16 Nisan 2010 Cuma

Hayat masallardaki kadar pembe degildir!

Ne tuhaf... Uyandigimda dilimde bir $arki vardi. Televizyonu acmamla ayni $arkiyi duymam bir oldu.

bir elmanin yarisi biri sensin biri ben
iki ceylan yavrusu biri sensin biri ben..
gel bir dunya kuralim baska kimse olmasin
biri kiz biri oglan iki cocuk oynasinn...

Ne kadar guzel sözler degil mi? Kim istemez ki sevdigiyle bunlari yasamayi..
$imdi yazsam mi sussam mi ? Sövsem mi gulsem mi ? Yoksa anlamsizca, lakin hissederek bu sarkiyi söylemeye devam mi etsem ? Beklentim yok kimseden. Hayatin bana veremediklerini ben aliyorum ondan. Nasil da duruldum. $imdi neden özluyorum diye soruyorum kendime, o fütursuz gunleri... Degi$meyen tek $ey gulumsemem.

Herkes $ehvetinin kucagina du$mu$ken, benim o kollarda $efkat aramam aptallik sanirim.. Cunku $efkati, ilgiyi yakalamak sehveti yakalamaktan cok daha zormus..

Ve mutlu a$k yoktur der birileri. Peki a$k neydi ?
Kim tam anlamiyla tanimini yapabildi ki bu kelimenin.. Ama sen yine de takilma bunlara, a$k dedigin biraz da sacmalamak aslinda..Susmak iyidir diyorum. En iyi bildigim $eyi yapiyorum.

Bu yazi bir anlam olsun diye yazilmadi ya da anlama dü$medi icerigi ki yoktu eni boyu yüksekligi..
Olacaksa bir rengi, öfkeyi sectim. Yaki$ti sanki...
Bitsin mi?

kapani$i bu guzel sarkiyla yapalim. iki versiyonla..



Gonulcelen.6.Bolum.Hasret-Bir Elmanın Yarısı
Uploaded by Burccu_. - Explore more music videos.




bir elmanın kollektif istanbul
Uploaded by findikci. - Explore more music videos.

9 yorum:

enk dedi ki...

ask incelik ister canim hoyrat olma onu sev degistirme bosver anlama ...

leylaya döndun iyice kizzz :))

éLLa dedi ki...

benim kimseyi degistirdigim yok, yanlis anlamissin.. incelikte sevgide karsilikli olur ayrica.

enk dedi ki...

yanlis anlamadim ama sen benim dedigimi yanlis yorumlamissin ...neyse bosver..

éLLa dedi ki...

peki

C3Moi dedi ki...

bir yutup yorumu ; ''aşk maşk yalan ortada ne seven var ne de sevilen''

AyGün dedi ki...

ya niyese bunu okuyunca bi dizide duyduğum şarkıyı hatirladim.
AŞK BİR SUDUR
İÇ İÇ KUDUR :)
ne alaka bende bilmiyom ama hatirladim işte:)
hani profilinde yazmışsın yaa fazla merak kediyi öldürür o zaman boş ver fazla derinine gidib öyrenme :*

éLLa dedi ki...

hmmm herkeste var yani bir ask yarasi.

style m dedi ki...

ella cim
ask icinde sefkati barindirmiyorsa gercek ask degildir .ki biz kadinlar icin sefkat vazgecilmezdir.
hayat sana bekledigin en guzel duygulari yasatacak birini karsina cikarsin
sevgiler...

Elâlemin akıllısı dedi ki...

şehvetin şiddeti şefkatten fazla olsa da, kalıcılığı şefkatin yarısı kadardır maalesef..
o yüzdendir ki şefkat aranmalı ilk önce.. diğeri zaten yaratılıştan ileri gelen bir dürtü, ki herkeste var..
naçizane fikrimdir éLLa..