17 Nisan 2010 Cumartesi

Erkek dedigin..

Seni Elinin Tersiyle değil Avucunun İçiyle Kavrayacak.
Bileceksin Ki Emin Ellerdeyim,
Başkası Tutamaz Elimi Böyle.
Rahat Olacaksın Yanında,
Çok Konuşmayacak, Beynini Didiklemeyecek.
İnce Olacak; Seni Senin Kadar Düşünecek.

Erkek Dediğin, Sen Onu Merak Ettiğinde
Kendisine Hesap Soruluyor Havalarına Girmeyecek.
Senin İnceliğine Karşı Umursamaz Sözler Sarf Etmeyecek.

Erkek Dediğin, Kadının Sinirini Bozmayacak,
Cinlerini Tepesine Çıkarmayacak, Sanki Sen Onun İçin Varmışsın
Her Ne Zaman İstese Emrine Amadeymişsin, O Ne Yaparsa Yapsın
Her İstediğinde Yanında Elinin Altında Olacakmışsın Tiplerine Girmeyecek.

Erkek Dediğin, Sen Ona Sevgini Hissettirdiğinde,
Sen Ona Kayıtsız Şartsız Asıkmışsın Gibi Havalara Girmeyecek.

Erkek Dediğin İlgi Gördüğünde İlgiyle,
Sevgi Gördüğünde Sevgiyle Karşılık Verecek.

Erkek Dediğin, Sen Onun İçin Kendine Baktığında,
Sırf Ona Daha Güzel Görünmek İçin Giyinip Kuşandığında
Hiçbir Şey Olmamış Gibi Davranmayacak.

Erkek Dediğin, Ruhunu Okşamasını Bilecek.
Romantik Olacak Kimi Gün Habersizce Kucağında
Çiçeklerle Çıkıp Gelecek.
Özel Günleri Unutmayı Marifet Sanmayacak.

Erkek Dediğin, Kayıtsız Olmayacak Senin Bütün Zarafetine Karşı.
Gerçekten Seven Bir Kadın Sevgi Ve İlgi Bekler,
Erkeğine Verdiği Aşkın Karşılığında Küçük Bir Tatlı Söz,
Kısa Bir Mesaj, Bir Çağrı Bile Onu Mutlu Edebilir.

Erkek Dediğin Bütün Bunları Cebinden Para Harcıyormuş Gibi
Cimrilikle Yapmayacak.

Erkek Dediğin, Ben Aranmayı, Çok Aramayı Sevmem Demeyecek.

Erkek Dediğin, Her Şey Kendi İstediği Gibi Olsun İstemeyecek.
Sadece Kendi Caninin İstemesine Bağlamayacak Her Şeyi.

Erkek Dediğinin, Hissettiğiyle Yaptığı Şey Arasında Uçurum Olmayacak.

Erkek Dediğin, Cesur Olacak Cesur.
Seni Seviyorum Derken Korkmayacak,
Başka Şeylerin Arkasına Gizlenmeyecek.
Seviyorum Deyip Bir Sonraki Perdede Kaçmayacak,
Özlüyorum Diyorsa Gelecek, Kaybetmek İstemiyorum Diyorsa Kaybetmeyecek.

Erkek Dediğin Aşkına Sahip Çıkacak.
Korkak Olmaz Erkek Dediğin.

Erkek Dediğin İyi Sevişecek. Koyun Gibi Yatmayacak,
Bir An Önce Su İs Bitse Demeyecek.
Aşksız Yatmayacak Yatağa Ve
Sen Bunu Bileceksin.
Bir Baba Şefkatiyle Seni Alnından Öptüğünde Bileceksin Ki
Sevgisi Geçici Ve Zayıf Değildir.

Erkek Dediğin, Ve Sevgiyle Öptüğünde
Dudaklarından Bileceksin Ki Öpüşün Tek Sebebi Şehvet Değildir.

Erkek Dediğin Aldatmayacak. Aldatmak Basitliktir.
Seviyorum Diyorsa Aldatmaz Erkek Dediğin.

Aldatıyorsa Sevmiyor Demektir.

Erkek Dediğin Yakışıklı Olacak, Çekici Olacak Ama
Bundan Çok Daha Öte Bir Şey...

Erkek Dediğin, Zeki Olacak. Kadının Küçük Yalanlara,
Bahanelere İnanmayacağını, Kendisini Kendi Gibi Tanıdığını Bilecek.
Kadının Zekasını Küçümsemeyecek Kadar Zeki Olacak.Zeki Olacak, Seni Bir Hamur Gibi Karmasını Bilecek, O Hamura Kendisini Katmasınıda.

Erkek Dediğin, Değerlerini Bir Anlık Hevesler Uğruna Satmayacak.
Namussuzluğunu, Ahlaksızlığını Ancak Ve Ancak Seninle Yataktayken
Kullanacak.
Yan Gözle Hatun Kesmeyecek, Üstüne Sevgili Edinmeyecek.

Erkek Dediğin Önce Sevecek. Kendini Sevmeyen Erkekten
Kimseye Hayır Gelmez.
Bir Bakarsın Ki Yıllar Sonra Bu Adamla
Ne Yatağa Sığıyorsun, Ne Toprağa...
Koluna Girip Gezmesini Bileceksin Gururla Koynuna Alıp Sevişmesini De.

Erkek Dediğin, Babalığını Da Bilecek, Ana-Babaya Hürmet Etmeyi,
Kadir Kıymet Bilmeyi, Vefakarlığı, Fedakarlığı. ..

Erkek Dediğin Seni Koruyacak,Kuşatacak .
O Nerede Olursa Olsun Seni Koruyacağını Bileceksin.

Pısırık Olmayacak Erkek Dediğin.

Erkek Dediğin Erkek Olacak Güzelim.
Seni Sadece Sen Olduğun İçin Sevecek.
Parayla Pulla, Kariyerle, Güçle, Kimin Ne Dediğiyle Hareket Etmeyecek.
Hem Sevgilin, Hem Arkadasın Olacak . .

Can Yucel

ps: bu yaziyi kesfetmemi saglayan bhr'a tskler..

24 yorum:

mergiz dedi ki...

aaaah bu Can Yücel beni öldürecek. :(

éLLa dedi ki...

sorma valla beni de.

moda_kesh dedi ki...

şiddetle destekliyorum her dizeyii

C3Moi dedi ki...

o kendini erkek mi sanıyo. bunları bi erkek bilemez zaten de. ( ben yazınca böyle deniyodu) valla gerisini bilemem.

C3Moi dedi ki...

o kendisini erkek mi sanıyo. bunları bi erkek bilemez zaten de nyse.

éLLa dedi ki...

moda_kesh aynen ben de.

C3Moi o kisim beni a$ar. ama adam gercekten guzel seyler yaziyor. Özellikle bir erkegin bunlarin farkina varabilmesi ve bir nevi özelestiri yapabiliyor olmasi özel kiliyor zaten bu adami.. ben begenerek okuyorum..

mustafa dedi ki...

tras..ii sallamis rahmetli

éLLa dedi ki...

ahahaha :))) isinize gelmiyor tabi

style m dedi ki...

benimde hosuma gitti bu dizeleri bir erkegin yazmis olmasi inanilmaz ;D

TuTsİ dedi ki...

Bu hafta içinde 5 oldu bu yazı, yani 5 bayanın bloglarında var. Demekki kadınların aradığı erkek tipi bu ama yok anam öyle bi erkek.
Bizim aradığımız kadın tipide yok eee ne olacak şimdi ?

éLLa dedi ki...

* style m evet isin en guzel kismida bu zaten :)

* TuTsi aa ben bilmiyordum bak bu kadar cok kisinin paylastigini, bi kiside gördum sadece. ama iyioldu. herkes bilsin ögrensin..
dört dörtluk insan elbetteki yoktur ama en azindan daha özenli davranilabilir.

öyle erkek yok demissin ama bak Can Yucel varmis :)

C3Moi dedi ki...

öyle bi erkeği birakın böyle bi insan yok zaten

éLLa dedi ki...

neden olmasin ya vardir vardir..

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

böylesi yok işte varsa da bizi bulmaz.

SÖZÜN ÖZÜ dedi ki...

Bu guzel paylasımın ıcın tesekkurler!

Ahhh bea Can Yücel !
yıne bana benı anlatıyorsun :)

SEvgıler

éLLa dedi ki...

herkes kendinden bi sey buluyordur zaten onun yazilarinda :)

minik dedi ki...

evet erkek dediğin böyle olmalı ama biz kadınlar nedense tam tersini bulup aşık oluruz.

éLLa dedi ki...

gönul bu iste :) neye konacagi belli olmuyor

Adsız dedi ki...

süpermiş ella sesli sesli okudum şimdi,benim kocam neredeyse hepsine sahip ama bazı ufak tefek konuları bagıra bagıra kulagının dibinde okudum :)))) içimdekileri bu denli güzel anlatamayabilirdim alttan alttan mesaj vermeye bayılıyorum sayende gerçekleştirdim:))ama beyimiz hemen savunmaya geçti can yücelin ''kadın dediğin '' adlı şiiri var onu oku sen de dedi :))okudum sonra itiraz etmedi ama galiba pastırmalı kuru fasülyeye takıldı :))

éLLa dedi ki...

iyi iste ne guzel , kaziyin beyinlerine :)

MeL' jones dedi ki...

nerde nerde böyle adam...
ancak yazılarda,filmlerde ve hayallerde kalır :/

éLLa dedi ki...

benim hala bir umudum vardi ama, herkes böyle diyince ben de sanirim gerceklerin farkina variyorum.

kupa kızı* dedi ki...

can yücel kalp ya.
bayıldım ben buna. var mı ki böyle biri ?

éLLa dedi ki...

bilmem vardir belki..