14 Nisan 2010 Çarşamba

Barbekü partimizde cocukluguma geri döndum.



Bahcelerde börülceee, oynar gelin görumcee.
hoop moriyelelli yar nina ninaynommm. moriyelelli yar ninaynaaa..


Selam cemaat-i blogIr, bugun cok keyifliyim.. Neden mi?
Gunes bu sefer yaramaz bir cocuk gibi yuzunu bi gösterip bi kacmadi. uslu durdu isigini esirgemedi bizden. Disarisi biraz serindi ama eksi 23 dereceden sonra bu hava viz geldi tiris gitti.. Cicekler, böcukler, kuslar derken icimiz kipirdadi.. Firsattan istifade, isten sonra kizlarla ( ablam, kuzenim, ablamin eltisi ve ben) bulustuk attik kendimizi sitenin önundeki parka, kiz kiza mangal yaptik..catlayana kadar yemegimizi afiyetle yedik.. Mangaldan sonra keyif caylarimizi da ictik.. Sohbet koyu, yemekler lezzetli olunca haliyle keyiften dört köse olduk. Geleneksel piknik organizasyonlarimizin ilkini gerceklestirmis olduk.

Yediklerimiz bize pIt pIt et, löp löp yag olarak geri dönmesin diye aldigimiz kalorileri eritmemiz gerekiyordu.. Ayiptir söylemesi toto ve göbu$lerimiz aldi basini gidiyor, gülazere dönmeden tedbir almak gerek.




I$te bu sebeple bir tasla iki kus vurdum. hem eglendim, hem yediklerimi erittim. yandaki parki görunce kendimi tutamadim attim kendimi oynamaya, kizlarda bana uydu, resmen cocuklugumuza geri dönduk. Ne kadar eglendik anlatamam. Halattan kaymak acayip zevkliymis mesela, halatin sonunda zonkkk diye bir sarsilma oldu ama olsun eglendim yine de.




Cok guzel hareketler bunlar dadada dattt daaatt daaattt :p
Catlaklar ve selilutlere savas actik. Haydin kizlar pedal cevirmeyeee..




Stop etmemek icin arada bir pause dugmemize bastik. hamaga uzanip sallanarak dinlendik..



Veeeee yine play tusuma basildi.. kim tutar beni, acilin huleyynn..

Hepiciginize keyifli gunler dilerim. umarim sizde en az benim kadar eglenirsiniz ve icinizdeki cocugu ara sira da olsa hatirlayip mutlu olursunuz..

adios.

27 yorum:

Lou Salome dedi ki...

Fotoğraflar anlatıyor zaten ne kadar eğlendiğini :D

thales dedi ki...

valla bu park olayı bende de bir hastalık ya gördüm mü bir park mutlaka bir şeyler dürtüyor o salıncağa binmeden duramıyorum çocukluğuma mı inmek lazım acaba :)))) ?

Leah dedi ki...

Canım çekti yahu, ne kadar eğlenmişsinizdir kimbilir. Uzun süreden beri kendimi mutlu hissetmiyorum. Keşke fotograflarda gördüğümüz mutluluklar bulaşıcı olsa, çabucak mutlu olsak da öncesinde bulunduğumuz saçma sapan karamsarlıktan çıkıversek.

celebi74 dedi ki...

şekerim; eğlenceniz bol olsun... neşeniz daim olsun... sevgiler...

TuTsİ dedi ki...

Sen zaten yüz halini eklemiştin blogda
neden flu üstüne komiklikler ekledin o suratlara ?
neyse çocuklar gibi şen olmak her zaman geçmez ele çocuklar bile kıskanmıştır halinizi :)

C3Moi dedi ki...

ne güzel ye iç eglen ohhh. bide bize bak :D

MeL' jones dedi ki...

hooyyy.. cok keyıflı cok kıskandım bebeyım yahu :)
ne guzel eglenmıssın masallah! :)

style m dedi ki...

ohhh sefaniz olsun .
arkadaslarla yapilan hersey guzel.
mutlu kal hep ella

éLLa dedi ki...

* Lou Salome evet gercekten eglendim..

* thales ben hic yapmazdim ya, aslina bakarsin biraz ciddi bir kisiligimdir ama dun ne olduysa attim kendimi parka. iyi de oldu.

* Leah mutluluk dedigin nedir ki belli belirsiz bir sanci. geliyor geri gidiyor. dun öyleydi bugun böyle.. aslinda pek mutlu oldugum söylenemez ama keyiflendirmeye calisiyorum kendimi. sen de öyle yap, takmamaya calis.

* celebi74 cok tsk ederim amin ecmain diyelim.. sevgiler benden

éLLa dedi ki...

* TuTSi yuzumu aslinda orda da tam olarak göstermemistim, gözluk falan vardi. o yazimda bahsetmistim nedeninden. hala ayni fobi devam etmekte :) dedigin gibi her zaman olmuyor bu, sIk sIk yapmak lazim aslinda, arada bir cocuklasmaya herkesin ihtiyaci var.

* C3Moi bence sen de yapmalisin :) en azindan piknik kismini

* Mel'imm senle de eglenelim, gel diyorum gelmiyorsun :p

éLLa dedi ki...

* style m hep birlikte insalllah.

AyGün dedi ki...

yuz ifadelerin wahane yaa:D bende seviyorum boyle eylenmeyi:) bizdede havalar bi az IssInsIn luna parka gitcem :) yuppiiiiiiiiiiii:D
bende her kese bol bol eglenceli gunler diliyorum:*

đerkenαя dedi ki...

ella, bu surat çizmeleriniz çok güldürüyor beni :)))

Güzel günleriniz bol olsun :)

Sevgiler..

Did Dans La Mode dedi ki...

Ohhh süper bir gün geçirmişsin belli :) Bir löp et de benim için yeseydin :)

enk dedi ki...

resimlerde baya eglenceli oldugu ortada yevrummm ...hep böyle eglen hep böyle cos ...

éLLa dedi ki...

* derkenar tsk ederim, bilmukabele. sevgiler benden.

* Did Dans La Mode öyle oldu valla, bi daha sefere yerim ama o löpler sora bana yag, kalori, selulit olarak geri dönecekler :p

* enk senle de yapmaliyiz bunu.

éLLa dedi ki...

* AyGün'cum burda da lunapark henuz acilmadi, acildigi zaman bi daha ki istikabetimiz orasi olucak zaten :) umarim sizde en az bizim kadar eglenirsiniz.

AyGün dedi ki...

hehe Inwallah:) buyuduk yawitlarimiz cocuklarini luna parka goturum diyo ama biz kendimiz gidelim diyoz:D
ya bi de ellacim bi wey sorcam.bu blogda hani izlediyim bi bawka bloggeri nasil sile bilirim?:|

éLLa dedi ki...

* Aygun en guzeli bu degil mi zaten, icindeki cocugu yasatmak.

silmek derken, izlemeyi mi durdukcaksin? kumanda paneline girip, izledigin bloglari 'YÖNET'e giriyorsun. orda izlediklerinin listesi cikiyor. silmek istedigin blogun yaninda AYARLAR yazar ona basacaksin. bi pencere acilcak. orda BU SITEYI IZLEMEYI DURDUR yazar, onu tikliycaksin. silinir. bu kadar.

AyGün dedi ki...

he sagol canim yaaa muuck:*

éLLa dedi ki...

rica ederim seker :)

enk dedi ki...

yapalim yevrumm heryer park zaten :)) atalim birine kendimizi :p

éLLa dedi ki...

okeyto hallederiz :)

SerpiL dedi ki...

ya yüzünüzü niye saklıyonuz hatunlar gülcemalinizi görek.ya benimde ihtiyacım var barbekü partisine.inş gene kene mene çıkmazda başımıza.

éLLa dedi ki...

* Serpil'cim nedenini ahanda burda aciklamistim http://kanatlariminrotasi.blogspot.com/2010/03/olala-ite-karinizda-ella.html :)

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

her hafta lazım bundan sana en az bi tane ;D

éLLa dedi ki...

haftada bir ac karnina :)