23 Mart 2010 Salı

Olalaaa i$te kar$inizda éLLaaaaa :)



Bir acilimda benden..
Yogun istek uzerine pecemi kaldirdim, kismende olsa gül-i cemalimi actim.. Istedim ki blog alemi bu guzellikten mahrum kalmasin.. istedim ki merak icinde olanlarin boynu bukuk, dudagi buzuk, gözleri yasli olmasin. :p istedim ki analar bacilar éllanin yuzunu göremedik diye agitlar yakip zilgit calmasin.. :p ( tamam tamam sustum)
$aka bir yana bu zamana kadar resmimi yayinlamaktan hep korktum..

* Ya alirda arkadas sitelerinde 'sexy éLLa telefonun diger ucunda seni bekliyor, sicak bir sohbete ne dersin' derlerse..

* Ya abuk subuk site girislerinde sag alt kösede " atesli élla oturum acti tikla hele " diye benim yuzumu piyasaya sunarlarsa..

* Ya agam blog actigimi ögrenirde yuzume i$ersee..

diye bir takim paranoyalarim oldu, kafamin icinde kirk tilki dolanirken olmadik felaket senaryolari yazdim.. Hala da bu fobimi yenemedigimden tam anlamiyla bir acilim yaptim denilemez.. Halbuki gördugunuz uzere élla insani herkes gibi siradan, eci$ bücü$ ucube kizin teki.. Ayrica blog aleminde fistik gibi kizlar ayan beyan, hatta bazen anadan üryan resimler sergilerken benim resmime mi kaldi millet dimi..amma velakin fobi iste yapacak bi sey yok.. Bu nedenle yuzumun tam ortasina essek kadar blog adresimi damgaladim.. Umarim azicikta olsa merakinizi gidermisimdir kizlar..


Bu senaryolarin gerceklesmesi halinde bana "ille yuzunu ac élla" diye israr eden merakli blogIr bacilarim bana yardim edecek. Gögsunuzu siper edip, binimum sert cisimleri ( merdanedir, oklavadir , terliktir) kapip gelicek beni koruyacaksiniz.. Yoksa parcalarim hepinizi huleeynnn, siz girdiniz kanima :p neyse ki yuzum belli degil bunlar gerceklesmiycek, ama blogumu akrabalar olursa ve beni tanirsa ufak capli bir aile faciasi yasamamiz mumkundur.. gerci o kadar da sIr dolu bir blogum yok dimi dostlar? her sey siradan.
:)


ama yine de faili mechul bir cinayete kurban gidebilirim.
Ölmezsem geri gelirim :)

Dua edin benim icin anacim..
Adios, ben kacios..

47 yorum:

thales dedi ki...

senin sözlerin kadar kendin de çok şekermişin beyaaa korkma sana kimsecikler bişi yapamaz ben de gözstermiyom yüzümü tam daaaa senin hissettiğin şeyler yüzünden bakalım ben ne zaman kıracağım zincirlerimi seni gördüğüme sevindim ama :)))

Pell-in dedi ki...

senide görmüş olduk. Darısı başımıza hahhaa

éLLa dedi ki...

*thales kir zincirlerini gel aska kanalim seninleeeeeeee :p

teveccuhun canim o senin sekerligin..

* style m valla ben de bilmiyorum agam ne eder, dusunmeyelim en iyisi :p

* Pell-in tam görundum sayilmaz aslinda dimi dimi dimi :/

cecilia dedi ki...

en güzel açılım bu olsa gerek :)
bende de var o fobi ellacım ama işte bişekilde sansürleyp, fluluyoruz falan filan, millet bizim resmimize mi kaldı tabi ama içimiz rahat olsun dimi şeker :)

éLLa dedi ki...

evet ceci'cim öyle, ama sen de görudugum kadariyla hos hatunsun bebek, gösterme tabi yuzunu calarlar kIrkIzlar.

Moda-Yemektarifleri dedi ki...

çok şirinsin ya ne güzel dile getirmişsin....

éLLa dedi ki...

teveccuhunuz efendim :)

thales dedi ki...

doğru söze ne denirr :))))))))

đerkenαя dedi ki...

Ella çok güzelsin maşallah :)

Sevgiler :)

éLLa dedi ki...

guzel bakan guzel görurmus tsk ederim derkenar.

MissEinstein ღ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ♥ dedi ki...

:) güzel bir acılım fobilerine bende sahibim o yüzden şimdilk göz koyuyorum yaında dudak burun koyucam birleştirip beni görebilecekler :)))) ama her zaman kendi fotolarını koyanlar daha top blogger olmuşlardır :) ben begendim ella...

éLLa dedi ki...

hehe yapboz gibi oluyor dimi :)))
tsk ederim.

fluffy dedi ki...

açılım en açığı senden geldi bak :)

C3Moi dedi ki...

izleyici sayın yarına kalmaz 500 olur ;)

éLLa dedi ki...

* fluffy saol

*C3Moi niyekine :)

nitratex dedi ki...

orası hangi alışveriş merkezi yaa?

éLLa dedi ki...

Kista Galeria bilir misin ki :) gavur elleri buralar.

C3Moi dedi ki...

nie mi bunu ben söyleyemem. yani duymak istedigin şeyi ben yapamam :(

éLLa dedi ki...

* C3Moi anlamadim ama neyse

*Lariencim tsk ederim, insallah ya :)

C3Moi dedi ki...

illa söyleticen dimi ilk kez güzel gören masum köylüler yarına 500 yapar diyecektim :)

éLLa dedi ki...

haa valla ben baska bi sey diyceksin sandim, tsk ederim teveccuhun.

AyGün dedi ki...

Anaaaaaaaaaaa ne tatlisin sen ya:)
ya wu son zamanlar acilim falan diyolar haberlerde falan ama anlamadim pek:| (malum cok turkce bilmiyom:()

éLLa dedi ki...

Aygun'cum tsk ederim. bosver sen haberlerdeki acilimi tatsiz mevzular onlar . sen benim acilimima bak :P

MeL' jones dedi ki...

heyyy ama sen cok guzel cok sekersınkı! olmas kı boyle! :)
Enıstelı acılımları da beklıyorum opuyorum bebeyım :)

éLLa dedi ki...

Mel'im tsk ederim. o senin sekerligin :)

daha dur bakalim bu acilimdan sag cikabilecek miyim..

Mystery dedi ki...

ahahahah ben de tereddüt etmiştim öle ama yaaa o kadar insan varken bizi naapsınlar be ella'cıım :) gözlükler de süpermiş :)

éLLa dedi ki...

Mystery dogru söyluyorsun ama iste yine de insanin icinde bir huzursuzluk oluyor..
tsk ederim ayrica :)

Loana dedi ki...

aynı şekilde ben de açılım yapmak istiyorum ama yemiyor bi taraftan o kadar çok dedikodu yaptım ki :D:D:D ellacım bu arada çooook güzelsin şekersin çok sevdim seni :)))

éLLa dedi ki...

Loana'cim tsk ederim canim, guzel bakan guzel görurmus..

dedikodu mevzusuna gelince ben de moda hakkinda o kadar cok dedikodu yaptim ki, simdi istesemde kendim yapamiyorum :D

enk dedi ki...

ellacim asmisiz kendimizi hayirdir :)) baya iyi bi acilim olmus tebrik ederim :))

éLLa dedi ki...

ee hep siz mi acilim yapicaksiniz azicikta ben yapiyim dedim :p

zeynep dedi ki...

şimdi efendim bazı adamlar! az çok bildiğm uğraştığım kadarıyla senin suratına çektiğin o eşşek kadar kanatlarımın ortası yazısınıı bir iki işlemle silip gülcemalini ortaya çıkabiliyor ki bu kolay bişiy:)
sevgilin tepki göstermekte haklı zira benim sevgilim de buna ancak nişan fotoğrafımızda müsade etti okadar:)

www.mkblkonsept.com dedi ki...

Ayyy Ella ne tatlıymışsın sen yaa. Budan beyle on nümero sensin :):)
Dahada bırakmam senii:):)

éLLa dedi ki...

*zeynep'cim korktum simdii ya dur, essegin aklina karpuz kabugunu getiriyorsun sen de :/
bisi olmaz gözluk var suratimin yarisini kaapliyor..

* www.mkblkonsept.com ahh canim benim tsk ederim, ihya ettin beni.

CRESCENT dedi ki...

Yerinde bir karar:)

TuTsİ dedi ki...

MaşaAllah
nazara karşı iyi gelir derler

éLLa dedi ki...

tskler :)

Hamiyet dedi ki...

Ben biliyordum bu sıcacık satırların arkasındakinin de çok güzel olduğunu ve işte sonunda karşımızda ve dediğim gibi çok güzel :)
Akide şekerim, sana zarar verecek olanların bacaklarını kırar, saçlarını yolar, bir güzel de kıyma yapar sonrada yedi düvele afiş ederiz :)sen merak etme kimsecikler sana zarar veremez. Hep gülücüklerle kalman diliyorum.
Sevgiler canımcım...

éLLa dedi ki...

Hamiyet'cim cooooooooook tsk ederim canim benim guzel bakan guzel görur, o senin yureginin guzelligi, simartiyorsun beni her seferinde.. arkamda sen olduktan sora kimse tutamaz o zaman artik beni :) sevgiler öpucukler

Did Dans La Mode dedi ki...

Sabah yazını okudum ve kahkahalara boğuldum :) Çok eğlenceli bir blogun varmış ayrıca da güzel yüzünü saklama bence şekerim :)

éLLa dedi ki...

teveccuhunuz efenim :)

aerodinamik yar dedi ki...

seni
ben
YİRİNNNN!!!!

éLLa dedi ki...

ehe yi :)

Leah dedi ki...

internet bağlantım gittiiiiğğğğ 2 gündür gelemedi :(
seni erken göremediğime çok üzüldüm pis uydunet huh :(
sona kaldım ama donakalmadım maşallah pek güzelmişsin canım :*

éLLa dedi ki...

ablan hos kadindir geceleri bos kadindir Leah :p

saglik olsun, halledebildin mi sorununu bari?

Adsız dedi ki...

vay beee ella bakarmısın yorumlara ne kadar çok ne kadar renkli sanki tüm dünya aha şu kız ella yayınlasa pics'inide baksak şuna eğer güzel değilse bir ooohh çeksek içimizden. ama yanıldı herkes bence çünkü dünyalar güzeli bir ela çıktı karşımıza.

Adsız dedi ki...

kııızzz çok güzelsiiin amaaa