11 Mart 2010 Perşembe

Izleyicilerime Hediyeee :p ( dermi$im)


herkese benden hediye var..
Yapmaniz gereken sey cok basit..
Beni izlemeye almaniza, yorum birakmaniza veya blogunuzda benden bahsetmenize gerek yok..

Ayaklarimi yikayin,
kulunclarimi ovun,
Cayimi demleyin,
bulasiklari yikayin.
Aksama da bir zahmet yemek yapin.

iste $artlarim bu kadar basit :) butun bunlari yapana benden 2010 model bmw deerrrmi$immmmm.. :p

$aka bir yana, biliyorsunuz ki her yerde dönup dolasan bir ödul var. Saolsunlar bazi blogdaslarim (kankim sELIFm , urfa guzeli baria ve ödulun icerigiyle neredeyse ayni olan bir mim gönderen *BirÇocukSevdim* ) bana "yaratici blogger" sifatini yakistirip ödullendirmisler.. Beni ihya ettiniz efenim tsk ederim.
Amma velakin daha evvelden de aldigim icün tekrar yazmak yerine hazira konup sizi gecmise sevkediyorum. Aha $uraya I$InlanIn bakiyim.

Ben bu ödulu beni cikarsiz, karsiliksiz, sartsiz ve kosulsuz takip eden $ahane izleyicilerime veriyorum. hepiniz hakettiniz bu ödulu, ananizin ak sutu gibi helal ho$ olsunn..
Zira ben izleyicilerime ne hediye dagittim, ne de beni izleyin diye sart kostum..(sözum meclisten disari) Boyunlarini bukukte biraksam, fedakar bir sekilde bana destek vermeye devam ettiler.. Bi nevi teselli armaganim olsun bu ödul onlara :)
iste gercek sevgi bu yaaaav.
öperim hepinizi canlarim.
Allah "izlemeye al" butonunuza zeval vermesin sevgi kelebekleri.

15 yorum:

Miskokulu Lezzetler -Mine- dedi ki...

İzlemeye almıştım sizi kumanda panelimede yazınız geldi iyiki almışım ....

é ℓ ℓ a dedi ki...

tskler mine'cim.
sevgiler

cecilia dedi ki...

hehe şeker şeyy :)algım gitti bilene :)

é ℓ ℓ a dedi ki...

muck ceci :)

Tenbel kız:) dedi ki...

tewekkur ederim bende aldim:) sagolasin:)

Pell-in dedi ki...

ay daha postun tamamını okudamadan başını okudum ve koptum. Dur devamınıda okiyim hahahaha banada masaaaajjj

é ℓ ℓ a dedi ki...

*Tenbel kiz rica ederim sen de saol.

* Pell-in :)
sen de 2010 model bmw ver sana da yapsinlar masaj bedavaya yok :))

BaNa ÖzEL... dedi ki...

ödül için teşekkrlr, çok makbule geçti:)

sELIFm dedi ki...

:)) deli kanki nolcak sen bana bmv yi ver ben yaparim istediklerini hehehehe ustu acik olsun taammi :))

Larien dedi ki...

onlardan ben de istiyorum.
yemek olsun bulaşık olsun.
bulalım böyle birini ella ya.
ve ödülün de hayırlı olsun : )

é ℓ ℓ a dedi ki...

haydin kizlar masaja höylöylöy :)

Çileksuyu Sibel dedi ki...

ne sirin bir blogmus bu..kelosh bile anlamadan,ne guzel,fun bir blog gibi gozukuyor dedi...:)tebrikler odulunde...

é ℓ ℓ a dedi ki...

Çileksuyu Sibel tsk ederim, teveccuhunuz :)

Hamiyet dedi ki...

Akide şekerim, önce diğer sayfaya bi tıkıladım yine şeker mi şeker yazını okudum ve seni biraz daha fazla tanımanın mutluluğuyla yeniden ahanda bu sayfaya ışınlandım :)

Tatlım en güzel hediye senin gülen yüzün ve bizlere uzaklarda da olsan hissettirdiğin sevgin.

Herkesi öyle çabuk sevemem ama sen çabuk giriverdin benim yürek sınırlarım dahiline :) buna sebep ise içtenliğindir.
Hep böyle sıcak ve içten kal e mi
Sevgiler akide şekeri...

é ℓ ℓ a dedi ki...

Hamiyet duygulandirdin beni, ne kadar guzel sözler bunlar böyle.. guzel bakan guzel görurmus canim benim, o senin yureginin guzelligi.
böyle dusundurebildiysem ne mutlu bana.

sevgiler benden, muck :)