3 Nisan 2010 Cumartesi

Ikonalar kokanalar duyun sesimi. Sizce hangisini giymeliyim?

Allah $u blogger'i cikarandan razi olsun. Her derde deva oluyor valla..

Acil yardiminiza ihtiyacim var.. Normalde kararsiz bir insan degilimdir ama gelin görun ki kiyafet konusunda kirk fikir sahibiyim.. Yarin bir arkadasimin kinasi var, hem kiz tarafi hem erkek tarafiyim. Sade ama ayni zamanda da $Ik bir kiyafet seciyim dedim bu yuzden siyah renkte karar kildim.. Ama iki gundur bir turlu hangisini giyecegime karar veremedim, kafayi yemek uzereyim. Son care olarak burdaki arkadaslara soruyum dedim.. Sizce hangisi?




A $IkkI) parlak naylon kumas elbise, firfir kollu





B $IkkI ) bu yilin modasi dantel nakisli tül kollu elbise. penye kumastan.




C $IkkI)klasik model , kumas askili elbise. beline kalin siyah kemer taktigimi dusunun..

hadi yardimci olun bana. yarin aksama kadar fikirlerinize acigim.

28 yorum:

Leah dedi ki...

A şıkkı derim ben kesinlikle. Gayet şık duruyor gibi. B şıkkı'nın üstündeki halini görmem lazım, ama onu giyersen de üzülmem :D Ben düz kumaş askılı elbiseleri sıkıcı buluyorum. Kemer bi hareketlilik katabilir tabi ama kısmet. Ama A'yı giyersen çok sevincem ha kendim giymiş gibi :D Uzun süredir şıkır şıkır giyinip bi yerlere gitmedim de :(

Loana dedi ki...

b şıkkı bence. çok çok hoşuma gitti üstelik dantel sevmezdim normalde :)

fluffy dedi ki...

bence b şıkkı kesinlikle ;) hem kına oldugundan elbiseninde dantel kısmı otantik olur diye düşünüyorum. iyi eglenceler

cecilia dedi ki...

ben a şıkkını birinci resimdeki elbiseyi beğendim ellacım yani en azından ben olsam onu giyerdim ama diğerleri de sade ve şıklar ;)

Aslı dedi ki...

A kına için diğerleri düğün için uygun bence. Yani kına daha eğlence ve dağıtmak için düğün ise olayın resmi kısmı için gibi geliyor bana... Gerçi ben kınada da düğünümde fena dağıtmıştım ama neyyyyse:)) Hayatımdaki ilk ve tek çılgınlar gibi dağıtma dönemim o 2 gündü zaten!

MeL' jones dedi ki...

A A A A aaaaaaaa...
A diyorum ben aaaa :)

éLLa dedi ki...

* Leah'im askida da farkli duruyor tabi, yanimda biri olsaydi giyinip gösterirdim. aslinda ben de A yi giyyim diyorum ama bi taraftanda beni karpuzlar acayip meydana cikiyor parlak ya. yerli jenniffer gibi oluyorum valla :D o konuda azicik kafam karisik iste..

* Loana ben de sevmezdim aslinda ama giyince hosuma gitti, moda insana sevmedigi seyleri bile sevdirtiyor bazen.. göre göre göz asinaligi kazaniyorsun.

*ceci'cim iyice karisti simdi bak kafam

éLLa dedi ki...

* fluffy bak bu acindan hic dusunmemistik otantik olabilir evet.

* Asli dugun Turkiye'de olacagi icin burdaki kina da en az dugun kadar satapatli olacak. erkekler olmuycak sadece tek fark o.. bilemedim simdi netsek ki.

* Mel muck bebek, temem dusuncem

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

A şıkkı canım B ve C şıkkı düğün için ideal gibi geldi bANA.

enk dedi ki...

keske bunlarida giyip gösterseydin ozaman daha iyi yardimci olurduk ..ama bence b diyorum :))

sophie'nin dünyası dedi ki...

A! yeap!

Selfet dedi ki...

A şıkkı diorum gerçekten çok hoş bir elbise sana da çok yakışacağından eminim :)

bossa nova dedi ki...

a şıkkıııııı!

xesrax dedi ki...

kesinlikle a şıkkı. bayıldım bayıldımm. sen giymiceksen yolla ben giyerim :)))

ayva çiçek açmış söğüt dalına yavrusunu sinek kapmış gördün mü? dedi ki...

aaaaa:D

Mystery dedi ki...

A a a a aa a ! :)) çok beğendim onu. oyumu A dan yana kullanıyorum ben :)

Mavi Masal dedi ki...

Bence 1. kına için uygun.2. düğün için uygun olabilir 3. de nikah için :)

thales dedi ki...

kesinlikle a hiç şüphesiz

éLLa dedi ki...

* Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan'cim kina da basit olmuycak dugunden hic bir farki yok burdakilerin.. herkes abiye giyiyor, o yuzden hic dugunluk kinalik diye ayrim yapmamistim. fikrin icin cok tsk ederim.

* enk kanka biliyorsun ki zevklerimiz aynidir, senin fikrin azicik daha baskin ve aizicik daha fazla önem arzediyor ;) bakicam b ye iyicene.

* sophie'nin dünyası görus icin tskler

éLLa dedi ki...

* Selfet cok zarifsin canim tskler

* bossa nova öyle bir vurguladin ki A'yi giyesim geldi :)

* xesrax elbise senin köpeeen ossun, ayip ediyorsun hemen yollayim :)

* ayva çiçek açmış söğüt dalına yavrusunu sinek kapmış gördün mü?
kiz bu nasil uzun bir nicktir Allah seni napmasin. yazamadim kopyaladim artik :) a diyosun. a diyenler cogunlukta.
Yok mu artiran?

éLLa dedi ki...

* Mystery ne tatli a dedin öyle :) tsk bebek.

* Mavi Masal tespitlerinde haklisin lakin, bu öyle bir kina olmuycak, burdakiler epey satapatli olur, dugun Tr'de olacak cunku. o yuzden butun hatunlar abiyeler falan giycek. sanirim hangisini secmis olursam oluyum en sade ben kalicam yanlarinda. A diyenlerdensin sen de galiba onu giycem tsk ederim.

* thales saol cancagizim.

Birileri anlatsın dedi ki...

Ay çok yazan olmuş bende ilk olanı beğendim, bu sene hem dantel hem fır fır çok moda. Seçim yapmak gerçekten çok zor.

Adsız dedi ki...

sende hepsi güzel durur ellam ama ben C şıkkı diyorum çok zarif,sade ve şık..loliş

'Berrin' dedi ki...

kesinlikle 1. resimdeki elbise..
büyük sözü dinle hahahhah

éLLa dedi ki...

cogunluk zaten A'dan yana tskler kizlar :)

loli$ bi sen C dedin sister :)

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

ben de a diyorum.

Hayat dedi ki...

B şıkkı diyorum, hayır kopya çekmedim, bunu kendini iyi hissetmen içinde yazmıyorum:)

éLLa dedi ki...

hehe :)