16 Mart 2010 Salı

Gavur elinden sesin gelsin derdi ebem..



Tozludur yollari datlidir dilleri

Göynumde tütüyor anadolu elleri..

Topyekün turkuyu saliveriyor dudaklarim..Kendimle gurur duyuyorum.Bu kadar sabirli olmama neden olanlara da te$ekkuru bir borc biliyorum..

Bir yerlerde insanoglu baharin coskunu yasarken ve coktan ciceklerle börtu böcuklerle ha$ir ne$ir olmusken, bizler cemrenin israrla topraga dusmedigi viking topraklarinda gavur eziyeti cekiyoruz.. Aylardir sure gelen iskandinavia ayazlari etrafimizi cevreleyip hayatimizi felc etmis durumda.. Tepedeki gune$se, kendisini gösterip kacma sevdasinda bugun.Gulumseyip kaciyor yaramaz bi cocuk gibi.Yakalamaya ugra$mayacagim hayir, yeter ki bizimle kafa bulmasin artik.. Tam aha simdi eriyip gidecek karlar derken aksamin ayaziyla daha beter bir buzul kutlesiyle karsilasiyoruz. Artik yollarda yuruyemez olduk, attigimiz adimla yere 2-80 yapismamiz bir oldugu icin, artik kemiklerimiz ciddi anlamda hasar görmekte ve anatomimizde degismeye yuz tutmus vaziyette.. Boynumu sola dogru ceviremiyorum, saga egik bicimde boynu bukukler gibiyim.. Aslinda bu durum ayri bir sempati katti bana, yurek burkucu durusumla, görenlerin ilgi ve sevgi yumagi olmayi basariyorum :) acilarin cocugu güccük èlla, sevin mincirin onu, ilgi manyagi yapin ehueheu :p

Benim öyle buyuk emellerin, dileklerim yok su an icin.. Allah'tan tek dilegim yollarin normal haline dönmesi.. Zira 5 dk da varacagim yere 15 dk agir cekimde yuruyerek varmak coook agirima gidiyor bilemezsiniz..

Dusunsenize $IkIr $IkIr giyinmisim, en havali ve $Ik halimle saliniyorum yollarda sora dikkatsizce attigim tek bir adimimla hooooppp yerlerdeyim, ne karizma kaliyor ortada ne de klas.. Bu yuzden son gunlerde dusunce bir yerlerim acimasin diye ust uste giyindigim kiyafetlerle ve duz taban ayakkabilarla tam bir erkek fatmayi andiriyorum.. Süs püs zerafet hak getire. Bunalima girdim Allah'ima..Sanirim bu örnek durumun ehemmiyetini yeterince vurgulamistir..

Isvec'in meteorolojisinden cektigimiz bunca eziyet yetmezmis gibi bir de kendini bilmez Isvec hukumeti sanki yapacak baska bir seyi kalmamis gibi tutmus Ermeni soykirim hakkinda mecliste oylama yapmis. Cevapsa " evet, Turkiye halk katilidir, soykirim yapmistir." !! Bu cevap beni nedense hic sasirtmadi, neredeyse tum dunyanin Türk'lere karsi kin besledigi ayan beyan ortada.. benim anlayamadigim sey, bu hukumetin baska hic mi bir sorunu yokta, taaaa yillar önce yasanmis bir olayi, kendilerinin hic bir alakalari olmadigi halde gundeme getiriyorlar, bu kadar mi basitler? Oysaki 100 yil öncesine bakana kadar (ki 100 yil önce hic bi sey tek tarafli yasanmamistir, Ermenilerin ne pislikler yaptiklarida ortadir) gunumuzde, $u anda yapilan Israil'in Filistin katliamina, Amerika'nin Irak katliamina baksalar cok daha mantikli olurdu..Ayrica vakti zamaninda Isvec krali IIX. Demirbas Karl'in Ruslardan kacip Osmanli himayesine sigindigini, aylarca korumamiz altinda kaldigini ve tehlike gecince türk askerlerinin Isvec kralini memleketine geri teslim ettikten sonra, dönus yolunda kötu hava sartlari yuzunden hayatlarini kaybettiklerini biliyor muydunuz? Hatta buradaki bir nehire "askerson( yani askeroglu) adi verildigini biliyor muydunuz? Nedense bunlarin hepsi unutulmus, zaten biz ne cekiyorsak iyi niyetimizden cekiyoruz..

Basbakanimiz yarin itibariyle Isvec'e ziyarete gelicekti ama bu olaydan sonra iptal etmis.. Burdaki Turk konsoloslugunu geri cekmis ve Turkiye'deki Isvec konsoloslugu hakkindaysa sorusturma baslatmis.. Isvec Basbaskani, Tayyip Erdogan'dan özur dilemis fakat Erdogan kabul etmemis.. Dogrusu basbakanimizin bu tavrini takdir ettim ama Konsoloslugun kapanmis olmasi bizim icin bir dezavantaj olusturacak bunun farkindayim. Bu yuzden bu durumun gecici olacagini umit ediyorum..

Gavur elinden sesin gelsin derdi ebem, meger ne buyuk bir bedduaymis ya, simdi anladim.. $aka maka iyice sogudum bu ulkeden, temelli dönus yapmayi dusunuyorum..

Eeee milletin derdi biz olmusuz, demek ki zamaninda iyi koymu$uz..

12 yorum:

sELIFm dedi ki...

artik ben bu sene burda yaz´dan umudumu kestim kanki :)) ermeni soykirimina gelince Osmanli hukumeti 100 önce su halimizi görmus isvec ve bi kac ulkeye sorurturma icin teklif göndermis fakat bu ulkeler ne hikmetse bugun burnunu bi turlu cikartmadiklari bu konuya o zamanlar sokamamislar ...

cecilia dedi ki...

ahh cnm bülbül illede vatanım dermiş ya öle bişi olsa gerek :( he bu arda burda güneş var ama bildiğin mart soğuğu kar yağarsa şaşırmayın..
dipnot; ellacan bir mim kadar yakınım sana, mimin var bende :)

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

aman yareppim buz mu tutmuş yollar öyle :S buralar da hala çok soğuk, küresel ısınma dedikleri yalan ya küresel soğuma var bence :P

Tenbel kız:) dedi ki...

Ya ne kotu hayla buz:( benim en nefret etdiyim wey soguk hava hele buzlu yollari hiiic sevmem:( ALlah sabir versin sana ellacim:| bizde hava soguk ama oyle buz muz yok cok Wukur:|
Soykirima gelince onlar neden alcaklarin Hocaliya yaptiklarini konuwmuyolarda olmamiw bi weyi boyle wiwirdib konuwuyolar?:@ Wu amerikayla rusya bu alcaklarin arkasinda durmasaydi ermenileri kim sayib ortaya cikardirdik ki:@

é ℓ ℓ a dedi ki...

*sELIFm evet canim öyle görunuyor.

*cecilia kara soguga raziyim artikta su buzlar erise ya, yuruyemiyoruz valla.. anam yine mi sobelendim.. vaktim oldugunda eklerim canim tskler.

* Marjo evet canim buz, aylardir erimiyor, biktik artik valla.

é ℓ ℓ a dedi ki...

* Tenbel kız haklisin canim, Hocaliya yaptiklari katliam dehset uyandirici.. Ögrendigimde duyduklarima inanamadim, Ermenilere olan kinim bin kat daha artti.. Insanlik tarihi boyunca böyle gaddarca iskenceler yapilmamistir.. Kucucuk cocuklarin kafalarini canli canli testere ile kesmisler, hamile kadinlarin karinlarini yarmislar daha neler neler. Yeryuzune Ermeniler kadar zalim bir irk daha gelmemistir.. Onlarin yaptiklarini kimse görmuyor maalesef.. Bugun ve gecmiste olanlara bakinca diyorum ki, keske tam anlamiyla kirsaymisiz soylarini hani daha kurutamamisiz ki köklerini :)

Tenbel kız:) dedi ki...

evet canim katiliyorum sana. Erdoganada iyi olmuw ama ermenilerle kardewlik yapiyodu alsana kallewlik:@

é ℓ ℓ a dedi ki...

Canim Erdogan kardeslik yapmiyor aslinda , politika yapiyor adam, siyasi cikarlarimizi dusunuyor..

style m dedi ki...

politika, cok yüzlülük demek zaten.gerektigi zaman gerken yüzü gösteriyorlar.

bu arada buralara bahar geldi ohh sonunda

é ℓ ℓ a dedi ki...

valla biz bu gidisle ne bahar görucez , ne de yaz.

aksilaz dedi ki...

Eşek ne anlar hoşaftan. Biz zamanında büyük iyilik yapmışız İsveçlilere ancak onlar hala yalanlara inanma peşindeler. Ermenistanın yerini bile bilmiyordur onay veren bir çok kişi.

é ℓ ℓ a dedi ki...

* aksilaz bence de öyle :) eminim bilmiyordur cogu..