19 Mart 2010 Cuma

Yollar gidi$ine, direkler toslayi$ina hasta kankaaa :)


Ek$InIn kralini yasatti dun kankam bana.. Bir daha gunlerim cok rutin geciyor diye mizmizlanirsam agzim kicima dogru yamulsun, vallaha bak.. cici kiz olucam artik, cemi cumlenizin önunde söz veriyorum. Ehliyet kursuna birlikte yazilmistik enk ile, ayni trafik okuluna gidiyor, ayni hocayla surus yapiyoruz..Suru$ kurslarina bi sure ara verdikten sonra tekrar basladik.. Ben yakin dostuyum ya guya, destek oluyum diye arkalarina bindim ama olan oldu, sekil A 'da gördugunuz gibi guzelim arabanin sol tarafi tamamen kaput.. :)

Meger koynumuzda trafik canavari besliyormusuzda haberimiz yokmus, di$lerini daha önce hic göstermemisti bizim kiz, aracina bindigimde farkettim..Bir de buraya ben bi sey yapmiyorum yazmis, evet sen bi sey yapmiyorsun icindeki canavar uyandi o yapiyor, sucu ona atmaliyiz dostum..

Ehliyet sahibi oldugunda tamirhanelerin ve tamircilerin ekmek kapisi, yegane dostu, kasko ve sigorta firmalarinin, can dusmani olucaksin kanka :)
" Gaz nerdeydi? " diye espiri yapabilecek kadar kendine guvenir misin sen? Böyle yamultur iste Allah insani haha :)
Neyse ki her seyi olgunlukla karsilayan ve profosyonelce isine devam eden bir insandi Jacob ( suru$ hocamiz ).. Dusunuyorumda eger arabayi Turkiye'de kullansaydi, muhtemelen bi ton kufur yer, bir suru korno sesine magruz kalir, hatta millet camdan elini kolunu cikartip hareket cekerdi, mumkun olsa bacaklarini da cikartirlar ama seyir halinde olduklari icin kollariyla idare ederlerdi :) gerisini zaten tahmin edebiliyoruz.. öyle camdan kolunu cikarip bagiran, musait oldugunda neler yapar, Allah korusun.. hele bir de kenara cekip de, bizi de cektirme imkani olsa.. ohoo..

Turkiye'de ehliyet almisti arkadasim, kizcagizin hic bi sey ögrenmemesi cok normal.. Yillardir adi gecip de nedenleri uzerine en az tespitin yapildigi, en sig mevzularin adi ile anildigi meseledir trafik kazalari..
niye Turkiye ? sorusunun cevabini vermekten korkanlari da $arampollerde yuvarlamak lazim. hele deyin bakalim , nesi eksik nesi fazla bu memleketin? Avrupa da niye boyle degil dusunmek lazim...Cunku burda yasalari cignemek yurek ister, ve öyle kolay kolay da ehliyet vermez adami surundururler..

Bu arada, öyle bir durumda bile blogu akil edebilen ve arabanin fotografini cekmek isteyen kankama burda herkesin huzurunda bir plaket sunmak isterdim acikcasi :) ben olayin $okunu atlatamazken kiz blog askiyla yaniyor yahu :) Arastirmaci gazeteciler gibi ikimizin elinde de fotograf makinalari fla$lari patlattik, tam geri dönuyorduk ki hocayi görduk.. Nasil acikliyabilirdik ki, neden yoldan geri döndugumuzu? Nasil oldu, nasil becerdim bilmiyorum ama agzimdan " enk saati dusurmus yolda onu ariyoruz" deyiverdim. Hala kendime inanamiyorum, zira ben yalan söylemeyi kivirmayi asla beceremem, elime yuzume bulastiririm her seferinde..
"Mictin cafer bez getir " lafini isittigim cok olmustur bu yuzden..Kendimden böyle bi performans beklemezdim, Hollywood film yapimcilari beni kesfetseler oscar ödulune aday gösterirlerdi. Bu durumdan eglence cikarmamiz anlasilsaydi, yaptigimiz kazadan cok daha utanc verici bir durum olurdu, iyi kivirdim.
Ya o degilde, ben bu arabayi surmeye cok alismistim, icinde ne guzel turkce cd'lerde vardi, surerken dinliyordum. Bugun diger arabayi nasil surcem bilmiyorum, umarim ben de bi yere girmem :)

Bu sarkida benden sana gitsim dostum.

youtube-zedeler buraya TIK

Yallah $oför yallah, ne bekliysen
hic Allah korkmisen, gidip direge tosliysen eehehe :)

11 yorum:

Mystery dedi ki...

ahahah evet okumuştum enk'de bu olayı :)) hakkaten komedi :))

mutfaktakizaman dedi ki...

Benimde basima gelmisti boyle bir olay bu kadar buyuk olmasada kaldirima toslayivermistim tabi teker gumm:))
Allah'tan cok sakin insan oluyor bu surus hocalari...gayet normal bir sekilde gidip degistirip tekrar devam etmistim:))

Su Turkiye'de olsa kismina gercekten katiliyorum kimbilir daha neler neler doktururlerdi boyle bir durumda...

cidden burda ehliyet almak cok zor is yani Avrupa ulkelerinde...

Ama Allah'ima bin sukur ben bu dertten kurtuldum Allah sizede kolayliklar versin...

đerkenαя dedi ki...

Merhabalar..
é ℓ ℓ a, her ikinizede geçmiş olsun diyorum ve tekrarı olmamasını diliyorum.
Yinede tebrikler size çok soğukkanlıymışsınızki o anda nelerde düşünmüşsünüz :))
Ben olsam o aracın içinde donar kalırdım herhalde :)
Enk'inde bunu atlatabilmesi gerçekten güzel.

Söylediğin gibi bu olayı Türkiye'de yaşasanız daha farklı durumlarla karşılaşabilirdiniz muhakkak :))

Sevgiler..

enk dedi ki...

eee ekonimiye can vermek kanki ben kaza yapicam,tamiraneci kazanacak tamiraneci bebesine para verrecek o seker alacak derken ekonomi canlancak :)) Allah korudu ikimizide baslik super kanki :))

Leah dedi ki...

Geçmiş olsun ikinize de kuzum :/
Valla ben de aldım ehliyeti memlekette, öyle aldığımla kaldım ne sürebiliyorum ne bi şey yapabiliyorum. Zaten istanbulda sürmeye popom yemez. Öyle de ukte kaldı araba sürmek bende :(

é ℓ ℓ a dedi ki...

* Mystery evet ya komedide laf mi sitkom sitkom :)))

* mutfaktakizaman bizi anlayan birilerini görmek ne kadar hos, darisi basimiza insallah canim yaa. cok zor burda ehliyet almak ayrica da bir ton para .

*derkenar cok tsk ederiz, aslinda ben pek soguk kanli degildim resmen dondum kaldim, hatta onlar arabadan indi ben de mal mal oturuyordum icinde :))) ama enk'in gulme krizi sonunda bana da bulasti, onun sogukkanliligi beni de yatistirdi acikcasi :)

é ℓ ℓ a dedi ki...

* enk senin kadar halki dusunen var midir acaba dostum ya, siyasete atilsana sen :p basliga gelince daha bi suru sey vardi aklimda ama son olarak bunu sectim :P

* Leah'cim tsk ederiz.
hep bu yuzden zaten trafik kazalarinin en fazla yasandigi ulke bizim ulke. önune gelene ehliyet veriyorlar. bence sen tanidik birinden iyice ders al öyle basla suruse emi canim.

Larien dedi ki...

ucuz atlatmışsınız valla gülüm.
bi daha onunla arabaya binme yine de sen :D

é ℓ ℓ a dedi ki...

ah canim tövbe ettim zaten :p ay duymasin kizar simdi bize :))

AyGün dedi ki...

hehe:) kankinin sayfasinda da yazdim gullummi uzulummi diye wawdim okurken:) baya bi direyi opmuw:)Inwallah sende direk mirek opmersin:P

é ℓ ℓ a dedi ki...

insallah ya, artik ben de cok fena tirsmaya basladim, surerken epey bi heyecan yaparim kesin :)