1 Nisan 2010 Perşembe

Sana kanim cok isindi, sana bacim diyebilir miyim? [ enk ile felekten bir gun]






ikimizde bir boydayiz, biz delikanliyiz..

Zat-i muhteremler : sol bastan ben ve enk.. Onunda yazisinda bahsettigi uzre yine bulusuldu alisverisler yapildi, yemekler yendi, bol bol eglenildi.. Ve tabiki objektifler durmadi, iyi bir blogIr olmanin baslica kurali zirt pirt fotograf cekmektir ilkesini ziyadesiyle yerine getirdik..


Blog alemine kendimizi baya bir benimsettirmis olmaliyiz ki, onlardan biri haline geldik.. Bi cogunuzun dedikodusunu yapip cekistirdik haberiniz olsun.. :p



Ucma girisiminde bulunup, ucamayan memeliler gurubuna dahil oldugumuza kanaat getirdik..


Amaa " ben melegim, benim görunmez kanatlarim var " diyen enk israrla ucmaya calisti.. Yedigi guru fasulyelerin etkisiyle belki bunu gerceklestiren ilk insan olabilir diye sarildim makinaya ama sonuc husranla sonuclandi :) bi dahakine e$antiyon olarak nohutta yemelisin kanka, daha fazla yakita ihtiyacin oldugunu dusunuyorum :D


Sarayin önunden göruntuler..
Huuuu Prens Carl Philips gör su guzeller guzeli kuzenimi la ( kuzenimde yanimizdaydi, foto cekmekle mesguldu), kurtar su kizi hayal aleminden.. ondan iyisini mi bulacan hI gavurun bebesi..



allah allah illallah

erler cikti meydane, biri birinden merdane,
biri ak, biri kara mevlam her birine kuvvet vere.

alta geldim diye erinme
üste ciktim diye $i$inme,
alta gelirsen apış
üste cikarsan yapış


gures tutuyor gibi cikmisiz gulme krizi gecirirken, ama bizden iyi guresci olur valla. bahis oynamak isteyenler buyursun.. Ma$allah dedigi yedi gun yasar benim kankinin, zobu gibidir haberiniz olsun..

$aka bir yana:

sögüt dalından odun olmaz
her kızdan kadın olmaz
her ananın dogurdugundan
pehlivan olmaz.
( mI$)



Dilerim Allah hepinize böyle guzel dostluklar kurmayi nasip eder.. Hastalikta saglikta, uzuntumde sevincimde, en kötu gunlerimde ( nikah memuru gibi konustum ya) yanimda olan can dostum guzel insana sevgilerimi sunar, öper mincirrim..

adios.

15 yorum:

cecilia dedi ki...

ahaha çok datluuusunuz ama :)
kimin dedikodusunu yaptınız bakem? :)
valla harikasınız ayrıca bu karelerden film afişi çıkar yani; "Çılgın Kızlar İsveç'de 1" :)

enk dedi ki...

yevrummm ella suratlar cok yakisikli olmus :)) kuru fasulye olayina cok guldum igrannncccsin taammi ;p iyi gunde kötu gunde seninle olmaya varim ahanda tum blog sahit olsun heheheh :)) sahitler huzurunda bir kez daha evet de bakiyumm öptummmm

Larien dedi ki...

nasıl eğlenmişsiniz.
ve cidden suratlara çok güldüm.
üstündekini de çok beğendim.
şimdi gidiyorum :D

éLLa dedi ki...

* ceci'cim desifre etmeyelim simdi, topa tutarlar bizi :p saka bi yana elestirilerimiz ve dedikodularimiz hep iyi yöndeydi. film fikri hic fena degil dogrusu , bunu bi dusunelim;) senaryoya yardim olursun artik.

* enk hahahaha evet evet eveeeeeeeeeeet diyorum sister :DDDD

* Larien he valla cok eglendik, suratlarimiz cok yakisikli demi :)

Elif'in Trend Günlüğü dedi ki...

zebralı T-shirtü çook sevdimm !!!
fotolar da çook eğlencelii;)

éLLa dedi ki...

tskler canim :) pek tisört gibi degil, naylon tül karisimi bir buluz astarli falan. begenmene sevindim, cok dikkatlisin

Mystery dedi ki...

dedikoduculaaarrr :))

öykü dedi ki...

Çok seker cok tatlı:))
fotograflar da super:)

éLLa dedi ki...

tskler öyku'cum :)

Havlu-Dantel dedi ki...

süpersiniz kızlarrr... Gençlik böyle bir şey :)

éLLa dedi ki...

tsk ederiz :)

MeL' jones dedi ki...

kıskandım ıste ben.
ne gusel gezmıssınızz oyleee..
cok tatlı tum fotograflar
ama bayıldım ben sızeee

éLLa dedi ki...

mel'im sen gel senle de gezeriz :) yol ve konaklaman bana ait.

MeL' jones dedi ki...

ohannes! sen kadar ıyı bı ınsansınnn
çitle valızlerımızı hazırlıyoruz yakala bızıııı :):):):)

éLLa dedi ki...

ohh valla ne super gelseniz var ya. atlayin tutucam