30 Nisan 2010 Cuma

Besle martiyi oysun gözunu... [ Trafik $ebegi ]

Karga mokunu yemeden kalkip yine, icimden kufrederek ciktim yola.( disimdan hic kufur etmem ama icimden ettiklerime seytanlar bile maasallah der.)
Sabahlari agresifim, kompleksliyim alninin catina vurdum mu ucarim modundayim..Off bir de uykumu alamayinca o kadar cekilmez ve $irret biri haline geliyorum ki inanamazsiniz.. Pimi cekilmis bomba gibiyim, her an patlamaya hazir.. Butun insanlar gözume zebellah gibi görunuyor, bi kasik suda bogasim geliyor hepsini.
"Dikkat tehlike" isareti asmaliyim boynuma, ki insanlar beni görunce tedbirlerini alsinlar.bir de erken kalk zinde kal derler. hepsi fasa fiso yahu, ben ne kadar erken kalkarsam o kadar sarhos gibi geziniyorum ortaliklarda..



Ama öglen olup isten ciktigimda perdelerimi kaldirip kedi gibi uysal oluyorum.. Gunumu keyiflendirmek adina, cikip temiz hava aliyorum. (son iki gundur ara ara yagmur yagsa da hava genel olarak guzel.)



Hayvanlardan en cok kuguyu severim.. Cok zarif, cok asil bir tavirlari var. zaten bu yuzden köpek gibisin denildiginde kufur, kugu gibisin denildiginde iltifat olarak algiliyoruz dimi.



Bir hayvan bu kadar mi acgözlu olur yahu.. Insanlik olsun yazik acikmislardir diye elimdeki cipsten atiyim dedim hay atmaz olaydim, saniyede hepsini löp diye yutup uzerime saldirdilar.. Gözlerini belertmis bir sekilde, fuze gibi öyle bir ucuslari vardi ki uzerime ciglik cigliga kaldim. Ben bagirinca onlarda tirsip kactilar ama ben de hemen terkettim orayi.



Besle martiyi oysun gözunu..



Sora kuzene laptop almaya gittik. dönuste muthis bir trafik vardi yaklasik bir saat oldugumuz yere cakildik kaldik.. Vakit gecirmek icin abuk subuk fotograflar cektim.



Kuzen candir, bir bakima dostum , kardesim gibidir.. iyi anlasiriz.. onunla her seyi paylasirim.. zaten iki böyuk dostum var biri enk, digeri kuzen. (turkiyedekiler haric)



Asiklara bakip gipta ettik, ikimizde asktan yana pek sansli degiliz. bizim sulalede genetik galiba bu bahtsiz bedevilik.. Komsumuzun tabiriyle "bizim kicimizda ak kIL var " :))



Kederlendik, ruha gida takviyesi gerekiyordu. son ses muzigi damardan enjekte ettik.. Yalniz damara fazla girmisiz, Olayi Metin I$ik dinleyecek kadar abarttik..

Laylaylooomm galibaa sana göreee sevmeler
hopasinanay galiba sana göre sevilmeleeeeer...
ahey aheyyy.


Bir yerlere gittik yemek yedik, sonra ablamlara ugradik ustune bir de orda yemek yedik.. O kadar yemek neresine gidiyor bu kizin diyenlere söyliyim ben de yiyip yiyip kilo almayan o nefret edilesi kizlardanim :)

Balkon sefasi yaptik, eski gunlerden bahsettik. Kâh gulduk, kâh huzunlendik. Dunde böylece sona erdi..



gunun sarkisi Gurur cicekleri.. Benden hepinize gelsin.

12 yorum:

Leah dedi ki...

Sabahları ben de çok şirret oluyorum, sebebi de aç olmam. Açken çok aksi, asabi, şirret biri oluyorum. O sebeple sevgilim sürekli beni doyurma çabasına giriyo. Hem ağzım doluyken de konuşamıyorum ya, işine geliyo sıpanın :D
Ayrıca da ellerin çok zarifmiş eLLacım :)

éLLa dedi ki...

* leah ben sadece uykumu alamayinca öyle oluyorum, uykumu aldim mi seker gibiyimdir :) seninki de akilliymis valla isini biliyor :)

bu arada iltifatin icin tsk ederim canim :)

cecilia dedi ki...

elleacım o sabah erken uyku durumları varya aynen sonuna kadar katılıyorum ya uykumu alınca daha bi sevilesi oluyorum, bu arada bir bayanın sahip olabileceği en güzel şeylerden birine sahipsin yiyip yiyip kilo alamamak ha :)

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

yüzüklerine ve ikinci fotoğrafa bayıldım.
sen sabahları çayını iç, mis gibin olursun bi şeyin kalmaz bak :D

éLLa dedi ki...

* cecilia'cim ama su aralar hafiften kalca ve göbek dolgunlasmaya basliyor. yas gectikce bozuluyormuyum neyim :p

* Lari$ sabahin 5 bucugunda kim cay demliycek yuzumu zor yikiyorum :)

AyGün dedi ki...

oooh wu sabah kalkmakdan konuwmuyun yaa:( her wabah iwe nefret ediyorum:( gitmemek icin kafamda baheneler kuruyom ama sora mecbur acilarin cocugu sifatinda kalkiyom:((((
ellacim senin iwin niye oyle erken bawliyoki?:|

éLLa dedi ki...

* Aygün'cum isvec'te herkes saat 6-7 dedim mi is basi yapar. turkiyedeki gibi yayila yayila 9 a kadar uyumazlar. erkenciler... holding patronu bile olsa 6 da baslar ise.

Mystery dedi ki...

arabanın aynasındaki disko toplarına bayıldım ben :) koca yazıda direkt dikkatimi onlar çekti :) süper durmuşlar :)

!♥ tuana ♥ ! dedi ki...

yiyip yiyip kilo alamayan kızlar da az değilmiş:D Bende onlardanım.
Galiba diyet yapanlar kadar, ne yiyecek bulduysa yiyerek, kilo alamayanlar da var.


Kuğu da pek güzel poz vermiş éLLa'ya:)

éLLa dedi ki...

* Mystery Allah iyiligini versin nasil farkettin onu :) detaycisin anlasildi. evet guzeller. gunes vurunca isiklari yansiyor toplarin mavi, pembe , beyaz. diskotek gibi oluyor arabanin ici.

* !♥ tuana ♥ ! evet ya öyle.

kuguda cok hos poz verdi cidden :)

enk dedi ki...

uykucu dostum benim :)) neyseki sonrasinda seker gibi oluyorsun yoksa hepimizi kirar gecirirsin:) trafikte vakiti iyiye kullanmak hos davranis :))

éLLa dedi ki...

tecrubeyle sabit diyorsun yani :)