25 Mart 2010 Perşembe

Ayagimda kundura, élla gelir dura duraa.. ( Ayakkabi koleksiyonum-1 )

Allah'im ben ne tur bir psikopatim böyleee...

Dun kiyafet odamin havalandirmasi yenilenecekti, haliyle odada ne var ne yok bosaltmak zorunda kaldim.. Inanir misiniz odayi bosaltmak saatlerimi aldi, ve farkettim ki ben gercek bir musrifim.. Bunca zaman farkinda olmadan o kadar cok alisveris yapmisim ki, cogunu kullanmaya vaktim bile olmamis, etiketleriyle duruyor.. ( paranin coklugundan degil, buzlar ulkesinde gunes acmadigi icin giymeye bir turlu firsat bulamadigimdan.. Bu kucuk notu siminya icin dustum :p )

Tadilat bittikten sonra odayi tekrar yerlestirirken yazlik ayakkabilarimin bir kisminin fotografini cektim bloga koymak icin. Bir kisminin diyorum cunku bu gördukleriniz onlarin sadece bir kaci.. Bi cogunu duzenlnmeye, bir cogunu yuklemeye, bir cogunu da cekmeye usendim.. Baktim ki gunumun tamami gidecek, aman dedim élla birak yeter.. icim sisti, afakanlar basti valla. Fotograf makinam bile dayanamadi bu duruma batarisi bitti.. Tahammul sInIrlarImI birazcik zorlayip, mola vere vere, taksit taksit ekledigim resimlerden bir kaci iste bunlar..


Ayagimi aynadan cekebildim ancak :) 39 numara maasallahi var, objektife sigmiyor :p


Aldigimi coktan unuttugum, hatta daha hic giymeye firsatimin olmadigi beyaz ayakkabilarim..
Yuksekli topuklu ayakkabilarla havali havali kiritan hatunlardan olamadim ben hic bir zaman.. icimde birazcik erkek fatmalik oldugundan o tur zarif seyler beni bozuyor :) daha dogrusu uzerinde durmayi beceremiyorum.. zaten ayak sagligi acisindan da pekte tasvip edilmiyor yuksek topuklar. Bu yuzden hep duz taban veya alcak topuklu ayakkabi giyerim.. Allah'tan boyum uzun, yoksa halim yaman olucakti.Bu kadar topuk bile fazla bana, cici kiz olmaya özenip dusuncesizce almistim, süs duruyor simdi.





Bu ayakkabi yormuyor ayagi, yuksek ama kullanisli rahat.. Bunu da pek giydigim söylenemez..




Kalin topuk yuvarlak burun pabuclar, bu senenin modasi.





Kirmizi pabuclu kiz :p




Aha bakin abiyelik ayakkabilarim bile alcak topuklu.




Zerafet sifir..! yine alcak topuk.



Gladyatör élla..





En rahati sensin, benim emektar terligim.





duz taban babetleri tek gecerim.. Topuklulardan sonra ohh bee dunya varmis dedirtiyor insana..


Daha fazlasini eklemeye tahammul edemedim..Devami gelsin derseniz eger, yazi dizisi halinde geri kalan botlarimi, spor ayakkabilarimi, babetlerimi, abiyelik ayakkabilarimi ve sandalet-terliklerimi yayinlamaya calisirim.. Giderek moda bloguna dogru gecis yapiyor gibi hissettim kendimi.. Nayiirrrrr.... Nolamaz.... Gerci herkes aradigini bulsun benim blogumda böylesi daha guzel.. Ben her telden calarim, siz de oynarsiniz.Laf aramizda moda blogcularinin iside hic kolay degilmis hani, giyin, resim cek sora duzenle, efenime söyleyim yukleee ohoooo sabir isteyen seyler bunlar.. Tebrik ediyorum onlari burdan.


Veee gereksiz yere habire alisveris yapan, bir turlu almaktan gözu doymayan maymun istahli hemcinslerimi esefle kiniyorum burdan.. Biz bu kafayla evin yolunu bulamayiz valla..

Bizi alan aglasin, karalari baglasin..

Bu konuda tam mimlik oldu dimi :) hadi bi mimdeben baslatayim. Yazlik ayakkabilarinizi sergileyin hanimlar.

33 yorum:

MissEinstein ღ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ♥ dedi ki...

kızzz negzelmiş onlar öyle gladyatörlerin pek cici hepsi hepsi öyle ben o dolgu topuktan pek korktum ama nasıl rahat edilir anacım onda :)

Adsız dedi ki...

hepsi birbirinden güzel ella hele 5.resimdekine hasta oldum :)) keşke ayka numaralrımız tutsaydı :)) melishhhhh

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

lacivert dolgu topuklu içi çizgili ayakkabıların cok hoş görünüyordaha sık giyinmelisin bence:)

éLLa dedi ki...

*MissEinstein ben rahat ettiysem onlarla herkes eder eminim :) benim kadar beceriksiz yoktur cunku topuklu ayakkabi giyme konusunda..

* Adsiz ablam olsun sana da senin numaralarindan aliriz :)

*modareator tavsiyeni dinliycem, havalar isinsin bi bakalim giymeye calisirim.

cecilia dedi ki...

çok çok çok güzeeel, hepsine bayıldımmm! hiç zarif değilim deme bu ayakkabıları seçtiğine göre bu konuda zevklisin ;) ama yine de favorim rahat ve her şekilde giyilebilir olan sandalatten yana ellacım..;)

Pell-in dedi ki...

aaa lacivert dolgu topuklulara bayıldım. Artı lacivert düz cırt cırtlıların benzeri bende de var. İnanılmaz rahatlar onlarda

kutsal hatun dedi ki...

gercekten zor is giyip cikar resim cek sonra duzenle :) ama insan seviyorsa yuk olarak gelmiyor hatta eglenceli bile bence :)
Bu arada hepsine ayri ayri bittim ayakkabi konusunda cok zevkliymissin hepimiz gorduk tatlim :)

éLLa dedi ki...

*ceci'cim begendigine sevindim.. Tsk ederim zevkli oldugumu söylerler ama ben begendigim bi cok seyi sirf cok topuklu diye alamiyorum maalesef, yoksa cok coook daha guzel ayakkabilar var piyasada..
bence de duz taban en iyisi valla, bu ayakkabilarin cogunu giymedim bu yuzden.. hep spor takiliyorum.

* Pell-in 'cim evet cok rahatlar. bu arada dolgu topuk ayakkabilari Zara'dan almistim, bu sezonun.. Hala vardir bulabilirsin..

éLLa dedi ki...

* Kutsal Hatun evet eglenceli gercekten.. Ama ben de zibilyon tane ayakkabi oldugun icin artik illallah ettim valla, pes ettim.

Siminya dedi ki...

aşkı memnunun nihal'i misin ki lan kostüm dolabında etiketi çıkarılmamış ayakkabıların duruyo! püüü ayıp ayıp namısssızzz müsriiff :D

zerafet sıfır dediğin ayakkabıda dahil çoğunu beğendim. aynı numara ayakkabı giydiğimize göre sende bazılarını giymediğine göre hem zaten ednan beyin kızı olduğuna göre???! hı ne dersin :)

éLLa dedi ki...

* Siminya ahhh ahhhh nerde ben de o talih, yanlis yerde dogmusum anasini satiyim.. fabrikatör kizi olmaliymisim ben.. Allah biliyorda vermiyor iste..
Etkietli ayakkabilar paranin coklugundan degil canim , isvec'in lanet havasi yuzunden bir turlu giyemedigim seyler.. tr'ye geliyim iki gunde eskitirim zaten.. Ha bu arada yakin yerdeymissin zaten, degistirip degistirip giyeriz kiyafetlerimizi ayakkabilari hI ne dersin?

AyGün dedi ki...

aaaaaay ne guzeller bunlar:) cok beyendim hepsini yaa:) gule gule eksit (Inwallah eksitirsin:P)

nar dedi ki...

Hepsi de çok güzel, yepyeni! Maşallah diyorum, benim de senden farkım yok, müsrif değil zevkliyiz:ppp

éLLa dedi ki...

* Aygun tsk ederim insallah :)

* nar öyle dimi ya :)

enk dedi ki...

valla her posta yeni bi acilim yapiyorsun tatlim kolay gelsin tebrik ederim sabrindan öturu hepsini giy cek baya yorucu olmustur ..eee ayakkabilar hakkinda yorum yapsammi yapmasammi :))) hepsi cok guzel yazin bolbol giyersin sekerim ...

Mia dedi ki...

Beyaz ayakkabılarda göüzm kaldııı :))

'Berrin' dedi ki...

3 numaradaki beyaz ayakkabıları çok begendim..
hepsini güle güle kullan :)

éLLa dedi ki...

tskler kizlar

Larien dedi ki...

kırmızı olanlara bittim ben.
daha sık giy onları.
ve cidden amma çok ayakkabın varmış kızım, her gün bi başkasını giy vallahi :D

İBRAHİM ORTAÇ dedi ki...

ben ayakkabı işine giricem. her kız bu kadar ayakkabı alıyorsa:)köşeyi döndüm demektir.

éLLa dedi ki...

* Larien'cim bunlarla sInIrLI kalsa iyi..ya valla ben de farketmemistim bu kadar cok ayakkabim oldugunu. hic giymiyorum ki, ben genelde spor ayakkabilarimi giyerim.

* Ibrahim bence de gir, iyi para var valla bu iste.

Elâlemin akıllısı dedi ki...

sen el alemi fetiş mi ediceksin hatun! ne bunlar, tü maşallah :d

éLLa dedi ki...

yok yahu ibret olsun diye koydum :))

DENiZ dedi ki...

ella gecen haftadan beri dolap temizligi yapiyorum ben de! Aynen etiketli etiketli bir dolu kiyafet, cok aldigimizdan degil eskimiyor ki atalim birikiyor da birikiyor! Hele ayakkabilar burda sut almaya bile arabayla gidince hepsi yepyeni kalmis iste! Kendini suclama yani ;) Boyle ulkelerde yazlik kiyafetler bitmeden Kis gelir 3 ay yaz 9 ay Kis olunca da butun kiyafetler ziyan olur yasin gecer, modasi biter, gordukce sen sikilirsin vs. Dertliyim ella dertli!

éLLa dedi ki...

* DENIZ valla icimi okudun ya, bi insan bir insanin halinden ancak bu kadar anlayabilir.. duygularima tercuman oldun.. sonuna kadar katiliyorum, aldim aldim daha hic giyemedim yaz gördugumuz mu var ki, bi de dedigin gibi eskimiyor burda.. tr de bi hafta giysem ha$at olur adim gibi de eminim.. ahh ahh bi de bunu bizimkiler anlasana, habire sikayet ediyorlar cok aliyorsun cok musrifsin diye, tamam aliyorum ama birazda birikiyor yani, ben abartmiyorum hIh.
ben de dertliyim valla.

pembesinti dedi ki...

ne güzel bi sürü ayakkabın var...
Allah isteyen herkese nasip etsin. bizede :(

éLLa dedi ki...

daha iyileri daha guzelleri sizin olur insallah canim.

Aslı dedi ki...

Allahımmm ilk defa ayakkabı zevkimin bu kadar uyduğu biri görüyorum gözlerim yaşardı! Bazılarının hemen hemen aynısı bende de mevcut, o derece yani. Etiketi çık(a)mamış ayakkabılar ve kıyafetler hepimizde var, azimle bir gün mutlaka o etiketleri çıkarıp kullanacağım umudu taşıyorum, kimselere de veremiyorum onları!

éLLa dedi ki...

Asli'cim sevindim buna.. Valla havalarin bir turlu isindigi yok burda, ben ayakkabilari giyene kadar modasi geciyor :(

annesininkızı dedi ki...

Kırmızı puantiyeli pabucundan al banaaaaa :)

éLLa dedi ki...

numaran 39 sa sana veriyim, hic giyilmediler zaten, bi daha masraf yaptirma :)

kaan dedi ki...

devamını ne zaman görebileceğiz??

melisa melis dedi ki...

hangi birine bakıcağmı şaşırdım o güzelim ayaklarında hepsi mükkemmel duruyorlar canım bayıldım valaha ama resimlere tıklayınca kocaman olmuyor yapamadım nasıl yapcaz onu bi yardım