29 Mart 2010 Pazartesi

Hadi Dj cal sarkimi


Moralim cok bozuk Hüsnü bile $enlendiremez..
Kronik yorgunluklara sava$ acmis haldeyim.Ne i$im bitiyo ne gücüm ayiptir söylemesi.
Pürüzsüz ne$eli zamanlar gecirdigim söylenemez lakin iyi olmaya cali$iyorum ( basariyorumda).
$ikayet ettigim falan yok,güzel zamanlar icin yorulmak sevindiriyor beni.sonunun güzel bitecegine inanmak en azindan umut veriyor.
Her neysee..

Ruhum $airane,
ruhum arabeskvari tavirlar icerisinde.. Kimine göre kroca , kimine göre damardan olan bir sarkiya kafayi takmis bulunmaktayim.. Orhan Baba - Aklim takildi.. Gercekten fena takildi aklim, gunde 50 kere dinliyorum..

Yeri gelir arabesk dinlerim,yeri gelir icimde duydugum dImtIs sesleriyle masanin ustune cikar rock yaparim..böyle de ilginc bir insanim iste. farkimin farkindayim.

Bi hikayem yok belki.
Belki tadi damaklarda kalmiyor tadimin...
bir canim yok gibi sanki.
bir yanim eksik gibi.

eee hadi o zaman dj cal sarkimi..

"Açık konuş benle doğruyu söyle
Nedir bu tavırlar bu gidiş böyle
Bir yanlışlık yaptım demedin amma
Şeytana uydun mu aklım takıldı

Aklım takıldı fikrim takıldı
Guzel gözlerine aklım takıldı..

Belki sana göre eski kafayım
Bir aşkla yetinen anlayıştayım

Belki isteyip te yapamadığın
Zorluklardayım aklım takıldı
Anlat bana seni aklim takildi..

"

20 yorum:

Leah dedi ki...

Ahh ahh aynı ben. Kimi zaman çok arabesk kimi zamansa kıpır kıpır şıkır şıkır.

Blogun adı değişmiş sanki yahu. Niden değişti bakim :)

Moda-Yemektarifleri dedi ki...

yaa bu şarkıyı canım ailemde ilk kez dinledim ve çok sevdim...o tarzdan hoşlanmasamda

éLLa dedi ki...

Leah'cim stockholm sendromunun psikolojide bir anlami vardir bilirsin.. hem o psikolojiyi tasidigimdan hem de yasadigim sehir olmasindan mutevellit böyle yaptim ismini.. mecazida cinasi da yakalamis olduk böylece.. beni daha cok anlatti sanki.. begendin mi?

Leyla dedi ki...

sana kanımın kaynamasında kime kaynasın.. benim için en bi özel şarkılardandır aklım takıldı..

orhan gencebay seversen belki bu yazıyı da seversin.

http://nedenyahu.blogspot.com/2008/05/severim.html

éLLa dedi ki...

*Moda-Yemektarifleri guzel sarkidir aslinda. guzel olan her muzigi dinlerim tarz secmem

* Leyla'cim baktim canim harika olmus :)

Leah dedi ki...

Beğendim beğendim güzel olmuş. :) Ben bana zulmedene sempati beslemekten inanılmaz yoruldum artık, sempatim nefrete dönüşmeye başlıyor. Sonumuz hayrolsun güzelim. Ne diyim. :/ Bu aralar fazlasıyla sıkıntılıyım aşk-meşk konularında. İnanılmaz mutsuz olmamı da ekliyim yani.. :/

emine ebru dedi ki...

canım siten çok hoşuma gitti seni izliyorum haberin olsun...
orhan babanın bu şarkısını bende severim şuan dinliyorum. byeeee

éLLa dedi ki...

* Leah sabret canim , her seyin hayirlisi olsun.

* emine ebru tsk ederim, keyifli dinlemeler.

C3Moi dedi ki...

90 lı yıllar geldi aklıma orhan gencebay dolayısıyla....

Larien dedi ki...

yeni blog ismin mis gibi olmuş ella.
ama bu yetişememe, kronik yorgunluk davasından kurtul en yakın zamanda.
böyle kıpır kıpır ol yine.
özlerim ben.

thales dedi ki...

takılmak lazım arada bir arabesk arabesk dimi ama :)))

éLLa dedi ki...

* Cemoi bu sarki belkide daha eskilerdendir.

* Larien begenmene sevindim canim, valla ben de kurtulmak istiyorum o yorgunluktan ama bakalim zaman ne gösterecek ;)

* thales evet arada bir ilac gibi geliyor.. ama fazlasi zarar. asiri doz yukleme yaparsan devreleri yakarsin :)

enk dedi ki...

yeni ismin hayirli olsun canim daha uyumlu olmus :)) sarkiyada fazla takilma iyice bunalima girme sonra..

éLLa dedi ki...

tsk ederim canim.. yok yok dozunda dinliyorum sarkilarida. fazlasi bunyeye zarar

Hamiyet dedi ki...

Eski günlerim geldi aklıma; ne dinlerdim Orhan babayı...
Aman éLLa'cım dozunda güzeldir ama fazlası fena çarpıyor adamı. Bu tür şarkıları devamlı dinlediğim dönemlerde sarhoş gibi geziyordum :) İçmeden sarhoşum, başım dönüyor aman tarzında bir hal ile ortalıkta salınırdım :)

Bu halin geçici bir hal olduğunu düşünüyorum ve inşallah kısa zamanda aşarsın.
Hem senin bi Türkiye'ye gelmen lazım hep ondan bu haller :)

Sevgiler akide şekerim...

éLLa dedi ki...

hamiyet'cim benim dilimden bir sen anliyorsun zaten, evet evet benim bir Tr'ye dogru yol almam gerek. iyi gelicek.

'Berrin' dedi ki...

valla hüsnü şenlendiremezse kimse şenlendiremez :))
hastamız bugün nasılmış ?
:)

éLLa dedi ki...

ic guveysinden hallice

Kısaca Fd dedi ki...

böyle olanlar ki ben de böyle olanlardanım yani herşeyi dinlemek veya bazen hiçbirşeyi dinlememek arasında ruh haline göre karar verenlerden..İşte biz..bir müzik zevkimizin olmadığını düşünürüz.ne o bi onu dinliyorm bi bunu deriz kendi kendimize..ama asıl müzik keyfi bu değil mi.Ruh halini en iyi yansıtan şeyler dinlemek...bide bu dediğimle çelişecek bişey yapıyorum ben ruh halim iyi olunca arabesk dinlerim.Kötü olunca hareketli..ama sonucta bu da ruh halimle alakalı..Sözlerini böyle yazınca daha bi anlamlı geldi..ruh halimde iyi şu anda...dinlemenin tam zamanı :)

éLLa dedi ki...

haklisin Kisaca Fd sana katilmamak elde degil..
aslinda senin yaptigin gibi moralimiz bozukken hareketli sarki dinlemeliyiz ki duzelsin. gayet mantiklica.

keyifli dinlemeler :)