26 Nisan 2010 Pazartesi

Dinlen bir nefes al.. [ huzur saati]






bi ses bu kadar mi tatli olur yahu, ruhumu oksadi icimi gicikladi, huzur buldum, refaha ulastim, hidayete erdim, midemdeki kelebekler pIrpIr etti... bu ve bunun gibi cumleleri sabaha kadar siralayabilirim.. Acayip degisik duygular yasatti bu sarki bana. cok sevdim.
naif, kirilgan bir tonu var, kendime benzettim sanki.

Ince bir nagmeden suzulen, ho$ bir sadâ gibi...

Haftasonunun verdigi yorgunluktan sonra iyi geldi bu $ugar ses. O yorgunlugun ustune bugun buz gibi havada mangal yapip dibimizi dondurmakta cabasi oldu.. Bir yandan pisirdik, bir yandan da mangalin atesiyle isinmaya calistik, ama pek ise yaradigi söylenemez. hangi akla hizmet uydum onlarin aklina hic bilmiyorum. pazar gununden bahsedemiycek kadar bitap dustum... bayagi detayli bir yazi olacak cunku o.
tabanlarima civi cakmislar, belimi testereyle kesmisler, etlerimi ligme ligme etmisler sanki.. bögrüm , bagrim her bi yerim agriyor. ama kendi dusen aglamazmis dimi. En iyisi gidip zibarmak. yolcudur abbas baglasan durmaz...

$arkiyi dinleyin emi yavriler.

p.s : sarkiyi hatirlatan lazanyaya tskler.


14 yorum:

thales dedi ki...

güzeldir bu şarkı gece sesleri dizisinden sevdiğim nadir dizilerden biriydi saol hatırlattığın için

éLLa dedi ki...

valla o dedigin diziyi izlemedim ama sanirim baska bir yerde daha caliyordu. hic yabanci degil cunku. cok hosuma gitti ama orjinal halide.

lazanya dedi ki...

:) not için teşekkür ederim çok incesin birde senin sayfandan dinleyeyim :)

coffeé dedi ki...

hakikaten harika sesi.... üflüyor insanın üzerinden yorgunlukları... hatırlattığın için sana da kocaman teşekkürleeer :):)

style m dedi ki...

bende cok begendim elle cim.tesekkurler...

éLLa dedi ki...

begenmenize sevindim

enk dedi ki...

bunye aliskin olmayinca bizi sarsti sister paslanmisiz :)) neyse yavas yavas aciliriz artik ..dinlenip bi nefes alalim ..sakin sakin ne guzel söyluyo tesekkurler yevrumm..

đerkenαя dedi ki...

uww :)) sabah sabah güzel gitti bu sarkı ;) sevdim teşekkürler paylaşım için..

Sevgiler

Bucanni dedi ki...

Şarkı güzel ama anlatımın da çok keyifli :)

éLLa dedi ki...

* enk yevrum bi zaten hep uc noktalarda yasiyoruz. mutluluksa dibine kadar, depresyonsa dibine kadar. enerji ve miskinlikte ayni sekilde.

yok mu bunun bir ortasi yahu. bu kadar aktivite bunyeme fazla geldi :)

* derkenar sevindim buna. sevgiler bendennn.

* Bucanni muck :*

enk dedi ki...

eLLa: cagresi Turkiyeye ucmak orda sevdiklerimizle boyuna eglenmek :))) mutlulugun dibine vuralimda,deprasyon uzakkk olsun yaaaaaaaa :p

éLLa dedi ki...

insallah sister insallah. az kaldi. :)

otto kruger dedi ki...

vay canına , hayatta bir insanın birşeyini seversen demekki herşeyini seviyorsun.. blogu tesadüfen açtım , stocholm sendromu gibi süper oturmuş bir ismi görünce hımm du bakalım derken baktım kitap fotografı ve diğer fotograflar çok iyi , bak bu duzgun bir kişi galiba derken jehan barbur sever biri olma durumun herşeyin yerli yerine oturmasını sağladı.. sen düzgün birisin ...

éLLa dedi ki...

hmm böyle dusundurebildiysem ne mutlu bana. bu kadar iyimser yaklastigina göre sen de duzgun birisin :)