1 Mart 2010 Pazartesi

Bak filinin terkisine de atmis gözleri $a$i geleni :)

Yedigi ictigi her halti resmeden blogIrlara döndum aa dostlar.. Elimde fotograf makinasi ' aaa bunu da cekiyim, bloga koyarim' diye cIt cIt geziyorum habire. Fotograf cekinme aski ben beni bildim bileli vardi gerci ama artik sadece kendimi ve sevdiklerimi degil otu cöpude cekiyorum..

Bu durumu fazla abartmadim ama abartmam yakindir .. ' bakin bugun lacivert mictim' diye cekip koymazsam bloga hic sasirmayin.. ( ehehuhehe biliyorum igrencim)

Eee ama itiraf edin yazilarin yani sira görsellikte hos oluyor dimi ..hem yazisini okudugunuz kisinin hayati hakkinda merakinizi gideriyorsunuz, hem de su yukarda görmus oldugunuz gibi nimetlerle gözunuz gönlunuz aciliyor.. Haksiz miyim? ( haksizsin diyeni furrum :p yes sir diyin.. sen bizim kralucamuzsun , biz de senin halkiniz diyin, sen ne dersen o olur diyin. baaane baane :/ tamam tamam bu kadar simariklik yeter :) )

Biraz gecikmeli olsa da taslaklarimda kaydettigim fotograflari dillendireyim dedim. Gecenlerde arkadasin bebeginin di$ bulguru vardi, sirin bir yer kiralamis , es dost gittik eglendik. Sabah sularinda basladi geceye kadar devam etti, gunduz yalnizca kadinlar vardi, gece de erkeklerde geldi cigköfte falan yaptik .hImm bu arada dis bulguru(bugdayi) da ne diyenler icin ufak bir aciklama yapayim. bazi yörelerde buna dis hedigi de diyorlarmis.. Sosyetedeki adi ise baby shower ama ben bildigimi okumayi tercih ediyorum. Burdan ayrintili sekilde okuyabilirsiniz..




Maasallah arkadas öksuz doyurur gibi kirk cesit yapmis..Resimdekiler onlarin sadece yarisi.. cogunun tadina bile bakamadan sistik. Ama simdi olsa da yesem, bu sefer hepsini siler supururdum diyorum resimleri gördukce.
Acikan doymam sanmis, suyayan kanmam sanmis hesabi ..



Benim icimdeki insan sevgisinin yani sira icimdeki bebek askini da bilmeyen kalmamistir.. Kaldiysa da simdi ögrensin ! Bende ki bu ask o kadar buyuk ki sokakta gördugum sumuklu, zenci, kokudan yanlarina yaklasilmayan Somalya'li cocuklari bile öpup mincircak kadar migdesizlesebiliyorum bazen.. Ablamin tabirince kara möcukler :) ( yanlis anlasilmasin , bizde din, dil , irk ayrimi yoktur) bunun hikayesini anlatiyim.
Ablamda kire$te ögretmenlik yaparken siyahi cocuklara ' kara böcuk' diye seve seve cocuklara da ögretmis.. hatta cocuklardan birinin ilk kelimesi ne olmus dersiniz 'kağa möcük' :) dusunun anne baba diyecegi yerde cocuk hic bilmedigi bir dilden ögrendigi seyi söyleyip duruyormus habire :D

Yukardaki mavi filli prenste benim ex askim oluyor.. hediye olarak bu fili aldim cok sevdi kerata.. azicik daha buyusun filinin terkisine atip göturecek beni uzak diyarlara. Bu gidisle anca o alcak beni zaten :)
Sora biz ericez muradimiza, siz de bi zahmet cikiverin kerevetimize ( o ne demekse)

Vikinglerin memleketi hala soguk ve kar tam gaz yagiyor.. Cemre'nin yere dusmeye pek niyeti yok buralarda, iteleyin yukardaaan Allah rizasi icüüünnnnnnn..

adyö..

20 yorum:

Ayşegül dedi ki...

Fotoğrafı seven herkesde var sanırım bu.. Abuk subuk her haltı çekmekten kendini alamama durumu :)
Baby Shower denilen şey daha çok vaftiz anlamına geliyor. Ama diş buğdayını ben de duymuştum. Toplaşıp eğlenmek için bi bahane olsun yeter :)
Sevgiler..

é ℓ ℓ a dedi ki...

evet evet tam da öyle, eglenmek icin bahane ariyoruz :)
sevgiler benden efenim

sELIFm dedi ki...

seni durdurabile ask olsun eLLa :)) bendede basladi artik foto cekiyorum her an :)))

é ℓ ℓ a dedi ki...

sen gel sana cektirtcem cogunu zaten :)

öykü dedi ki...

nefisss gorunyorlar:)

Leah dedi ki...

Benim gibi bi obura yapılır mı bu ya! :D Allahtan fotoların yarısı çıkmamış bende, yoksa cidden orta yerimden çatlıcaktım, çok canım çekti kesin bi yerlerim şişcek eLLacan :(

é ℓ ℓ a dedi ki...

öyku'cum göruntu kadar tatlarida guzeldi valla, ama kafaya koydum ben de böyle seyler yapicam :p

é ℓ ℓ a dedi ki...

Leahcan ben o zaman yedigim halde resimlere baktikca benim de bir yerlerim sisiyor, ah gene olsa da gene yesek :) ama hummali calismalar icerisindeyim, mutfakta bir cigir acicam :) yapa yapa ögreniriz artik bizde

ALİ EKBER ÇELİK dedi ki...

yazılarınız eğlenceli
objektifine yansıyanlarsa
insanın iştahını kabartıyor

é ℓ ℓ a dedi ki...

tskler, evet resimler anlasilan herkesin istahini acti :)

Çilekli Pasta dedi ki...

aaaaaaaa bu şarkıya bayıldımmmmm

ayrıca da resim çekme konusunda aynı senin gibiyim :) benziyoruz birbirimize :)

é ℓ ℓ a dedi ki...

hehe sevindim buna :)

♥ Handan ♥ dedi ki...

ne kadar güzelmiş ya bizde sadece dişi çıkan bebeklere evde bayanlar arasında bir kutlama gibi bişi olur nerdeee böyle kırk çeşit yemek =)) ac karnına iyi gelmedi aynen bende yanımda olsa siler süpürürüm valalhi =)))

é ℓ ℓ a dedi ki...

Handan'cim partinin buyuklugu kucuklugu tabiki tercih meselesi. o sekilde kutlayanlar burda da vardir elbet :)

Hamiyet dedi ki...

Ben de diş çıkarsam (bu yaştan sonra nasıl olcekse :) ) bana da büüle fil alır mısın :)
ya yemekler harikalar ama onlar bi kenara benim aşırı derece de oyuncaklara merakım var
bananee bende istiyom :)

é ℓ ℓ a dedi ki...

Hamiyet'cim ben de ablamlara dedim ki 20 dis cikariyoruz ya hani o zaman bana dis bulguru yapin dedim :) sen de cikarmadiysan gel yapak :) ben sana fil alirim sen de baska bir sey alirsin artik. öte beri hazirlamakta ailelerimize dussun artik :p

Hamiyet dedi ki...

amanın benimkiler çıktı da düşüyorlar anacım :) sana çıkma, bana düşme bulguru şettirsek olumuu :)

Neyse ben şimcik gidip daha koyun arayacağım bulursam sürünün yarısı senindir :)

Hadi bakem hoş kal mutlu kal...

é ℓ ℓ a dedi ki...

hehe olur canim tamam :) bize bahane olsunda nasil olursa olsun :)
sen de mutlu kal seker.
sevgiler

Mystery dedi ki...

nası canım istedi bööle hamurişi falan off off :) ayrıca fotoğraf çekme-çekilme hastalığı hemen hemen herkeste var diye düşünüyorum ben. en azında bende :)

é ℓ ℓ a dedi ki...

hamur islerinin devami gelicek, ama bu kez hepsi benim eserim olcak :)