7 Mart 2010 Pazar

Pazar Keyfi önerileri.. ( Amman pazartesiler olmasinnn )

Nedense bir gaspetlik hakimdir pazar gununde .

pazar gunu ipini koparanin di$ari ciktigi ve her yerin mal kaynadigini, katil olmanizin an meselesi oldugunu, her yerin ana baba gunu gibi oldugunu, otobüslerin yarim saatte bir gectigini ve gideceginiz yere varana kadar sinir krizi gecirdiginizi dusunursek, tek kelimeyle muhte$em bir olaydir pazar günü evde oturmak.Di$aridaki gurultuyu cekmek zorunda kalmazsiniz .

filmdir , müziktir .. üüüüüü .... bi suru sey.
Bu yuzden benim size önerim bugun evde oturun..

caninizin cektigi seyi yiyin, kilo alir miyim diye dusunmeden, hesap etmeden, löpur löpur göturun mideye..


Sicak bir du$tan sora cekin uzerinize pijamanizi, esofmaninizi veya en rahat ettiginiz kiyafetlerinizi, yaslanin $öyle bir arkaya, uzatin ayaklarinizi.. haftaicinin yorgunlugunu bi atin uzerinizden.


Eger izleyebileceginiz güzel bir film varsa , cips ve battaniye uclusuyle keyfinize keyif katin. Bu keyfe sevdiginiz insanlarida dahil edebilirsiniz.


Geri kalan surede de kitap, dergi, mecmua, blog vs okuyup ardindan da
$u $arki e$liginde guzel bir tatli yapip kendinizi $imartabilirsiniz..

hayat bundan ibaret olsa...hep pazar olsa hep evde otursak..
Aman pazartesiler olmasinnn..

29 yorum:

Loana dedi ki...

tam içimi okumuşsun, şu an söylediklerini yapmaktaydım :D yalnızca biraz abur cubur eksiğim var ama olsun :)))

é ℓ ℓ a dedi ki...

hemen I$Inlayim sana burdan cips falan :)

cecilia dedi ki...

hastayım bugün evdeyim ve tamda bunları yapıyorum, eline sağlık bu arada nefis görünüyo yaptıkların :)

Larien dedi ki...

aynen pazar günleri ev keyfi gibisi yok valla

é ℓ ℓ a dedi ki...

cecilia'cim tsk ederim. bu arada cok gecmis olsun dikkat et kendine.

öyle valla Larien :)

cecilia dedi ki...

sağol cicim bu ara burda havalar dengesiz benim dengemide bozdular dün kar yağıyodu bugün güneş var ama ben donuyom :)

é ℓ ℓ a dedi ki...

burda hava hep sifirin altinda, soguga alistim ben ama yerler buz yurumek cok zor oluyor ya :(

é ℓ ℓ a dedi ki...

hmm bu arada eger ortaya planda olmayan bir dogum gunu partisi cikarsa ona da gidin :) sadece evde oturmakta olmaz dimi. gunduz yatin, aksam eglenin.

sELIFm dedi ki...

gez eglen pazartesiler olmasin bencede ;(

é ℓ ℓ a dedi ki...

Sana her gun pazar cicim :)

beyazın istilası dedi ki...

sabahlarda olmasınnnn:)))
süper yapmışsın valla,, birde sevgiliyle bütün gün miskin miskin uyumak var, hayaller kurarak:))

é ℓ ℓ a dedi ki...

ah ah o hayalde kaliyor iste hep :)

pearl dedi ki...

Haftanın en nefret ettiğim günü şu pazar ıykk!!Sinema ve ev dışında,Pazar gezmelerinden nefret ediyorum malesef.Avmler tıka basa insan dolu,çoluk çocuk herkes toplaşıp geliyor haliyle Pazar günü oluyor işkence günü:)En güzelini yapmışsın tatlımmm ohhh yan gel yatt hapur hupur mideye götür mamaları eheh:)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

Her pazartesi aynı sendrom hiç yazasım gelmiyor benimde

é ℓ ℓ a dedi ki...

@ pearl'cim baska turlu cekilecek gibi degildi valla pazar gunu. tavsiye ederim :)

@ Moderator aynen valla pazartesileri canim bi sey yapmak istemiyorum benimde.

Tenbel kız:) dedi ki...

Valla cok haklisin:) pazar gunleri diwari cikinca hafta ici iw gunlerinden daha cok yoruluyo insan nedense:| bi de warki guzel:)

é ℓ ℓ a dedi ki...

kalabaliktan yoruluyor insan Tenbel kiz

Tenbel kız:) dedi ki...

hmm bu sefer yorumumu yayinlamiwsiniz sagolun:| digerleri yayimlanmamiw:(

é ℓ ℓ a dedi ki...

yok canim olur mu öyle butun yorumlarini yayinladim

Tenbel kız:) dedi ki...

hmmm bazilari yayinlanmamiwdi.belkide benden gitmemiw sorun cikmiw:| neyse yayinlamiw olduguna cok sevindim:) cunki senin sayfani cok hevesle okuyom:) muck:*

é ℓ ℓ a dedi ki...

tsk ederim canim,belki teknik bi sorun falan vardir.yoksa ben gördugum butun yorumlarini yayinliyorum. sevgiler.

benhurum dedi ki...

Oooo valla böylesi bir keyfe ne kadar ihtiyacım var doğrusu anlatamam, öyle de güzel söylemişsinki valla şimdi işten kaçıp eve koşasım geldi:)
Bedenimiz huzuru bu denli bulamasada ruhumuz herdaim böyle mutlu ve keyifli olur inş.;)

Sevgiler...

Miskokulu Lezzetler -Mine- dedi ki...

Pazar günleri güzelde bir de pazartesi sendromu olmasa değilmi .Yazılar çok hoş kaleminize yüreğinize sağlık.Sevgiler...

the_abortus dedi ki...

bu yazıyı okumak bile insanı rahatlatıyor ama ne yazııki bugün çarşamba ühü ühü:(

é ℓ ℓ a dedi ki...

@ benruhum insallah ya ne guzel dilekler bunlar. agiz dolusu aminnnnnnnnnnn diyorum

@Mine'cim tsk ederim begenmene sevindim

@the_abortus evet ya haftasonu bil gelseydi de keyif yapsaydik yine.

sELIFm dedi ki...

yevrumm bu ödulu sana hediye ediyorum öptumm :))
belese konupta önceki cvplari verme heee

http://simdilerdeben.blogspot.com/2010/03/ilk-odulum.html

é ℓ ℓ a dedi ki...

ugrastirma beni yevrum yav.
hem beni bu numaralarla kandiramazsin taaam mi, mictin pc min icine uyuz :) teselli ödulumu bu da :))

baria dedi ki...

valla selifm in arkasından bende seni ödüllendiriyorum şekerim..


http://lifeandbaria.blogspot.com/2010/03/odul-mu-bana-m.html

é ℓ ℓ a dedi ki...

tsk ederim beni ihya ettiniz :)