15 Şubat 2010 Pazartesi

Tane tane bir tanen olayim ay ay aaayyyyyy. Senin icin yalniz ben olayimmmm



Malumunuz dun sevgililer gunuydu, her ne kadar blog aleminin geneli bu gunu sacma ve ticari amaclar icin uydurulmus bi gun olarak degerlendirse de aslinda hepsinin belleginde o gunun hakkini vererek romantik bir sekilde yasama hayali yer aliyor.. Kimse inkar etmesin ( ! ) inanmam.. Tamam her gun sevgililer icin özel olmalidir ama takdir edersiniz ki ortalik Romeolarla kaynamiyor.. Diyelim ki herif kazmanin teki, romantizm diyince aklina romatizma gelicek kadar orman kibari, böyle bir adamdan yilin 365 gunu incelik bekleyebilir misiniz? ( hayir ! )
Belkide bu tarz ruh ökuzleri icin uydurulmus bir gundur 14 subat. Bize aciyip, bari bir gun mutlu olsun garipler diye bu tur bir tesvik taktigi uygulamislardir kimbilir..

Aslinda sevgililer gununu kuzenimle basbasa yemek yiyip, lezbiyenmisiz gibi bakislara magruz kalarak ve " bakiiiinnnn benim sevgilim yanimda, cicek aldi hem hIh " dercesine dolasan ve nispet yapan ask böcüklerini dusunursem bu gune o kadarda ilimli yaklasmamam gerekirdi. Hatta bi cogunuzun fikrine katilip kapitalizmi suclayip kufurler saydirmam gerekirdi bu gune, ama yok abicim. Fesatlik etmenin alemi yok, sevgilim olsaydi âlâsini yapardim. Dogruya dogru.. Kedi yetisemedigi cigere mundar der ama ben kedilerden olmuycam.. laf aramizda hic sevmem kedileri..



Veee gelelim yemek faslinaaaa....

Sister'im, bacim, dert ortagim kuzenimde yalnizlari oynuyordu dun.. Bizim sulale de genetik midir nedir anlayamadim ama kizlarimiz biraz eski kafalidir ve gunun birinde beyaz atli prensin gelip bizi atinin terkisine atip göturcegini hayal ederiz, hal böyle olunca da ask-mesk konusunda o kadar ince eleyip sIk dokuruz ki, mukemmel insani bulup hayatimizi ona adiycagimiz gune kadar epey bir vakit yalniz kaliriz. Kuzenimde o fistik gibi olusuna ragmen yalniz kalanlardandi dun. Zaten bizim fabrikanin mamulleri hep guzel olur laf aramizda :) ulasilmazlari oynariz hep.

Askta kaybediyor bahtsiz bedevi bacim ama kumarda kazanmis. Loto tarzinda trist denilen bir oyun var isvec'te voleyi vurmus bizim kiz :) yemege cikardi beni pizza hut'a gittik ama hakkini yemeyim para cikmasa da hep göturur beni yemege. Bu bahanemiz oldu.



Her neyse demem o ki, biz cifte kumrularin kol gezdigi bir gun de iki sap gibi disari cikinca etraftakiler bakislariyla yediler bizi. Kimi aaaa yazik sevgilileri yok gözuyle acircasina bakarken, kimileri de anaaa lezbiyen lan bunlar der gibi süzdü bastan asagi..
Uzulerek söyluyorum ki bu gavur ellerinde iki dostun veya arkadasin elele tutusamamasi gibi bir durum var.. Kankimle kol kola girip gezemiycek kadar mesafeli duruyoruz sokakta, dusunun artik.. Turkiyeye bi gidelim doya doya sarilacam arkadaslarima (!)

Bugun de isten kaytardim , hala agrilarim var ve ben inatla doktora gitmiyorum..
Nedir bu isvec doktorlarina duydugum antisempati bilemiyorum..
Bugunluk bu kadar, izninizle ben istirihate cekiliyorum ( allaaam ne kadar asil bir kizim ben yahu :p)

Her gununuz sevgi dolu gecsin, böyle asktan ilgiden vicik vicik olun in$$$$allaaahhh..!

Bu sarki da sizlere gitsin ask böcukleri.. Yildiz Usmanova diye bir hatun söyluyor.. turkcesi cok seker. Youtube videolarini izleyemeyenler bi zahmet kendileri bulsun dinlesin..





Yulduz Usmanova- bitanen olayim

adios.

12 yorum:

Leah dedi ki...

Biz de şu an içler acısı bi haldeyiz, nasıl kötüyüm anlatamam eLLa :(

Barışmanıza inan çok çok sevindim. Biz mutlu olmayı hak ediyoruz. Ama ah işte kader utansın.

é L L a dedi ki...

canim benim uzulme lutfen, eger askiniz gercekse inan bana her turlu engel a$ilir. Kendini sakin yipratma, sora kafani duvarlara vurursun, ne aptalmisim da kendimi yipratmisim dersin. her seyi akisina birak.

Hakkimizda hayirlisi olur insallah.

Pell-in dedi ki...

hahah o odundan bende de var bitane (:

é L L a dedi ki...

Allah kolaylik versin o zaman Pell-in cim :)

sELIFm dedi ki...

katIr inatli aferim sana :)) insallah barisir ve hic ayrilmazsiniz bi dahaki seneyede sap olarak gecirmeyiz sevgililer gununu :p

style m dedi ki...

goethe ne guzel demis:ASK IMKANSIZ BIRCOK SEYI MÜMKÜN KILAR.

é L L a dedi ki...

insallah sister :)

*BirÇocukSevdim* dedi ki...

arkadaşımın bana sevgililer gününde yolladığı msg :
"Dünya kupası her yıl Sevgililer günü 4 yılda bir olsun :)"

hanııım hanım mimledim seni...yazıcakların var ona göre (:

é ℓ ℓ a dedi ki...

oha diyorum o arkadasina :D

huysuz ve tatlı günce.. dedi ki...

SELAMLAR ELLAAAA:))
ALEMCİ KARI KOCAYIZ BİZ SORMA YAHU:)
SEVGİLER..

Profösör dedi ki...

Sevdiklerimizin kıymetini bilmeliyiz.
Yetişemerdiği ete murdar demeyen kedileri sevmeliyiz.
Hisler beyne hücum ettiği zaman, akıl ttile çıkar.
İsveçte lahmacun salonları var mıdır?
Lezbiyenlik iyi birşey değildir.
İsveç gibi ülkede sempatik olmaz zaten. Çünkü bu doktorlar bebekliğinde anneleri kendilerine patik giydirmediği için ayacıkları üşümüş. Bundan dolayı bu doktorlar büyüdükçe sempatik olamamışlar, antipatik olmuşlar. Siz ona antipatik yerine antisempatik diyerek ayrı bir mizah yapıyosunuz. Bu da güzel.

é ℓ ℓ a dedi ki...

@ huysuz ve tatlı günce, a. selam canim. en guzeli öyle olmak zaten, baska turlu cekilmez hayat :) sevgiler benden..

@ Profosör, her seye ayri ayri deginmissin yorumunda. Ustun köru okumus olmamana ve antisempatiklik sözumu dahi farkedecek kadar detayci olmana sevindim.. Doktorlar hakkindaki analizinde cok dogru :)

hI bu arada lahmacun salonlari yok ama kebapcilar var, bazilari yapiyor.