18 Mart 2010 Perşembe

élla'nin kupelerini merak edenler 'TıK' lasin bakiyim

Bu blog aleminin hatunlari ne kadar merakli yahu.. Gecenlerde cantami dökturduler butun foyalarim ortaya cikti ( ben de gittim baskalarininkini dökturdum tabi o ayri :p) , neyse iste bu seferde kupelerimi merak etmisler. . Valla yakin bir tarihte kirli camasirlarini, donlarini dök ortaya derlerse hic sasirmam, yuregim agzimda tetikte bekliyorum zaten ehehuhe :))
$aka bir yana seviyorum bu tur eglenceli mimleri.. Bazilari o kadar bayiyor ki , usenip yapmiyorum valla. Bu mimi Ceci'cim yollamis, öpucuklerimi yolluyorum ona burdan..

Kupelerim arasindan sadece 5 tanesini secmem gerekiyormus, niye 5 yav niye niye niyeeee :(
severek taktigim o kadar cok kupem var ki, karar vermem bayagi zor oldu.. iclerinden en degisik olanlarindan ( be$$$$ !!) tane sectim.



Siyah kupelerim.. Kolye ve yuzuk takimiyla birlikte aldigim bu kupemi genelde özel gunlerde takiyorum. Oldukca nostaljik ve asil bir hava kattigina inaniyorum.. ( H&M den almistim sanirim, hala mevcutlar bulabilirsiniz)




Uzun suredir kayiplarda olan kelebekli kupemi, mim sayesinde yeniden buldum.. Kaybetme sebebimi tahmin etmeniz cok zor olmasa gerek.. Bi ton cantam oldugu halde degistirirken iclerini duzenleyip bosaltmadigim icin, onlardan birinin kiyisinda kösesinde unuttugum cok sey oluyor.




Hint i$i altin sarisi kupelerim.. Indiska'dan almistim.. Hindistan'dan gelen takilari cok seviyorum, mistik ve otantik bir hava katiyor insana.




Fotografta pek hos cikmamis ama bu sallantili kupelerimi de severek takarim..




Kolyesi, yuzugu, bilekligi, bro$u takim olan bu kupelerim Urfa i$idir ve akik tasindan yapilmistir.. Biliyorsunuz ki her tasin kendine has bir özelligi vardir. Akik tasinin da sinire ve strese iyi geldigine dair bazi inanclar vardir..Bu arada gunluk hayatta cok sadeyim, genelde inci takarim..(süssüz bildiginiz top gibi olanlarindan)

Hoomm hoommmmm hooommm transa gectim dusunuyorum.. Bu mim kime gitsin?
isteyen herkese gitsinn hade bakalim, halka acik mim sunuyorum size..
Bir acilimda biz yapalim dimi :)
5 kupe seciceksiniz unutmayin.
Alidevercii dostlar.

38 yorum:

Mia dedi ki...

hepsi çok guzel çooooook :)

é ℓ ℓ a dedi ki...

begenmene sevindim :)

'Berrin' dedi ki...

illk üç küpe mükemmel :)
h&m de öyle asil küpeler satılıyor muydu yahu :)

ben açılımdan anlamam davetiye beklerim her daim hahahah

đerkenαя dedi ki...

Küpelerin çok şık :))
Güzel günlerde kullanman dileğimle..

é ℓ ℓ a dedi ki...

* đerkenαя tsk ederim, insallah.

* 'Berrin' H&M yeni sezon urunleri super, tum gittim gözlerime inanamadim valla, baya bir gelisme var H&M'lerde, eskiden pek bi sey bulamazdim orda ama simdi nerdeyse her sey zevkime hitap ediyor.. yeni sezon takilarida cok hos bakmani tavsiye ederim..

HI bu arada tamam o zaman seker sen de yap bu mimi .. bak özel olarak davet ediyorum, davete icabet et :)

'Berrin' dedi ki...

H&M ye bakma imkanım yok malesef artık. helsinkideyken sık gidiyordum kıyafetler özellikle çantalar tarzımdı.
zorla davet ettirdim mime kendimi :))
bakalım denk gelirse bende sergilerim küpeciklerimi ha bende de var hm küpeleri :)

é ℓ ℓ a dedi ki...

tmm canim bekleriz :) H&M kupesi olmasi sart dert isportadakiler daha guzel valla

cecilia dedi ki...

ellacımm 5.yi çok sevdim, takımmış bide süper, güzel günlerde tak hepsini..öptümmm ve kucakladımm seni kocamn :)

é ℓ ℓ a dedi ki...

canim benim tsk ederim saol, ben de kucakladimmm öptum mincirdim :*

Tenbel kız:) dedi ki...

ooo ne wik kuperler bunlar kiz?:) ben valla 2cisine bayildim:) cok wirin yaaa:) bulsam bende hemen aalcam ondan cok sevdim:) gule gule tak takiwdir hepsini:))))

é ℓ ℓ a dedi ki...

Tenbel kiz canim göndereyim ben sana burdan, olmaz mi?

Tenbel kız:) dedi ki...

Sagol canim benim cok şirinsin:)

style m dedi ki...

ella
hepsi cok hos tipki blogun gibi.
guzel gunlerde kullan ins
sevgiler

é ℓ ℓ a dedi ki...

tsk ederim canim teveccuhun.. sevgiler.

yeşocan* dedi ki...

uuu..ne güzel küpelerin varmış yahu! :)
bayıldım bayıldım!
en çok hint işi olan altın sarısı küpeni sevdim! ben de çok severim otantik tarzdaki takıları..en güzel günlerde kullanmaya devam et tatlım! :)

p.s.ben senin yerinde olsam mim2le sınırlı kalmaz olanca takılarımı dökerdim ortalığa!
ehueheuh :D

é ℓ ℓ a dedi ki...

yesocan*im cok tsk ederim, begenmene de sevindim.. Ya aslinda secmekte o kadar cok zorlandim ki seytan dedi cek hepsini koy ama iste mimin duzenini kuralini bozmayim dedim :) cok daha guzel kupelerim vardi cunku, mahrum kaldi gariplerim.

Pell-in dedi ki...

hepiciğiii çok güzel ama en çok 4. yü beğendim

é ℓ ℓ a dedi ki...

hmm :)

noranıngemisi dedi ki...

Ananem olsa bu sallanan küpeler için kızım kulakların sarkar derdi, neyse ki yok :))

é ℓ ℓ a dedi ki...

benim de babaannem gencliginde pek susluymus agir kupeler taka taka kulak memesi yirtilmis desem inanir misin :) benim sonum onun ki gibi olmaz umarim, cnku kupelerin ne kadar buyuk dursa da cok hafifler. özellikle hafiflerini seciyorum ;)

noranıngemisi dedi ki...

Aman allah benzetmesin :))

é ℓ ℓ a dedi ki...

amin amin :)

nitratex dedi ki...

model kim yaa? hehheh..

é ℓ ℓ a dedi ki...

benim :) benden ala model mi olur :p
bak sizin icin modellik bile yapiyorum, her sey izleyicilerim icin hehe

ayva çiçek açmış söğüt dalına yavrusunu sinek kapmış gördün mü? dedi ki...

favorim 4. küpe:)

é ℓ ℓ a dedi ki...

resimde pek iyi cikmamis aslinda, normalde daha guzel benimde favorim denilebilir.

Mystery dedi ki...

sallantılı küpelerine bayıldım yaaa mavi taşlı olan :) ben küpe takmam hiç ama onu görsem alır takarım valla :)))

é ℓ ℓ a dedi ki...

ben de aslinda her gun böyle abarti kupeler takmam, arada bir kullanirim. mim icin en degisik olanlarini sectim iste :)

bendis dedi ki...

hepsinee bayıldııııııııııııııımmmmmmmmmmmmmmmmmm

Kasux dedi ki...

o değilde yüzük ne hoşmuş öyle be

é ℓ ℓ a dedi ki...

begendiginize sevindim kizlar

enk dedi ki...

oo kanki asmissin kenidini fotografciligi birak modellige baslamissin valla yakismis kanki hepside :)) gule gule takarsin insallah öptumm

é ℓ ℓ a dedi ki...

her sey blog icin, her sey blog icin :p

Hamiyet dedi ki...

Model güzel, takılar güzel eee bize de böyle seyretmek kalıyor güzel güzel :)

Her biri ayrı güzel ama taşıyan daha güzel :)
Mutlu kal güzellik...

http://hayatiminrenkleri.blogspot.com/ dedi ki...

pek hoşmuş cicilerin özellikle kelebekli olan :))

é ℓ ℓ a dedi ki...

* Hamiyet'cim yine geldin ruhumu oksadin, moral depoluyorsun valla insana..
sen hep gelsene ya olmaz mi?
Sen de hep mutlu kal, yuregi guzel insan.

* Burcu'cum begenmene sevindim.

Larien dedi ki...

ben de tam seni mimliycektim ha :D

é ℓ ℓ a dedi ki...

Larien'cim yorumunu yayinladim ama nereye gitti bilmiyorum :( uzgunum.
bu arada dusunmen bile yeter canim, ama iki defa yapamam valla ayni mimi.