20 Şubat 2010 Cumartesi

Sen de mi naylonlardan oldun, gözun kör olmasin !

Sarisinin adi esmerin tadi demisler. Peki kumrallar neci? Araya mi kaynamislar..?
Adimizi da tadimizi da sergiledik. Hem esmer olduk , hem sarisin. Bir cesit buhran veya depresyon icerisinde degilim..

Dikkat cekmek icin sac rengini degistirme cabalari, ergenlikte olma sorunsali, boyasi geldiginde , sIkIlgan ruh hali vb.. nedenlerden öturu saclarimin rengiyle oynamadim hic.. Zaten topu topu iki renk denedim sacimda..Tek amacim bana en cok yakisan seyi kesfedip, o renkte karar kilabilmekti ve testlerimde bu dogrultuda suregeldi.. Lakin insan, gün geliyor kendi sac renginin farkina variyor.. Dogal sac gercekten en iyisidir, beyazlasa bile.. Anlasilan yine dönup dolasip kendi sac rengimde sabitlenecegim.

Önceki halim :



Mutsuz, yalniz, yapacak baska bir seyi olmayan, saci kazik gibi olmus olan , oyalanmak arzusunda olan ,cani sIkIlan belki de kendini cirkin bulan kadinlarin sayisi oldukca fazla. Bu tip kadinlarda genellikle depresyon döneminde depresen bir durumdur bu . sac rengi degistirilirken sac kesimi de degistirilebilir. amac daha mutlu hissetmektir, ama bana göre bu sadece bir yanilgidan ibarettir.. eve gidince hic bir ise yaramadigini anlarsiniz.

cünkü sorun icinizdedir, sacinizda degildir. Bu yuzden siz siz olun sakin moral duzeltme amacli saclarinizi yipratmayin.

kendinize yakisan sac rengini bulmak icin deneyin degisik renkleri. ama bu arayisa kendinizi kaptirip gercek sac renginizi unutacak konuma gelmeyin. Hos ve bakimli olmak her zaman icin iyidir, ama abartmamak sartiyla.

Simdi ki halim:



$u anda saclarim siyah ama en kisa zamanda kendi dogal rengime ( acik kahveye) dönmeyi planliyorum...

Birde plastik cerrahinin ilerlemesiyle etrafta bir birine benzeyen o kadar cok naylon kadin olustu ki, bazen onlari bir birinden ayirt etmekte gucluk cekiyorum. Tavsan disler, silikonlu dudaklar , minik bi burun, botokslu gerdirilmis ka$lar, suni saclar vs..
Bizim cagimizda artik farklilik farkindaligini yitirdi, dogallik ayricalik oldu bence..

Kokanaliga hayir, dogalliga evet diyorum hamdi bey..!
Ve kutuma gidiyorum , özume dönuyorum :p



ps : gunun sarkisi Pin Up - uretim hatasi -> dinlemek icin tIK tIk ..
sarki sözleri ve klip cok hosuma gitti.. Klipteki cocugu baglayip tokatlamalari cok eglenceli :) gelinlik uzerine takilan siyah kemerse cok ucuk :) keyifli dinlemeler.


27 yorum:

beyazın istilası dedi ki...

ellaa; lise bitsin bir dakika durmam saçımı boyatırım diyodum... zaten lise bitmedende kınadan nasipleniyodum ne alakaysa,,,
neyse işte yaş oldu o hiç gelmeyecek sanılan 18 soluk kuaförde alındı tabi... kara böcek gibi bir kız olan ben çıktım röfleli saçlarla:))) akabindeki 4 sene ablamın doğal saç rengin güsel zaten beyazlayınca boyayacaksın nidalarına inat sarı, kızıl, siyah, mavi siyah, patlıcan moru, röfle, balyaj, vs. her şeyi denedikten sonra farkettim ki evettttt,,, en güseli kendi rengi:)))
tabi bu arada geçen kendi rengini unuttuğum zamanda saçlarda beyazlamış bayağı biii''':((( neyse şimcik senede 1 kez kendi rengine boyatıyom...kendi rengi siyahtan bozma...ben saçlarımı ööle seviyomm:)))

pofidiksekerim dedi ki...

doğru yol :)

yıllar önce bende döndüm o sarılıktan uuuzuuuunnn yıllardır kendi rengim kuaför parasıylada olsa boyamam diyor kıyamıyormuşş bu saça:):):)

é ℓ ℓ a dedi ki...

insan baslarda heves ediyor sadece ama geciyor sora.. tabi ki dogal sac renginden daha cok yakisan boyali saclarda var ama, istisna onlar. ve istisnalar kaideyi bozmuyor :)

Koşan Kaplumbağa dedi ki...

tatlım ben gerçekten sıkıldığım için saç rengimi deiştirdim fakat inanırmısın çok mutluym..demkki problemim cidden saç rengimden kaynaklıymış:D ama sarının bana en cok yakıstıgını renk oldugunu dşünmeme rağmen. sende sarıya yakın olan renk daha masum gibi durmuş. ama zaten tam sarıda diil o. benimki gibi yapmamışsın çok şükür:D asıl kokona o zaman olunuo çünkü diğer bi husus benim burnumda minicik,hatta herkes yaptırdın mı dio ama kesinlikle orjinal, yanaklarda botokslu gibi bende kadınların benim bu hallerime benzemeye calısmalarından sıkıldım:p ne yanii onlar yüzünden biz birbirimizin aynısı oluyoruz ya:D

zeynep dedi ki...

hmm hoş bi yazıydı:) uzun zaman önceydi, saçımı boyatmıştım:) sonra sıkıldım eski rengime dönmek istedim bu uğurda salon salon gezdim, hiçbir kuaför saç rengimi saçıma boyayamadı..sonra bir kuaför eğer kendi saç rengini istiyosan bırak boyatmayı uzadıkça kestir dedi..yaklaşık 1 yıldır bekliyorum aktı aktı kestirdim..şuan azıcık uçlarda var onlarda gidecek:)

é ℓ ℓ a dedi ki...

@ Koşan Kaplumbağa evet canim benim sacim tam sari degildi balköpugu gibi acik kumrala yakin bir renkti.. Yazida belirttim bazi kisilere boyali sac normal renklerinden daha cok yakisiyor diye. sana hem sari hem de siyah cok yakismis. Yuz hatlarina falan gelince neyin orjinal neyin plastik oldugu farkediliyor, o konuda kafani yorma sen.. Dogal guzellerden oldugun icin sukretmelisin :)

é ℓ ℓ a dedi ki...

@ zeynep'cim o da mantikli aslinda, cunku sac rengin eger birazcik aciksa dogal rengi yakalayabilmeleri nerdeyse imkansiz oluyor. hafif turuncumsuluk kizillik oluyor hep.

Leah dedi ki...

Ya ben bile bağyan halimle kimmi zaman anlayamıyorum hatunların orjinal olup olmadıklarını, erkekler naapsın. Sonra baya baya hezimete uğruyolar garibanlar. Amaaaannn onlar da bakmayıversinler kokonalara dicem ama bu onlar için çok zor tabi! :D

é ℓ ℓ a dedi ki...

öyle valla.. her ne kadar kendi sevdiklerinin dogal kalmalarini isteseler de bakimli estetik harikasi bir hatun görduklerinde agizlarinin suyu akabiliyor.

sELIFm dedi ki...

bence hersey becerikli ellerden kaynaklaniyor usta bi kuaför zaten yakismayan rengi önermiyor en azindan benim kuaförum bana bunu yapmiyor :) dogalliksa dibine kadar olmali ozaman makyaj falanda olmamali malumunuz makyaj insani bi estetik kadar etkili bi sekilde degistrebiliyor :) unlulere baktiginizde ne demek istedigimi anlarsiniz :) yakistigi surece her renge acigim yeterki kizil turuncu yesil gibi manyak renkler cikmasin ortaya :))

é ℓ ℓ a dedi ki...

@ sELIFm valla ben senin makyaj yaptigin zaman doga harikasi bi sey olduguna inanmiyorum, o kadar buyuk bir fark yaratacak kadar profosyonelce makyaj yapmiyor(uz)sun zaten.. Simdi bu durumda makyajla estetik bir operasyonu kiyaslaman bence cokta mantikli olmaz.. O görmus oldugun unlulerin zaten cogu operasyon gecirmis kisiler ve makyözleri de harikalar yaratiyor.

Saclarina gelince, boya ugruna onlarin ne kadar cok hezimete ugradiginin en yakin sahidi benim :) Yakistigi surece her rengin denenilmesine ben de zaten yazimda degindim, dikkatli okursan görursun...
Ha yakismiyor mu sana sari yakisiyor, sen kendi rengini bulmussun, muhim olan da bu zaten. Benim savundugum sey ruhsal bozukluklar yuzunden saclarin oyuncak edilmemesi gerektigiydi.
öperim.

sELIFm dedi ki...

evet bende ayni seyi söyluyorum iste makyajla doga harikasi olunmuyor :) ki ben sadece kendimden bahsetmemistim bence ha sacini boyamissin haa yuzunu :) herkes ben kadar beceriksiz degil makyaj konusunda oda ayri bi gercek tabee:) saclarima gelince boya kurbani degil beceriksiz kuaförlerin eseridir bidaha burda boyatmam artik :) konunun icerigini anlamis olup kendi bakis acimi sunarimm
sevgiler,saygilar..iyi pazarlar yevrummm

é ℓ ℓ a dedi ki...

canim sen kendinle celisiyorsun. hem makyaj een az estetik kadar degistiriyor insani diyorsun unluleri örnek gösteriyorsun hem de evet makyajla doga harikasi olunmuyor diyorsun. :) ben asiri makyaja da karsiyim, hafif olmali, dogal olmali. Bu yazida bu konuya deginmemis olmam bunun aksini dusundugum anlamina da gelmiyor. Insani oldugundan cok cooook farkli gösteren hic bi seyi tasvip etmiyorum.

neyse bakis acisina saygi duyar ben de iyi pazarlar dilerim yevrum.

Elâlemin akıllısı dedi ki...

sonunda! ya ben haftalardır yorum yazamıyordum, hep hata veriyordu! formattan sonra düzelmişim.. hallelujah! ,)

é ℓ ℓ a dedi ki...

hosgeldin canim :) format seni kutsasin .p

Berrin'deniz' dedi ki...

sarı saç güzel görünüyor tonu çok güzelmiş. bence tekrar deneyebilirsin :)
benimde günlerdir dilimde, üretim hatası ;)

é ℓ ℓ a dedi ki...

aa oldu mu simdi berrincim ben dogallik derken sen kanima giriyorsun sari diye :P
bu arada o sarkiyi zaten sayende kesfettim. saol.

emel dedi ki...

lisedeyken sırf özentiden siyaha boyamıştım saçımı, hoşuma gitmişti aslında ama kendi saç rengimi çok sevdiğim için bir daha denemedim. bu zamandan sonra da denemem heralde. ama deneyip kendine en çok yakışan rengi bulanlara da saygı duyuyorum. amaaa yine de en doğalı ''doğallık''.

é ℓ ℓ a dedi ki...

ne geliyorsa basimiza özentiden geliyor zaten :)

Siminya dedi ki...

benimde saçlarım siyah, bir kere özenip sarı yaptım küllü sarı, kuaförde kendimden ödüm koptu ama geri dönüşü yoktu.. günlerce herkesten kaçtım, bütün insanlık benden uzaklaştı, deccal diye kovalandım...şimdi yeniden siyah başkası olmadı kendi oldu böyle daha güzel

senin saçların bütün renklerini sevdim bu arada

é ℓ ℓ a dedi ki...

anliyorum seni , bi keresinde benimde sacim tupturuncu olmustu :) sapkasiz cikamiyordum..
bu iki renkte guzeldi ama dedigin gibi dogallik guzel ya.

Hamiyet dedi ki...

Saçların rengini açmak için o güzelim saçlar ne hale getiriliyor. Bence de en güzeli doğallık.

Ve ayrıca görebildiğim kadarıyla o gülen yüzünüz olduğu müddetçe size her renk yakışacaktır çünkü insanı güzel yapan ne süstür, ne boya insanı güzelleştiren yüzündeki tebessümdür.

Bu arada bloguma yapmış olduğunuz ziyaret için teşekkür ederim.

Çok içten, güzel bir blogunuz var sizi izlediğim bloglar arasına kaydediyorum.
Hep gülücüklerle kalın.

é ℓ ℓ a dedi ki...

@ Hamiyet ne kadar guzel temenniler bunlar, cok tsk ederim. Cok haklisin bu konuda.
hep beraber gulelim insallah.
iade-i ziyaret icin ben tsk ederim :)
bu guzel yorumdan sora ben de markaja aldim seni ;)

annemineli dedi ki...

Güzele herşey yakışır.Keyf senin saç senin bize begenmek düşer.Sevgi ve saygılarrr....

é ℓ ℓ a dedi ki...

tskler, sevgiler bizden

♥ Handan ♥ dedi ki...

iki halinde çok güzel renkleri, bende doğallıktan yanayım.

é ℓ ℓ a dedi ki...

teveccuhunuz efem :)