7 Nisan 2010 Çarşamba

Böylesi daha $ukelaaaaa..



* Sakalsiz bir erkek sacsiz bir kadina benzer bence. Köyun imaminin ki kadar uzun olmasa da kirli olani makbuldur.. Zira kadinin cirkinligini makyaj, erkegin cirkinligini kirli sakal örter.. Ayrica ayri bir karizma kattigini dusunuyorum.. Sinegi kaydirtmayip yapistirtan sakal tarzi daha guzel.
Sinek kaydi out, sinek yapisti in.. !

* A$k kirintisiyla doymaktansa, acligindan geber daha iyi.. Mutsuz ve tek tarafli yasanan bir birlikteliktense cekip gitmek ve yalniz kalmak daha az can yakar cunku..
Orhan baba hesabi " bir dinleciyim senden aski dilenen" diye feryad edip gururunu ayaklar altina alacagina, ankarali namik gibi " havalanma havalarini alirim, ister isem surusuynen bulurum" tarzinda kuuul takil.. böylesi daha guzel..

* essek gibi calisir, at gibi yerim.. Birileri gibi di$imin kirini sorup zengin olacagima, kral gibi yasar fakir olurum. kefenin cebi yok cimriligin luzumu yok, kendi yaginda kavrul yeter böylesi daha guzel.

* Yabanci dil bilmeyi, marka giyinmeyi, önune gelenle birlikte olmayi, maliyla övunmeyi matah ve mordern bir sey zannedip bir de etrafindakilere cahil ve geri kafali gözuyle bakmiyorlar mi deli oluyorum.. cok bildigini zannedip aslinda hic bi halt bilmeyenlerden olmaktansa örumcek kafali olmayi yeglerim.. böylesi daha guzel..

* Metalica dinleyip beyin utulemektense, Muslum dinleyip arabeskin dibine vururum. Böylesi daha gidali..

* Gec yatip öglene kadar fosur fosur uyumanin keyfi paha bicilmez.. Pirelerinde rahat rahat ucusmaya hakki var degil mi?


* Senaryolari ne kadar sacma olursa olsun yesilcam filmlerinin ve oyuncularinin yerini hic bi sey tutmaz.. Turkan $oray'in dudak bukusunu, Hulya Kocyigit'in seke seke kosusunu, Ediz Hun'un "yavrum" deyisini Tarik Akan'in capkinligini, Kadir Inanir'in karizmasini, Cuneyt Arkin'in "dagilin huleeeynnn köpek soylari " deyisini, Adile Nasit'in kikirdemesini, Kemal Sunal'in " evaaat" deyisini ve daha bir suru sanatcimizi hic bir Hollywood yildizina, hic bir Marlyn'e, John Travoltaya degismem.. Cunku böyleleri daha icten.

* Tv'de bir diziyi 3 saatte izlemek yerine, internetten reklamsiz 3 saate uc dizi izlerim.. Böylesi daha akil kâri.

* ot yiyerek saglikli ve zayif kalinsaydi, dunyadaki en zarif fizikli sey inekler olurdu herhalde. Pirasa yemem, ispanak sevmem, hayvan mi bitkimi ne idügü belirsiz mantari agzima surmem. Zaten mantar arada kalmis bir sey oldugu icin, hayvan ve bitki aleminin nono$u gibi göruyorum onu ( homo gibi :p ortaya karisik. ) Onun icün uzeri bol limonlu hamsi yerim, mangalda cizbiz yapilmis bonfile severim, mezelerle donatilmis kebapa hasta olurum, sosisli makarna tadindan yenmez, patates kizartmasi vazgecilmezimdir, börek- cörek ikilisi en yakin dostumdur.. Böylesi daha lezzetli.

* Bu mimi fund göndermisti. Ben mimimi ortaya godum, begenen alir gedeeer, begenmeyen birakir gacar. Böylesi daha adil.




gunun sarkisi olmaz böyle sey, dinle de kulagin $enlensin..

37 yorum:

!♥ tuana ♥ ! dedi ki...

Mim ve şarkı ikisi bir arada güzeldi :)Çok güzel bir mim bu..

AyGün dedi ki...

Yemek konusunda sana yuzde yuz katiliyorum:D mantari bende hic ama hic sevmem:D diyer fikirlerinde wahane:) sende boyle guzelsin iwte;)

enk dedi ki...

mim bahane icine dökmek sahane :))

éLLa dedi ki...

Tuana begenmene sevindim.

*AyGün tsk ederim o senin guzelligin :)

* enk he aynen öyle.

pearl dedi ki...

Hahahaha:)) koptum gülmekten ne kadar çok haklısın sufleciğim canım benim bal damlamış vallaha;))

éLLa dedi ki...

* pearl hep gulelim tatlim.

Paris dedi ki...

Erkekte kirli sakal, metallica yerine müslüm, öğlene uyku maddelerine tüm tüm tüm kalbimle katılıyorummmmmmm!!!

éLLa dedi ki...

Laheyaaaa o zaman :p

C3Moi dedi ki...

ahaha harika's...

fashion house by zeto dedi ki...

Bi mime anca bu kadar içten cevap verilirdi çok güzel olmuş sürekli bi gülme halindee okudum:))

bikedigördümsanki dedi ki...

Zira kadinin cirkinligini makyaj, erkegin cirkinligini kirli sakal örter..

çok katıldım buna. sakalsız çocuk gibin oluyör ama yok ya ikiside güzel =D

éLLa dedi ki...

* C3Moi :))

* zeto teveccuhun canim, yuzunden gulucuk eksik olmasin

* bikedigördumsanki evet cocuk gibi oluyorlar ama tabi yine de zevk meselesi. kisiden kisiye degisir

enk dedi ki...

* Yabanci dil bilmeyi, marka giyinmeyi, önune gelenle birlikte olmayi, maliyla övunmeyi matah ve mordern bir sey zannedip bir de etrafindakilere cahil ve geri kafali gözuyle bakmiyorlar mi deli oluyorum.. cok bildigini zannedip aslinda hic bi halt bilmeyenlerden olmaktansa örumcek kafali olmayi yeglerim.. böylesi daha guzel..buna icten katiliyorum sister..

éLLa dedi ki...

katil bana hayatini yasa sister .p

thales dedi ki...

yahu sen ne şeker bir hatunsun senin postlarını okumak beni zevkten dört köşe ediyor ne diyim hay maşallah :))))

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

yazdığın tespitler çok güzel vallahi ella.
benim de sınırsız internetim olsaydı da reklamdı ottu çöptü uğraşmasaydım keşke : )

éLLa dedi ki...

* thales canim ne guzel,sevindim böyle dusunmene..

* Larien'cim gercekten cok buyuk rahatlik oluyor internetten izleyince. keske sInIrsIz olsaymis.

kupa kızı* dedi ki...

ohamsı. hepsine en içten katılıyorum şu anda :D

éLLa dedi ki...

hehe ohamsi ha :) ilginc bir tabir

kupa kızı* dedi ki...

=)

MeL' jones dedi ki...

hahahaha! delüüümmm beniimmmm :) Koptum okurkn yafs,bebegım kırlı sakal konusunda sana nasıl hak verıyorum bılsen! Damatların hepsı sakallı olsun dıorum ben mesela,abartıomuyum kı :)
Hele pire zumuna bayıldımmm :):)
Delüsünnn,bebeyümsünnn öpüyorum kocamannn :)

éLLa dedi ki...

Mel'imm evet ya damatlarda kirli sakalli olsun. hepsi sinek kaydi oldugundan butun damatlari itici buluyorum.. ee garibanlar tra$ olmazsa da millet kinar. agizlari torba degil ki buzesin.

ben de öpuyorum yafrum :)

Elâlemin akıllısı dedi ki...

off off, o türk filmi hayranlığı bende de var. neymiş hollywood'muş. yemişim :D

haniii dedi ki...

gece gece güldürdün beni be deli kız :)

Adsız dedi ki...

ella katılıyorum yazdıklarına tek bir konu hariç : mantar.eskiden sevmezdim ama şimdi en cok sevdigim seyler arasında.yemeklere kebaplara bile özellikle et türü godalara ayrı bir tat veriyor süper yakışıyor .ızgarası da sotesi de apayrı güzel:)canım çektiiiii :))lolişşş

éLLa dedi ki...

:))

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

uçuşan pireler zoom süperolmuş zekice:)))

éLLa dedi ki...

cok sekerler ama dimi :p

asmabahce dedi ki...

sinek kaydı in sinek yapıştı out!!!

éLLa dedi ki...

herkesin zevki baska tabi :)

Hamiyet dedi ki...

Son günlerde somurtkan haldeyim, içimde bir sıkıntı, garip haller var üzerimde ama senin bloga gelince derdi kederi unutuyorum. Sen hep varolasın akide şekerim... Yine gülümsettin bu Hamiyet'i sen de hep gül inşallah.
Sevgiler canım...

éLLa dedi ki...

* Hamiyet'im canim benim niye uzgunsun, kim uzdu seni bakiyim. aslina bakarsan ben de pek neseli sayilmam, cok keyifsizim ama burda belli etmiyorum. hem insanlarin canini sIkmayim dedim hem de insan uzuntusunu dile getirdikce daha cok uzuluyor gibi geliyor bana. o yuzden en azindan blogta kafa dagitiyorum. sizi de keyiflendirebiliyorsam ne mutlu bana..

hep gulelim insallah, sevgiler öpucukler.

Pembe Tatlar dedi ki...

kirli sakal konusundaki düşüncene aynen katılıyorum...

Blogumu ziyaretin ve güzel yorumun için çok teşekkür ediyorum canım sevgiyle kal...

Did Dans La Mode dedi ki...

Senin yazılarını okurken bilgisayara karşı gülümsediğim kadar hiç gülümsemiyorumdur heralde.
Süpper bi yazı olmuş yine :)

éLLa dedi ki...

* Pembe tatlar, rica ederim. sevgiler bizden.

* Did dans la mode , sevindim gulumsene. yakisiyor sana hep gul.

Anti-Kahraman dedi ki...

ustekki header'i tuttum, guzel olmus

éLLa dedi ki...

tskler