20 Mart 2010 Cumartesi

Monki, bize de bulastirsana renklerinden




Monki
'de daha önce hic bulundunuz mu? Turkiye'de subesi var mi yok mu bilmiyorum.Ama inanilmaz guzel bir dekora sahip olan bu magaza, alisveris yapmak istesenizde istemeseniz de bu rengarenk ve civil civil dizaniyla insani bir an da miknatis gibi kendisine cekmeyi basariyor..


Slogani $u olsun; " ben bir kucuk gökkusagiyim, sana da bulastiriyim mi renklerimden?"
Butun renkler benim olsunnnnnnnnn, bana bulassinnnnnnn..


Alisveriskolikligimi duymayan kalmadi sanirim, Monki'den cok sIkLIkla alisveris yapmam, ama o kadar detayciyim ki bazen ayrintilara takilmaktan butunu göremeyebiliyorum.. Görsellik benim icin gercekten cok önemli, böyle bir atmosferde olmak bile bazen insanin icini ferahlatmaya yetebiliyor.. Kucuk seylerin insan hayatindaki buyuk önemlerini de böylece vurgulamis olalim..




Kankam enk ile, artik geleneksel bir hal alan alisveris gunlerimizden biriydi, gunun ayrintilarini daha sonra ki postumda yazacagim.. i$te o esnada cektim bu resimleri de.




$u soyunma kabinlerinin guzelligine bakar misiniz, on numeroooo..



veeee i$te yaraticilik diye buna derim ben.. Evimde böyle bir vitrinim olsun, 1 milyon kron borcum olsun anasini satiyim.. fevkaladenin fevkinde..



Bu görmus oldugunuz garip seyin icinde de ( isim bulamadim garip sey diye gecistiriyorum caktirmayin) cantalar ve cuzdanlar vardi, cok yaratici buldum ben..

Sati$ elemanlarinin saskin bakislari uzerimdeyken daha fazla resim cekmedim, malumunuz bu tip seyler buralarda birazcik abes karsilaniyor :)) adamlar ne bilsin blog yazdigimi ve orda yayinlamak istedigimi.
Eger bir gun yolunuz duserse mutlaka ugrayin bu sirin ötesi mekana.. Renklerden azicikta size bulassin..
Hepinize rengarenk, piril piril gunler diliyor ve huzurunuzdan cekiliyorum..

Alideverci dostlar..

16 yorum:

Mystery dedi ki...

aslında çok renkli mağazaları sevmem, tiffany gibi. ama burası bi değişik, bi göze hitap ediyo. insanın alası gelir her gördüğünü :))

zeynep dedi ki...

türkiyede yok sanırım benim bildiğim kadarıyla..ben de mekan olarak oxxo'yu çok seviyorum..

enk dedi ki...

o gun yaptigimiz ufak capli alisveris pahaliya patladi ama aklimda hala o son girdigimiz magazadaki canta ve yuzuk var onlarida almaliyimm :)) ogun gördugum herseyi alasim vardi zaten :)) bu magazayi bi dahaki sefere dekor olarak degilde icerik olarak incelemeliyiz :)

é ℓ ℓ a dedi ki...

* mystery evet gercekten öyle, insanin her gördugunu alasi geliyor.

*zeynep oxxo'yu hic görmedim ama googleden bir bakiyim merak ettim simdi.

*enk maaslari alinca yine ucariz Kista'ya sister.. ;)

Larien dedi ki...

ay çok güzelmiş be. resmen gökkuşağı böyle rengarenk.
buraya da açsınlar monki.

é ℓ ℓ a dedi ki...

* Larien'cim belki de vardir bilmiyorum

MeL' jones dedi ki...

elllaaam!
ama çok kıskandım been :) burda yok böyle bi yer rengarek cıvıl cıvıl :)
Biz gelelim sen bizi oraya götrü :)

é ℓ ℓ a dedi ki...

*Mel'im bu ne ki, siz gelin ben sizi daha nerelere götururum.. keske gelebilseniz valla ne guzel olurdu

SerpiL dedi ki...

bu yazın insanı alışverişe iten cinsten olmuş

é ℓ ℓ a dedi ki...

sizi de kendime benzetecegim hehe :)

fashion house by zeto dedi ki...

Süpermiş benim burdan hiç çıkasım gelmez:) Zaten bende renkli giyindiğim için fark edilmem:))

éLLa dedi ki...

sadece renkleri degil urunleri de cok guzel ayrica :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

tam benlik mekan paylaşım için sağol

éLLa dedi ki...

rica ederim :)

lorin dedi ki...

çok beğendim bu isveçlibir firmamı?ben isveçte bir çok firmaya kolleksıon satıyorum...yani orada giydiğiniz bir çok ürün benim tasarımım ve üretimim:))

lorin dedi ki...

çok beğendim bu isveçlibir firmamı?ben isveçte bir çok firmaya kolleksıon satıyorum...yani orada giydiğiniz bir çok ürün benim tasarımım ve üretimim:))