17 Şubat 2010 Çarşamba

isyanim geldi :)



Sorumluluk denen sey ne menem bir illet.. Somut bir kavram olmamasina karsin, bindim mi omuzlarina tonlarca demir agirligi etkisi yaratacak kadar tasimasi zor..

Devamli bekleyen bir parcasi hayatimizin.herkes bizden bir sey bekler;
annen camasirlari toplamani bekler;
sevgilin sabah onu aramani bekler;
okulun bir an önce bitmeyi bekler;
islerin halledilmeyi bekler;
arkadasin bilmem hangi gununde yaninda olmani bekler;
birileri para kazanmani bekler;
birileri atom karinca olmani bekler;
bazi diger uzaktan tanidiklar hal hatir sormani bekler;
devlet vergi bekler;
dusmaninn uyumani bekler...
bekler.... ekler.. kler... ler... er...ee?

Butun bunlar olurken 'ben' in sadece bekler.. Bir bakmissin ki kendine zaman ayiramiyor olmussundur. Simdilerde tam da bu hallerdeyim.. Kendi sorumlulugun neyse hadi de baskalarinin pervasizca sizin ustunuzden gecinmesi zaman zaman koyuyor insana bee.. Sevdicegimde ayni dertten muzdarip.

$u cocuklar gibi isyan edesim var..

Yani sizin bu yaptiginiz insanliga sigar mi? sigar mi ha sigar mi ? Söyleyin cevap verin simdi..
benim su an kalbimde, icimde ates var , uzuyorsunuz beni :(

:p

ps : resim konuyla tamamen alakasizdir, Mc donalds reklami gibi olmus, kaka pis o almayin yemeyin.. ! efekt acisindan ekledim resmi :p

17 yorum:

sELIFm dedi ki...

ben böylelerin kalibina tukuruyum niye uzuyorlar benim ellami ulennnnnn :(

é ℓ ℓ a dedi ki...

hehe onuda beyaz showda diyorlardi dimi :)

öykü dedi ki...

şu şarkı geldı aklıma okurken
*hayat benı neden yoruyorsun*

é ℓ ℓ a dedi ki...

uygun aslinda :) arka fon müzümüz olsun

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

fastfood sevmeyen ölsün:P
herkes beklıyor sonu yok kii
ayrıca kızlar çok fenaydı yaa beyazda:))

é ℓ ℓ a dedi ki...

dimi :)

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

sorumsuz olmak kadar güzel bir şey yok. öyle çocukça sorumsuzluk değil de daha farklısı.
mesela iş yerinde teslim etmeniz gereken projeji teslim günü geldiğinde, bir hafta sonraya ertelemek daha sonra millet sana ulaşmaya çalıştığında karabatak misali kaybolmak. aldığın ekstra bir haftanın üzerine 1 hafta daha katıp olmadık bir bahaneyle işi yapamadığını söylemek kadar zevkli bir şey yoktur.
tabi ki bunları yaparken sizi kaldırabilecek bir patrona ihtiyacınız olduğunu unutmayın.

é ℓ ℓ a dedi ki...

eglenceli görunuyor ama herkesin göze alabilecegi bi sey degil tabi :) sIkar biraz

beyazın istilası dedi ki...

evet ya tembellik hakkı diye birşey var mesela..ben hep o hakkımı kullanmak istiyorum...anneni ara, çalış, para kazan, iyi çocuk ol, iyi insanol, iyi anne ol...olda ol yani..:(((

*Degisik Tatlar* dedi ki...

blogunu çok beğendim canım oçok doğalsın Klavyene sağlık :)

é ℓ ℓ a dedi ki...

@ beyazın istilası kim istemez ki bunu, mesela ben de sabahin körunde ise kalkmak yerine öglene kadar fosur fosur uyumayi cok isterdim.

@ *Degisik Tatlar* böyle dusundurebildiysem ne mutlu bana. tsk ederim.

cecilia dedi ki...

ah ellacım ah bazen ne düşünüyorum biliomusun keşke insanların da fişi olsa veya düğmesi hani kapattığı zaman tamam herşey bitse dursa derin bi yoklukk uyku moduu sonra tekrar basılıp açılabilse devam etse herşey he .. O zaman yalından geliyor ah be kardeşimm...

bazen herşeyden sıkıldığın oluyormu
fişi çekip dükkanı kapatasın geliyormuu...
kavgası tasası aşkı derdi
ah be kardeşim başına ne geldiii..

:)

é ℓ ℓ a dedi ki...

ben de cok dusunmusumdur bu dugme meselesini.
bazen de keske sarj aletimiz olsa da sarjimiz bittiginde doldursak diyorum.

onuncu köyün adamı dedi ki...

Ne dersek diyelim..hayat böyle bir şey.maalesef.

é ℓ ℓ a dedi ki...

evet, gerekeni yapip, vakti gelince de göcup gidicez iste.

HaYaLci dedi ki...

valla süper bir konuya pannak basmışsın kuzum. unutuyoruz bazen kendimizi. ne için kim için ne uğruna. beni özledim...

é ℓ ℓ a dedi ki...

ben de beni özledim valla :)