4 Mart 2010 Perşembe

Herkes feysbukta toprak agasi olmus haberimiz yok.

Vaayy arkadas yav
ne tur bir cagda yasiyoruz ki eve gelen misafir selam vermeden önce " domatislerinizi caldim" diye giriyor iceri..
Digerleride sanki cok normal bir girizgah yapilmis gibi normal bi sekilde cevap veriyorlar. Millet sanalda olsa dönum dönum tarla tapan sahibi olmus, benim bir dikili tasim bile yok, cildiriciimm.. :p
feyz-buktan feyz aliniyordur belki diye dusundugum siralarda aslinda durumun ne kadar icler acisi oldugunu anladim.. Hal böyle olunca yanimizda dibimizde bir tane normal adam kalmamasi dogal degil mi? Sosyal hayatin yani sira diyaloglara bile kötu yönde etki eden teknolojiyi, aslinda elimizden geldigi kadar daha az kullanmamiz gerekiyor..

Ne kadar yogun ve me$gul olursaniz olun, günde bir kac defa 5-10 dakikanizi icinde bulundugunuz zamani ya$amak icin kullanin. Gercek hayata dönun. Duyularinizi canlandirin. Kendinizi dinleyin ve nelerden ho$landiginizi bulun, kucuk öduller verin kendinize.
Ya$aminizin bir anlami ve amaci olsun. Aksi takdirde, hepimiz teknolojinin kurbani olucaz..


yavas yavas yatiyim artik, göz yuvalarim agriyor.
Absürd zaman geciyormu$ sahiden. akrebim yelkovanimi kovalaya dursun,ben ba$imi dinleyecegim..
giderim.bitti..



tikla bana :)

18 yorum:

baria dedi ki...

ne güzel yazmışsın tatlım.. toprak almayı bırak facebookta kimliğim bile yok :) görüşmek istediğim insanların gönlünü hoş tutmak aramak sormak facede dürtmekten :)) daha insancıl geliyor bana.

é ℓ ℓ a dedi ki...

bu konuda hemfikiriz baria'cim :) tabiki farkli göruste olan insanlara saygi gösteriyorum ama bu sanal yuzunden reeldeki dostlarla yuzyuze görusemez olduk, burdan görusmekle yetiniyorlar cunku.

bossa nova dedi ki...

http://satendegiyerimpazende.blogspot.com/2010/02/sismik.html

ahh ahh aynı dert aynı tasa...

é ℓ ℓ a dedi ki...

yep :)

Tiryaki dedi ki...

off face demeyin bana.

fotolarına 2 gün içinde yorum yapmadım diye beni dürter duruma gelmelerinden illallah diyip kaçarak uzaklaşmış olanlardanım ben.

aman diyorum bi daha tövbe..

beyazın istilası dedi ki...

ehehhe:) bende tam bir face canavarıyım.. ama valla benimde bi dikili ağacım bile yok oralarda:))) korkuyorum tarlaya girmeye..çıkamam orada kalırım maazallah...

ya ben seviyorum çünkü istanbulda yaşıyorum ve her zaman her arkadaşınla görüşemiyorsun... neler yaptıklarını bilmek, bir yerlerde iyi olduklarını bilmek iyi geliyor bana... face olmas amesela birçok kişiden hiç haber alamıycam..

yani demek istediğim teknoloji di'il de sanki herşeyi katleden, bunun kötüye kullanımı... yine hiçbirşeyi tadında bırakmayı bilmeyen insanımızdan çıkıyor yani herşey...

korktum şimcik bunları yazdım diye.. facebook u seviyom beni dövmeyin n'olurrrr:)))

cecilia dedi ki...

haklısın ellacımm haklısın..sevgiler..:)

é ℓ ℓ a dedi ki...

@ Tiryaki ben hic uye olmadim ama yine de anlayabiliyorum seni :)

@ beyazin istilasi sen de haklisin. tabi ki teknolojinin getirdigi bir suru kolaylik ve avantaj var bunu hic birimiz inkar edemeyiz, edersek nankörluk etmis oluruz zaten. benim demek istedigim sey senin de belirttigin gibi bu isi abartmis olmaliriydi:) öperim.

@ cecilia'cim sevgiler benden.

Hamiyet dedi ki...

Akide şekerim, ben de oranın dışında kalanlardanım anacım oraya ekecem diye kafayı yiyene dek gider bağımın bahçemin hasını yaparım, yapıyorumda zaten yakında başlar benim bahçe maceralarım :)
Bahçe yapımı zor ama bir o kadar da keyifli geçen yazdan beri nasıl özledim toprağa dokunmayı hani burnumda tütüyor derler ya işte öyle ama vakit yavaş yavaş ekim vaktine geliyor benimde hasretlik günlerim sona eriyor.
é ℓ ℓ a'cım geçen yaz bir biberlerim, domateslerim, fasulyelerim oldu göreceksin mis miss dalından koparmak gibisi yok.
Bak bahçenin sen sanalını anlattın ben hasını konu neydi nereye getirdim valla bravo bana :)
facebook'a ne üye oldum ne de olurum aman bağıda bahçeside, sohbetide meraklısının olsun, benden uzak dursun :)

é ℓ ℓ a dedi ki...

* Hamiyet öyle bir anlattin ki özenmemek elde degil. uzun suredir yurt disinda oldugum icin oganik seylere hasret kaldim, onu birak topraga dokunamaz oldum, topak yok ki :S
cok isterdim ekip bicmeyi, kendi sebzemi kendim uretmeyi.. Kiymetini bil valla.

Larien dedi ki...

cidden hepimiz internet bağımlısı olduk.
bilgisayarın düzelince sen de geri geliceksin ama aramıza.
demedi deme bak. : )

é ℓ ℓ a dedi ki...

haha :))
facebook'ta uye degilim ama blog alemine tam gaz akmaya devam etcem Larien :)
siz hocanin dedigini yapin yaptigini yapmayin emi :)
saka bi yana ben baya baya bir uzaklastim ya netten, ama bu ne kadar surer bilemiyorum :)

Adsız dedi ki...

yazını okuyamadım.ama şuanki ruh halimi özetleyen çok güzel bir söz var senle paylaşayım.yayınlama istersen.

Bizim gibiler için hayal kurmak pahalı bir restorantta ziyafet çekmek gibidir.Tekme tokat atılırsınız hayallerinizden.Haddimizi bildirir hayat.Bizim neyimize umut etmek,hayal kurmak hayata gol atmaya çalışmak,bizden hiç gol kralı çıkmaz ki!Hakem hep karşı takımı tutar biz hep maçı 7 kişi tamamlarız hep eksiliriz.Bana ne mi oldu?Hakemle dalaştım,kırmızı kart yedim,oyun dışı kaldım.Ama ben en çok haddimi aşarken güzelim be.Oyun dışı kalmışsak biz de yeni oyun kurarız! Meliha

é ℓ ℓ a dedi ki...

hayirdir neyin var?

sELIFm dedi ki...

face ne hic bilmiyom kullanmiyorum ama bu bloga iyi sardim ben buda kötu biseymi kiz eLLa :)) ama burdan baska bi yer yok temizim yani ona göre degerlendir taammi guzin ablaa
seni seviyoreee:))
not : uykum kacti cok pis sinirliyimmmm :))

é ℓ ℓ a dedi ki...

valla o izledigin bloglara göre degisiyor canim :) durumu kötuye kullanmadigin ve abartmadigin surece sorun yok. aslinda kaliteli bloglari takip edersen genel kulturun artmis olur ki, cok buyuk bir avantaj.

niye sinirlisin bakim?

Adsız dedi ki...

http://www.izlesene.com/video/amator-yillarim-gitti/520145#

é ℓ ℓ a dedi ki...

super sarkiymis cok begendim