2 Mart 2010 Salı

nasil miyim ? yuvarlanip gitmiyorum yok.


Ba$a cikamam kendimle.
Kendime söz geciremem.
Huysuz
Cekici
ve
Zekiyim.

Farkindayim.
Bu farkindalik ba$ima neler getirecek bilmesem de...
Bunu kendime itiraf edebildigim icin mutluyum ayrica.

kalktim yinee en sevdigim kö$eye oturdum ben.
en sevdigimi dü$ündüm, en sevdigim cayi yudumlarken..

Viruslerin istilasina ugradim bir de.. kanimdan sonra bilgisayarimda ele gecirildi. dört bir yanimi sardilar..Babamin laptop ise yaradi..
Kendi kendimeyim suan, özlerimi yok saydim..

Memleketimin havasina kurban gibi kli$e bir laf edesim yok,kar yagiyor.U$umekse güzel falan degil..

zor uyuyor,zor uyaniyorum..
Bir saga bir sola dönme vakti simdi..
Tavandaki koyunlar nereye kaybolmus ?
Yine mi kacmis nefersizler..!


15 yorum:

Leah dedi ki...

Profilime "Keşke her şeyin bu denli farkında olmasam, salak olsam salak!" yazmıştım. Bazen her şeyin farkında olmamız bizim zararımıza mı oluyor ne eLLa'cım. :/
Ignorance is bliss demiş ya bi adamceğiz, her gün düşünüyorum bunu ben, acep doğru mu diye. Doğru galiba ya. Hoff...

é ℓ ℓ a dedi ki...

gavur mavur ama akilli adammis onu diyen..
haklisin, bazen dusunuyorum da zeki insanlar sanki aptallara nazaran daha bir mutsuz. neden?
cunku farkindalar her mokun.
Acaba salaklarimi oynasak Leah'cim ne dersin..
No nato no mermer olalim, sallayalim her seyi
becerebilir miyiz ki?

Hamiyet dedi ki...

Son günlerde bende ya yatağa yapışık haldeyim ya yatağın yanına yaklaşamıyorum aynı dengesiz durum bende var. Soğuk hava dersen buralara bahar geldi diyorduk ama duydum ki mart kapıdan baktıracakmış bende aldım kazmayı küreği yakmaya hazırlanıyorum :)

Bu arada koyunları görürsen bana da yolla :)
Sevgiyle ve gülücüklerle kal.

é ℓ ℓ a dedi ki...

oo mart iyiymis bizim burda mayis bile kapidan baktiriyor.
bu arada benim koyunlar cok beceriksiz bi turlu atlayamiyorlar citleri, onlar takilip dusdukce ben uykumdan sicriyorum, sen de varsa $öyle atik enerjik sIgIrlar sen gönder hele. kurbanda da ortak girer keseriz hepicigini

Leah dedi ki...

Ya zaten bu hayatta mutlu olmak için ya salak olcaksın ya sarhoş olcaksın ya da xanax, prozac kullanıp leyla gibi dolancaksın. Ben çok denedim eLLacım, salak olmayı geç salak ayağına bile yatamıyom o derece :( Ama sen istiyosan bi daha deneyebilirim senle birlikte :D

é ℓ ℓ a dedi ki...

ehueehe hadi o zaman prozac cekip ucalim gökyuzune :p

salak olmasina olucamda " gazoz ister misin yavrum" diye yanasan bir hIrt olursa saf ayagina yatiyim derken namus elden gider korkuyorum :)) amaan zaten istesekte olamayiz bacim bizim icimiz disimiz bir. baskasi olamayiz kendimiziz.

zeynep dedi ki...

bişiyi defalarca kafamda kurmama, herşeyi görmeme huyuna ben de sahip olabilmeyi isterdim..

é ℓ ℓ a dedi ki...

anlasilan herkeste var bu istek

sELIFm dedi ki...

biz kiz iyice doruklarda masallah :) biseyleri guzel yazip oynayip ve bunun icin kendi kendimi yemekten nefret ediyorum bende sizdenim yaneee :) ama bi umursamakta var eskisi gibi degilim artik ...

é ℓ ℓ a dedi ki...

doruk mu :) ne dorugu

style m dedi ki...

bencede buralarda mayis bile kapidan baktiriyor.ama yinede disardaki gunes beni kandiriyor cunku günese kanasim var ;)

é ℓ ℓ a dedi ki...

style m, ya simdi ne alakaysa aklima ferdi tayfurdan arabesk bir sarki geldi:

sizin oralarda yagmur var mi? kar basladi mi?
yoksa gönderiyim sana gözyaslarimi

böhummm :/ sirf millette benim gibi donsun diye höykururmusum simdi yar camur gitsin diye hehe :D

Larien dedi ki...

umarım en yakın zamanda dönersin. en azından bi ziyaret edersin sevinirsin. mis gibi olur valla.

dressed to please dedi ki...

güzel blogun var canim. seni izlyorum. umarim sende beni izlersin. kiss ;)

é ℓ ℓ a dedi ki...

Larien'cim insallah ya, hem de ne mis olur sorma.

* dressed to please tsk ederim.blogunu acamadim tam acliyor derken sayfa donup kaliyor baska yere yönleniyor sanirim. bi tek ben de mi öyle oluyor acaba bilmiyorum, bi baktir istersen.