4 Nisan 2010 Pazar

Kinayi getir aney, parmagin batir aney, bu gece misafirem koynunda yatir aney

Veee i$te aylardir beklenen gun geldi catti.. su gibi ucup gitti saatler.. Tutulan restorantta, yemekleri de, orkestrada harikaydi.. Dugun gibi bir kina gecesi oldu diyebilirim.. Gunun özeti $öyleydi:



Kiyafet konusunda ne kadar kararsiz kaldigimi ve en sonunda size danistigimi biliyorsunuz.. Bir cogunuz ilk elbiseyi begenmisti, ben de onu giycektim ama maalesef ince corap giyince elbise elektriklenip uzerime yapisti ve hicte hos bi göruntu olmadi. bu sogukta corapsizda cikamazdim. Bu yuzden ikinci elbiseyi giydim. ucuncuyu zaten pek begenen cikmamisti.
Umarim hosunuza gider, zira gecenin en sade ve $IkI secildim :p ( kendimi övuyum azicik)
Normalde pek acik giyinmeyi sevmem, gecede sadece hanimlarin olmasinin verdigi rahatlikla bugun biraz kisa bir elbise giydim.. gerci hatunlarin hepsi ne varsa sermisler meydana ben baya baya usturuplu kaldim yanlarinda. Eee neymis efendim " yigidin mali meydanda olurmus"..



Kuzenle beraber butun kurtlarimizi döktuk, vucudta biriken butun negatif enerjileri, stresi attik desarj olduk. Acikcasi ben oyun oynamak konusunda pek becerikli sayilmam o yuzden bolbol halay cektim.. Hatta horon bile teptik, baya bir kalori yaktik teperken.. iyi bir spor teknigi horon, göbek möbek bi sey kalmadi eridi gitti valla. tavsiye ederim.

ps: soyumuzda lazlik yoktur, erkek tarafi Gumushane'den gelme.. horonu onlardan ögrendim.



Kina gecesi olurda kina olmaz mi, adet yerini ziyadesiyle buldu. kina hazirlandi mumlar yakildi.. Elimize verdikleri mumlari kendileri suslemisler, cok $Ik olmus degil mi?




Anam bizim kiz evleniyorum diye ne kadar sevindirik olduysa artik naptiysak aglatamadik kizi.. :) Turkuler yakildi, agitlar yandi ama bana misin demedi hanfedi.. Ama annesi cok agladi.. Aglarsa anam aglar gerisi yalan aglar diye bosa dememisler.


Erkek tarafinin cogunlugu Turkiye'de oldugu icin, kaynanalik görevi ablama kaldi, kinayi o yakti geline.. Kaynana dediysem yasli falan degil 29 yasinda elti aslinda.. Uyanik gelin altin almadan avucunu acmadi.. iyi tiyolar aldim ben bu gece.. Ben de acmayacam elimi, ama beni ceyrek altin kesmez en buyugunden alacam :p



Ellerime kina yaktim, gözlerime surme cektim, sosyeteye bile girdim ben .. Kinadan bizde nasibimizi aldik, darisi bulasirmis.. Evde kaldik ya sanki, surunce cabuk evlenirmisiz.. Peh..




Ve ve veeeeeeeeee

Fila$ Fila$ fila$$$$$$$$$$$$$$$

bugun hos bi sey daha oldu.. Blogmania yazarlarindan Damat Ferit blogumun tanitimini yapmis.. Benden övguyle bahsetmis, gercekten cok mutlu oldum.. Ehhum meshur olmusuz :p
Göz atmak isterseniz aha buraya tiklayin bakem. TIK TIK

25 yorum:

Leah dedi ki...

Wow! Tam da düşündüğüm gibi bir elbiseymiş B şıkkı tam isabet olmuş bebek! Bu tarz eğlenceler cidden inanılmaz enerji harcatıyor. Dans ederek kilo vermek en eğlenceli şey olsa gerek :)
Bi yastıkta kocasın inşallah geinle damat :)
Darısı başına!!! :*

enk dedi ki...

himm bende b dedimistim iyiki de bunu tercih etmissin cok hos olmus ccanim ..senin kinanda seni aglatiriz bol bol aglaman cok zor olsada deneriz :)) meshur ella :p

éLLa dedi ki...

* Leah'im herkes A diyince uzulmustum onu giyemedigim icin. ya o bi de her yerimi acayip belli ediyordu.. bunla daha rahat ettim. begenmen icimi rahatlatti dogrusu..

amin canim darisi hepimizin basina :p
dimi

* enk yevrum zevkli hatunsun vesselam.. sen aglatmadan ben seni aglatacam yazin :) gerci sen de gule oynaya varirsin enisteye ama olsun deniycez. evet meshur oldum tanimam artik seni :p

enk dedi ki...

abowwwwsss tanimazmis beni ben bulurum bi yol tanitacak :)) harbi yaa yazin ben cok aglarim eminim bundan :))

annemineli dedi ki...

Ne güzel bir kına olmuş,enk'i tebrik ediyorum.Allah tamamına erdirsin.Sevgi ile öpüyorum.....

éLLa dedi ki...

* enk aglamazsan bile aglatirlar zaten

* annemineli tsk ederiz ama bu kina enk'in degil onun ki yaza insallah.

Hamiyet dedi ki...

İyi ki bu elbiseyi seçmişsin çünkü çok şık olmuşsun. Diğer elbiselere de baktım ama en güzeli bu ve sen de güzel taşımışsın.

Eee artık darısı başına :)
Sevgiler akide şekerim...

éLLa dedi ki...

* Hamiyet'cim cok tesekkur ederim canim benim. öpucukler

Adsız dedi ki...

madem bu kadar meşhur olmuşsun ben de istiyorum :)) bugun 5 nısan avukatlar gunu:) bu konuda da ilginç açılımların olacagına eminim o espirili ve enerjik tespitlerinle bu konuyu da gündeme getirirsen sevinirim:)))

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

ella elbisedeki straplez detaylar transparan ayrıntılar falan trendler bir arada, pek şeker görünüyorsun:)

Mystery dedi ki...

olmuş olmuşşş yakışmış gerçekten :) dökmüşsünüz bütün kurtlarınızı ohh süper olmuşşş :)

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun ella.
elbise de mis gibi durmuş hani :D

éLLa dedi ki...

* ablacim ben unutmustum onu avukatlar gunun kutlu olsun, bu konuya da yer vermeye calisirim, teveccuhun..

* Moderator tam bir modaci yorumu getirmissin olaya.. tsk ederim .

* Mystery saol canim cok naziksin.

* Larien'cim amin canim saol. begenmene sevindim

Loana dedi ki...

ay anca yazabiliyorum. hakkaten çooook yakışmış. ben de b demiştim ben de ben de ben de :b iyi ki bunu giymişsin. bide nerden aldın ya. ben de istiyorum ben de ben de :b

éLLa dedi ki...

evet Loana'cim sen de b demistin sizi dinledim iste bak :) elbiseyi NewYorker diye bir magazan aldim ama Turkiye'de $ubesi var mi bilmiyorum. Hem ayni magazadan olmasa da benzer bir model muhakkak vardir. tskler

Moda-Yemektarifleri dedi ki...

ÇOK HOŞ OLMUŞSUN DARISI BEKARLARA ŞEKER

éLLa dedi ki...

amin canim tskler.

asmabahce dedi ki...

hayırlı olsun:)duygulandım şimdi

AyGün dedi ki...

Ay be güzel:) geçen hafta bizimde gelinimizin kına gecesi oldu:) eee bu pazarda duyunleri:) çok güzel geçti:)
canım bi şey sorucam kendime makina almak istiyom.senin resimler çok güzel çıkıyo.makinan hangı fırma?:|

éLLa dedi ki...

*asmabahce tskler

* AyGün'cum hayirli olsun. Allah mesut etsin. bayadir yoktun zaten simdi anlasildi sebebi :)

makinamin markasi Canon

AyGün dedi ki...

evet canim :) sagol Allah butun bekarlara boyle guzel gun nasip etsin:)Amin:)
Canonun hangi modeli?

éLLa dedi ki...

Canon IXUS 100 IS (12.1 megapixels)

AyGün dedi ki...

cok tewekkur ederim:) abimler bal ayina dubaiye gitdiler.ordan alcaklar Inwallah:)

éLLa dedi ki...

ohhh valla super, darisi basimiza :p

AyGün dedi ki...

Amin Amin bacim:)