14 Mart 2010 Pazar

Valizimin icindekiler :p


Laheyaaaaaaaaaaaaaa..

Yevrum sELIFm mimlemis beni, cantamin icindekileri merak etmis guya hanfendi :) oysa ki o bilir benim cantamin icinin cöpluk gibi oldugunu.. Allah bilir sirf icini temizleyim diye mimlemistir beni :D tesvik mahiyetinde.

Efenim ben tam bir cantakoligim ( turkceye yeni kelimeler katmakta ustume yoktur, cantakolik hos oldu he), gözumun gördugunu alirim yine de doymam, bir insan bu kadar maymun istahli olabilir mi ya :/

Velhasilkelam resimdeki, cantadan ziyade valize benziyor biliyorum, amma velakin kI$ aylarinda bi hayli cok seye ihtiyacim oldugu icin ( atki, bere, eldiven vs) buyuk canta kullanmayi tercih ederim ki daha elverisli olsun.. Tabi bu hususu degerlendirirken aradiginiz seyi bi hamlede bulamama riskini de göze almak durumundasiniz :) zira benim cantanin icine kafami sokup dakikalarca anahtar aradigim cok olmustur..



Mercimekten ta$ ayiklar gibi, cöpluge dönmus cantamdan ayikladigim ganimetler bunlar iste.. (iggg kaka éLLa dediginizi duyar gibiyim, ayip oluyor amaaaaa...! )

Meraklilarin merakini gidermis olalim..

Sekil A'da a görmus oldugunu uzre icinden parfumum, alligim, rujlarim, dudak vaselinim, telefonum, mp3 calarim, fotograf makinam, cuzdanim, el kremim, kalsiyum hapim ( her gun iki defa icmek durumundayim), vee bir turlu niyet edipte bitiremedigim kitabim cikti.

Ya bi de sey merak ediyorum o kadar hatun acmis cantasini, hic mi birinde ped olmaz ya, yemeyin beni.. her bayan mutlaka cantasinda bulundurur onu da.. hazirliksiz yakalanmak istemiyorsa tabi :) ben resmini cekmedim ama cantamin gizli bölmesinde var yani, iste bu kadar da acik sözlu ve cesur bir blogIrIm. yazin bunu bi köseye..



hmmm ben bu mimi kimlere göndersem acep recep?
kumanda panelimi kurcalayim bakiyim, kimler var. Fotograf cekip blogunda paylasmayi seven kisiler tercih etmeliyim ki mim güme gitmesin demi.

Fund, NUNU, Pell-in, Burcu , LaCheen sizi sectim pikachularrr..

Dökun bakalim bohcanizi ortaya..

22 yorum:

Mystery dedi ki...

gayet sade bi çanta içi görüyorum ben burda ama bigün rastgele açıp bakmak lazım tabi :))

é ℓ ℓ a dedi ki...

ya aslinda icinde daha cok sey vardi da ben cikardim caktirma :) not defterimle kalemlerimi cekmeyi unutmusum. sekerlerim sakizlarimda kalmis hay Allah :)

Burcu dedi ki...

senin çantada benimki gibi çok ıvır vızır dolu gözükmüyor diyecektim ki ama sen bazılarını elemeişsin :)) bu atada ben geçen ay dökmüştüm bile çanyayı ortaya :)) yinede teşekkür ediyorum :))

thales dedi ki...

şu görüntü itibariyle benim çantamın içi fark atar o kadar dolu yani çöplükse şayet benim çantam diyebilirim bayaca sade duruşlu bu arada mahsuru yoksa parfümünün markasını öğrenebilirmiyim:))

é ℓ ℓ a dedi ki...

@ Burcu desene gec kalmisim :) saglik olsun

@ thales cöplukleri ayikladim da öyle actim cantayi :) daha bi suru sey vardi aslinda icinde :) ama pasakli blogIr damgasi yerim diye korktugumdan temizledim :p
Parfumumum markasi BVLGARI(green omnia jade olaninda)

sELIFm dedi ki...

hulennn o fisleri bi cikart hele ortaya,yada bir suru ivir ziviri mesela sadece iki tanemi ruj vardi lenn her cebe birer dusse acep recep kac tane olur cantada :)) cok guldum heee ..bu arada cuzdan yeni yevrum görmedim hangi ara aldin bakemm :))

Pell-in dedi ki...

Aaa süpersin ne zamandır bu mimi yapmayı bekliyordum bende. Teşekkür ederiiimmmm ^.^

é ℓ ℓ a dedi ki...

*sELIFm sus la desifre etme herseyi :) Valla rujdan 5-6 tane cikti desem inanir misin :)) rezil olmayim diye cikarttim bi kac tanesini :p cuzdanda koleksiyonuma kattigim yeni zimbirtilardan bir tanesi .. daha senin görmedigin cok sey var datlum. muck :)

* Pell-in sevindim bak buna. benden baska herkes yapmis cunku bu mimi..

♥ Handan ♥ dedi ki...

valla benim cantamda ped vardı ve direkt cekip yayınladım =)

Nur Karaata dedi ki...

hahahaha =) bohçam yerine odamda bi kaç sey paylasıcam senın ıcın cnm=) cantamda bısı olmaz cnku bnm=) cuzdan ve anahtarlar=) onlarda hergun yer degstrr zavallılar=)

opuyrmmmmmmmmmm=)

cecilia dedi ki...

çantan süper ellacım da şeyy o kırmızı fon yani alttaki kırmızılık yatak örtüsümü ne çok beğendimm :)

é ℓ ℓ a dedi ki...

♥ Handan ♥ cim cesaretinden öturu tbrk ediyorum seni :)

* Nur'cum tamam öyle de olur :) hatta belli mi olur yeni bir mim akimi baslatmis olursun böylece. odamin icindekiler diye :)

* cecilia'cim tsk ederim.. Evet o yatak örtusu, ama kirmizi degil koyu turuncu. eger istersen ikealarda mevcut canim, ikeadan almistim.

Tenbel kız:) dedi ki...

Parfumlerimiz ikiz:)) o pemde resimli olan ne?:|

é ℓ ℓ a dedi ki...

fotograf makinamin kabi :)

Elâlemin akıllısı dedi ki...

yüreğim ağzıma geldi bana biri bu mim'i atarsa diye. hiih, rezalet. böyle selpak mendiller, bozuk paralar, hap kutuları, çikolata kağıtları filan :D

Tenbel kız:) dedi ki...

heee cok guzel yaaa:)

é ℓ ℓ a dedi ki...

* Elâlemin akıllısı sorma ya benim ki de yaptigim alisveris fisleriyle doluydu, aslinda yapmiycaktim bu mimi ama, mim sayesinde cantami temizlerim dusuncesiyle yaptim :)

georgiana dedi ki...

Hastasıyım böyle bavulumtrak çantaların. At içine makyaj çantanı, hırkanı, şemsiyeni onlar bile sığıyo ya, çantayla aşk yaşama sebebi :D Bi de çanta postlarına hastayım, özümüz hep aynı dişi olarak onu görüyorum :D

SerpiL dedi ki...

çöplük gibide değilmiş gayet temiz ve düzenli duruyolar

é ℓ ℓ a dedi ki...

* georgiana evet öyle valla.

* SerpiL'cim caktirma duzenledim soradan :)

style m dedi ki...

bayiliyorum canta mimine ne guzel mis cantanin ici ;DD

é ℓ ℓ a dedi ki...

tesekkurler :) evet eglenceli bir mim, gelir gelmez yaptim.