12 Nisan 2010 Pazartesi

Kapini kilitledim..anahtar paspasin altinda

Gerilmekten Ajda Pekkan gibi oldum. Bugun cok stresli bir okadarda kosusturmacali baslamis olmasina ragmen, sonu gayet monoton ve siradandi.

Bihter gibi cigliklar atip, kapilari carpasim, 85 parca yemek takimini kirasim var. Seri katil olasim var. Var da var. Benim caprasik karma$ik hallerimi anlamaya ömrün yetmez. Cümleleri bilerek devirmek istiyorum.

Kucuklukten ciktim, buyudum ama yine de $u ' kucuk kadinlar' kadar guclu olmayi basaramadim.. Ne kadinlarmis abicim ya, baslarina her halt geldi, butun felaket senaryolarini icra ettiler bana misin demediler.

Gecmisi silsem, adimi da ezel degil ebed diye degistirsem sil bastan baslasam her seye, daha guzel olar mi ki her sey acep..? " yegeeen " diye sahip cikan bir dayim bile olmadi lan. Dayiyi seviyin mi éLLa: I- Ihh dayiyi sevmiyim valla.


Ediz Hun'lar öldu Behlül'ler turedi.. Kimse sormadi hangi cagda yasiycaksin diye? sorsalardi ben de Turkan $oray zamaninda yasamak isterdim belki, olamaz mi yani hI..Söyleyin, kim bozuyor bu a$kin kimyasini ? Bozulup bozulup aforoz istiyor benden.
Uzakliklar yoruyor, hirpaliyor a$ki. tukenmesek bari.
24 saat tv izlemenin bunyede yarattigi etki bu oluyor iste. korkmayin henuz siyirmadim..

Kuzenler olmaliydi simdi, bi odaya 10 kisi tIkILIp, bi yataga ucer beser yatip sabaha kadar gulup eglenmeliydik yine. pi$pirikte yenip , okeyde nakavt olmak vardi. yenilince bulasik yikamak hep benim guruba kalirdi, hos yensekte digerleri yikamaz, dayanamaz biz yikardik. onlara kalsa her yeri örumcek kaplardi. titizlik abidesiyiz ya göynumuz elvermezdi yan gelip yatmaya. simdi hepsi coluk cocuga karisti, geriye döndugumde bi cok seyi eskisi gibi bulamayabilirim. Ya$laniyor muyum ya ben, nedir bu cocukluguma duydugum özlem? bakimm göz altlarim kiri$maya baslamis sanki böhüümm :/


Yaz ak$aminin o bunaltici sicaginda acarsin ya camlari, perden hafif hafif rüzgardan sallanir. Fonda Sezen, incebelli bardakta cayin, yahut peynir, kavun...Bir tadimlikda huzur.

Ah ahh
Özledim...


23 yorum:

enk dedi ki...

hasret senide carpmis sister ..fonda sezen elde ajda pekkan dudagi bardagimiz olsun ajdarin cikita muz cikita muz diye harkirislarina inat biz kavunlarimizi yiyelim :)) söz bulasiktada yardim iderimm saaaa taammi :))

éLLa dedi ki...

hadi len, yarin sen de kocanin totosunun dibinden ayrilmazsin. beni bosuna heveslendirme taaam mi

Mystery dedi ki...

o zaman sevip de hasret çeken tüm çiftlere gönderiyorum bu şarkıyı; götür beni gittiğin yere :)))

éLLa dedi ki...

Allah senden cok mersi.

enk dedi ki...

sanki seni tuzlayip evde durdurucaz belki sen benden önce kocanin tötunun dibinde olarsin bunlar kader kismet taammi evlenince beni birakancanmi böhuuu :(

éLLa dedi ki...

yorumlardan biri kendi kendine kayboldu, kimden geldigini de göremedim artik kusura bakmasin :/

MeL' jones dedi ki...

deliii :)
Ne güldüm okurken,benzetmeler süper...
yerim yerim.seni çok öperim :)

enk dedi ki...

benden geldiydi sister bu ara öyle kendi kendine kaybolup sonra ceee yapiyor yorumlar :))

éLLa dedi ki...

* enk yok ya senin yerin ayri onun yeri ayri olur sisterimsin canimsin.

* Mel hep gulelim insallah yavru. ben de öptum

C3Moi dedi ki...

şarkı farklı geldi :D

éLLa dedi ki...

farklidir, severim nostaljik sarkilari.

Hamiyet dedi ki...

Hiii aman sakin ol, sinirlerine hakim ol :) Hiç bir yeri kırıp dökme, kendini de hırpalayıp bitirme :)

Elbet biter uzaklıklar, çalar vuslat saatinde tiktaklar. İşe o vakit kalmaz ne sinir ne de keder çünkü olur yanında neşeli bir seven :)

Akide şekerim, nasıl severim bu şarkıyı ah ahhh... Ve bir de ah, hasretliklere gelsin...
Ahh üleynnn ahhh :)

Mavi Masal dedi ki...

Şarkı güzelmiş, şarkı ve yazınla yaza gittim bir an.

thales dedi ki...

valla bir iki haftadır geçmişe dönüş özlemi var bende de hipnoz ettircem kendimi :))))

AyGün dedi ki...

haha ya alemsin:) bi de bana cok dizi izliyon diyolar:D (yaa wu kucuk kadinlarla yaprak dokumunu kimler izliyor anlamiyorum :O)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

tam dizi sendromu güzel biryazı olmuş:))

éLLa dedi ki...

* Hamiyet'imm hangi sarki o, ne guzelmis öyle sözleri. mest oldum vallahi jest oldum ooOOoOooOo :p

gelsin valla. ah ki ne ahhh..

* Mavi Masal yaz gelmis bile coktan Tr'ye, sizin oralarada mi ugramadi henuz.

* Aygün bakma sen aslinda hic birini sevmiyorum yazdigim bu dizilerin.

* Modarator sendromun her cesiti mevcuttur muessesemizde. tskler :)


* thales beni de etsene.

style m dedi ki...

ay bende turkiyeyi özledim....üfff

éLLa dedi ki...

yok mu yaza yolculuk?

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

gelsene be ella.
hem sen kurtul bu dertten hem sevenlerin sana kavuşsun.
böyle seri katil olup çıkma :D

éLLa dedi ki...

Gelicem insallah Lari$, yoksa dedigin gibi katil olmam an meselesi :)

sanitabant dedi ki...

Bir tatlı huzur aldım yazından:) ve fikrimin ince gülüyle de mest oldum, teşekkür ederim

éLLa dedi ki...

rica ederim, yine bekleriz