslerinden birine sahip olan calar saat, ise yariyor olmasina ragmen nefret ettigim seylerden biridir...esasinda gicik olunan sesler cikarmayan cihazlardir ama o sesleri her sabah ya da her ne cehennemde uyaniyorsak o zaman duydugumuzdan belli bir $artlanmayla ondan nefrete ederiz. zira ho$umuza gitmeyen bir $ey yapmakta, bizi uyandirmaktadir bu cihaz...


her neyse uzun ugraslar sonucu uyandim, duraga dogru yolumu tuttum. Tam asansörden iniyordum ki telefonumu evde unuttugumu farkettim, geri dönup alayim dedim kupemi dusurdum, tam kata gelmisken kupemi aliyim diye egilmemle asansörun yukari cikmasi bir oldu. Gavur komsunun zamanlamasi harikaydi, zaten gecikmistim. Bi hI$Imla eve ciktim, teli aldim. Asagi indim otobus bekliyordu tam durakta, kacircam diye panikleyip can havliyle ko$tum..

(Bu arada hava en az -10 derece ve yollarda tamamen buz.. )Yokustan inerken sag ayagimi atmamla dunyamin tersine dönmesi bir oldu. Ne oldugunu anlayamadim, sadece havada uctugumu ve cok sert bir sekilde piste inis yaptigimi animsiyorum :) Aha dedim kesin bir yerim kirildi.. Ne kadar siddetli dustuysem artik saatim bile koptu dustu..ama buna aldiris etmeden topalllaya topallaya otobuse kosmaya devam ettim. Azimle mican betonu delermis :)) azmettim yakaladim otobusu. Ama acisi soradan cikti agrilarin. Hic bi yerimi oynatamiyorum, bu yaziyi bile tek elle yaziyorum dersem inanir misiniz? ( inanin bence ) isten rapor mu alsam acep, bunu bi dusuniyim. Kolumu sardim da boynumu , kicimi napcam.. :/ yerli jeniffer diye diye nazar degdirdiler.. yarin doktora gitsem iyi olacak, kemigim catlamis olabilir.
Galiba biri bana beddua etti. eden kisiyi de tahmin edebiliyorum :)

2 - 3 aydir karlar erimedi , artik kara olan sempatimide yitirmis durumdayim.. Soguktan dibimizin dondugundan gectim bir de yolda yuruyemez olduk. Penguenlerden farkimiz kalmadi.. Biktik artik bu Viking zulmunden, Cok pis isyanim geldi, basliycam iskandinavyasina ya.. Memleketim gibisi yok..


$u garip kulunun yuzu suyu hurmetine tez zaman da gunes actir Yarebbimmmmmmmmm.
Arabasizlara araba , ehliyetsizlere ehliyet ver Yarebbiimmm..
Kullarini otobus bekleme iskencesiyle sInama Yarebbimmm..
Amen.

ps: yaptigi nefis yemek ve pastalarla mide fesati gecirmeme neden olan can dostum guzel insana tesekkuru bir borc bilirim. ellerine saglik kanki, öptum mincirdim..

èLLa kacar




Gunun sarkisi Funda Arar- kimseye etmem sikayet..
hadi sen de kulak ver ;)

26 yorum:

sELIFm dedi ki...

gavur komsu :) yerli jennifer :)) ehliyetsizlere ehliyet versin Yarabbimmmm aminnnnn :) canimmm insallah daha kötu olmaz sana diyorum yarin doktora git ve rapor allllll insallah ciddi bisey yoktur gecmiss olsun tatlim midene verdigim gecici rahatsizliktan dolayi özur diler ,tesekkurune rica ederim afiyet olsun gene bekleriz :))))

cok tuhaf gunluk dedi ki...

offff doku zedelenmesi falan vardır, merhemler iyi gelebilir. bence çok işin yoksa rapor al.
geçmiş olsun çabucak geçsin. amin. :/

Leah dedi ki...

çok geçmiş olsun eLLacım ya, inşallah bi şeyin yoktur, doktora bi görün erteleme gitmeyi e mi. Biz de Ege'de zerre kadar kar görmediğimizden, çok zorlanıyoruz İStanbul'da lapa lapa yağan karlarda. Kaya kaya bi hal oluyoruz, eğlenceli olmasının yanında korkunç da yani :D

é L L a dedi ki...

@sELIFm canem midem bayram etti aslinda ama doydum dedikce doldurdugun icin patlamama ramak kalmisti hani. saol her seyin datlum.

@ cok tuhaf gunluk haklisin galiba canim.. tsk ederim.

@Leah saol canim :) yarin giderim doktora böyle agrimaya devam ederse. Bu arada Istanbuldaki kara benzemez burdaki, ordakinden bile sikayet ediyorsan isvece hic ugrama derim ben :)

Damlo dedi ki...

geçmiş olsuuun

''AnGeL!CAbuZ'' dedi ki...

çok geçmiş olsun tatlım..inşalah ciddi bişi yoktur..

Leah dedi ki...

Oyş, benim çok acil karda yürüme dersleri falan almam lazım valla sakarlık diz boyu hiç yurt dışına çıkmadan bile başarırım ben bi yerlerimi kırmayı :D

modamakyajveben dedi ki...

ay canım çok geçmiş olsun,ben bilirim o soğukları,o kalkmayan karı,bi türlü görünemeyen güneşi,viyanada pek farklı değil.sen yarın doktora kesinlikle git ve rapor al,umarım ciddi bişey çıkmaz.

style m dedi ki...

dua na amiiiiin diyorum.

é L L a dedi ki...

saolun kizlar tsk ederim. sabaha kadar uyuyamadim bugun daha kötu agriyor valla.

modamakyajveben Allah sabir versin sana da.

öykü dedi ki...

Çok cok gecmıs olsun sevgılı ellla
umarım kalıcı bı sıkıntın olmaz..
mutlaka sıkı bı dr kontrolunden gec
cunku bel ve boyun fıtıkları bu tur dusmelerın sonucunda yıllar sonra ortaya cıkar sorunlar..
gerekıyorsa
Mr da cektır
tekrar cok buyuk gecmıs olsun
sevgılerımle

Pell-in dedi ki...

Geçmiş olsun gözü olanın gözü çıksın (:

Profösör dedi ki...

Dualarına katılmamamk mümümkün değildir. Amiiin...

SerpiL dedi ki...

ya allah iyiliğini versin bide kuyruk sokumu yazmış hahahahahahaha.yani geçimiş olsun mesajım kahkahalı abuk oldu böylece.kız dikkat et sen bize lazımsın.çabuk gel

é L L a dedi ki...

öykü'cüm cok tsk ederim.. Valla korkuttun beni, uyarini dikkate alicam. hakli olabilirsin canim. ilgin icin cok tskler.

Pell-in aminn canim saol :))

é L L a dedi ki...

@ Serpil ama gercekten hasar gördu ya napiyim :p cok fena cökerttik kaportayi :) ay buralardayim kör topal idare ediyorum, gitmiyorum bi yere saol :)

@ Profösör ek dualarin varsa ilave edebiliriz :)

...KGgirl... dedi ki...

çok çok geçmiş olsun güzelim!

é L L a dedi ki...

tsk ederim saol

caprice dedi ki...

gecmis olsun,aynen bende oleyim saati ertelemekten acayip zevk aliyorum aslinda :)

é L L a dedi ki...

saol caprice.. ertelemekten zevk almayan yoktur herhalde.

Berrin'deniz' dedi ki...

cok gecmıs olsun..

bu ıskandınav buzları ayrı kaydırıyor insanı:))
komşu ülkenizde yaşarken bende nasibimi almıştım bir kaç kez. yere carpmanın sıddetıyle cıgerlerım yerınden cıktı zannetmıstım, beyın kanaması gecırmemem mucizeydi sanırım :))

é L L a dedi ki...

saol berrincim. ben de ucuz yirttim valla. ama hala agrilarim var. sen hangi ulkede yasiyordun ki norvecte falan mi? iskandinavyada yasamak zor zanaat ..

Pinar Cetin dedi ki...

cok gecmis olsun üzüldüm :/ ayni bizim gibisin ailece heryere gec kaliyoruz ve ben nefret ediyorum bu durumdan :))

é L L a dedi ki...

tsk ederim Pinar, saol..

hava buz gibi, yollar buz ve guneste hic acmayinca insanda ister istemez bir psikolojik yorgunluk oluyor..

Berrin'deniz' dedi ki...

norvec ve isveç/stockholm'e de geldim ..vikingline ile :))
ama ben finlandiyada yaşıyordum bu sene kış çok sert geciyormus orada da ..
özledim ama çok. yinede kıymetini bilin..

é L L a dedi ki...

hmm butun iskandinavyayi gezmissin zaten. ben de finlandiyaya gitmistim viking line ile.